Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jeszcze na początku marca gracze zarówno na rynku mieszkaniowym, jak i komercyjnym nie mieli absolutnie żadnych powodów do zmartwień – w mieszkaniówce koniunktura i wolumeny sprzedaży mieszkań ustępowały tylko rekordom sprzed trzech lat, deweloperzy biurowi i magazynowi również mogli zacierać ręce – popyt na ich produkty utrzymywał się wciąż na bardzo wysokim poziomie. Wystarczyło kilka tygodni niemal zupełnego zamrożenia całego sektora usług i dużej części produkcji, aby cały rynek nieruchomości zatrząsł się w posadach mimo swojej wysokiej inercyjności względem gospodarki. Sytuacja na rynku pracy nie wygląda dobrze – w wielu branżach miały miejsce masowe zwolnienia i wszystko wskazuje na to, że to dopiero ich początek. Można się więc spodziewać spadku popytu na mieszkania i zatrzymania się trwających od wielu miesięcy wzrostów cen na tym rynku. Na całym świecie w ciągu kilku dni dziesiątki tysięcy firm musiały wdrożyć model home office, choć wcale nie miały tego w planach. Z dnia na dzień zostały zamknięte galerie i sklepy, a niemal cały handel detaliczny przeniósł się do Internetu – wiele sieciowych sklepów nie było przygotowanych na taki scenariusz. Ale oprócz sektora e-commerce na wygranej pozycji znalazł się również rynek magazynowy i logistyczny – w najbliższym czasie możemy się spodziewać wzrostu popytu na preferowane przez handel internetowy małe jednostki magazynowe położone blisko aglomeracji, pozwalające na szybką dostawę zamówionego towaru do klienta końcowego.
„Trwająca długie lata prosperity na polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych przyzwyczaiła uczestników konferencji branżowych do dobrych informacji i słonecznej pogody. Teraz wszyscy musimy się zastanowić, jak rozgonić te chmury i przystosować nasze firmy do funkcjonowania w nowych, koronawirusowych realiach” – mówi Bartosz Zeidler, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A.
Jak długo potrwa spowolnienie na rynku mieszkaniowym? Czy nagła „popularność” systemu home office może skutkować mniejszym popytem na biura? Jak funkcjonować ma handel w nowych realiach ograniczeń i zakazów? Kiedy na rynek wróci normalność? To tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzi poszukają uczestnicy jubileuszowej, 10. edycji konferencji „Forum Rynku Nieruchomości”, która odbędzie się 24. i 25. sierpnia w sopockim hotelu Sheraton. W tym roku najważniejsi gracze w branży - deweloperzy, pośrednicy, agencje doradcze, przedstawiciele funduszy inwestycyjnych i banków, generalni wykonawcy, dostawcy materiałów budowlanych i wykończeniowych, architekci, analitycy, dziennikarze branżowi - będą poszukiwać nowych dróg na sprawne prowadzenie nieruchomościowych biznesów w nowej rzeczywistości rynkowej. Nie zabraknie również tematów wybiegających w przyszłość jeszcze dalej, jak nowe unijne przepisy dotyczące zużycia energii przez budynki czy długofalowy wpływ implementacji nowych technologii na mieszkania, biura czy powierzchnie handlowe. Jak zwykle będzie można również skorzystać z innowacyjnej platformy informatycznej MatchMaker do umawiania spotkań z innymi uczestnikami konferencji - bo nowe kontakty biznesowe na stygnącym rynku mogą być kapitałem większym, niż najbardziej unikalna wiedza.
Więcej informacji i pełny program wydarzenia:
https://www.biznesowi.pl/konferencje/forum-rynku-nieruchomosci/
O organizatorze
Nowy Adres S.A. to doświadczony dostawca profesjonalnych narzędzi dla rynku nieruchomości. Flagowym produktem firmy są Targi Mieszkań i Domów, organizowane w największych aglomeracjach Polski - Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Nowy Adres to także największy i najbardziej uznany organizator konferencji o tematyce biznesowo-nieruchomościowej w Polsce. W blisko 30 edycjach konferencji z cyklów „Forum Rynku Nieruchomości”, „Polski Rynek Mieszkaniowy” czy „Biurowce w Polsce” wzięło udział ponad 9500 uczestników. W 2018 i 2019 roku spółka poszerzyła swoje portfolio konferencyjne o nowe cykle: FAIN (Forum Apartamentów Inwestycyjnych, dedykowane rynkowi condo- i aparthoteli) oraz FIRE (Real Estate Marketing Forum). Spółka posiada w swoim portfolio również liczne wydawnictwa poświęcone rynkowi nieruchomości oraz platformy internetowe mieszkaniowi.pl oraz biznesowi.pl. Od 2015 r. Nowy Adres S.A. jest również członkiem wspierającym Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Od 2018 roku Nowy Adres S.A. jest członkiem Grupy Międzynarodowe Targi Poznańskie, największego organizatora targów, konferencji i kongresów w Europie Środkowo-Wschodniej. W skład Grupy MTP wchodzą także m.in. Targi Lublin, wielofunkcyjne obiekty Poznań Congress Center i Arena Poznań, City Marketing oraz dostarczająca nowoczesną zabudowę targową firma IDEA Expo. Najważniejszym członkiem grupy pozostają jednak istniejące od ponad 100 lat Międzynarodowe Targi Poznańskie, najnowocześniejsze w Polsce, profesjonalnie przygotowane tereny targowe, gdzie odbywają się topowe wydarzenia branżowe, goszczące ponad 700 tysięcy odwiedzających rocznie na ponad 100 imprezach targowych.
KONTAKT:
Michał Poręcki
PR Manager
e-mail: mporecki@nowyadres.pl
tel. +48 502 343 490
tel. +48 795 550 422
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.07.2020, 18:38 |
Źródło informacji | Nowy Adres |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE