Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na ekspozycjach targowych w Mediolanie prezentowane są urządzenia AGD dla nowoczesnej kuchni, m.in. współpracujące ze sobą dzięki wykorzystaniu internetu i sztucznej inteligencji płyty grzewcze, piekarniki, zmywarki i lodówki.
Jak podkreślił Sundżj Ku, wejście południowokoreańskiego koncernu w sektor inteligentnych technologii dla gospodarstwa domowego było możliwe dzięki doświadczeniom pracy nad smartfonami i telewizorami smart TV podłączonymi do internetu. "Wszystkie nasze urządzenia są połączone z internetem. To tworzy nowe doświadczenia konsumenckie, na których staramy się obecnie koncentrować - powiedział. - Ludzie coraz częściej poszukują nowych, lepszych doświadczeń w korzystaniu z wielu urządzeń na raz - i tu właśnie widzimy przyszłość" - dodał Ku.
Według niego, inteligentne gospodarstwo domowe jest przyszłością rynku AGD. "Warto pomyśleć o tym przez pryzmat naszych doświadczeń z młodości, gdy nikt nie myślał o sterowaniu telewizorem za pomocą pilota, a samochody nie miały funkcji elektrycznego uchylania szyb. Wszystkie te innowacje pojawiły się na pewnym etapie ewolucji technologicznej - powiedział Ku. - Myślę, że z inteligentnym sprzętem AGD jest podobnie. To naturalny bieg ewolucji - kto wie, czy za dziesięć lat ktoś nie wykrzyknie: +O, masz lodówkę bez ekranu. Jak możesz żyć w taki sposób?+" - dodał przedstawiciel Samsunga.
Podkreślił, że Samsung jest obecny na rynku urządzeń domowych nawet dłużej, niż na rynku telefonów komórkowych. „Obecnie ten sektor naszej działalności stanowi zdrowy, dobrze prosperujący biznes" - dodał.
Szef działu gospodarstwa domowego Samsung Electronics w Europie, Dan Harvie powiedział, że koncern do 2020 roku planuje mieć w swojej ofercie wyłącznie inteligentne produkty. "Naszą ambicją jest móc zaoferować konsumentom prawdziwie połączony, inteligentny styl życia" - zaznaczył Harvie.
Przedstawiciele Samsunga podkreślali, że dla marki ważnym elementem korzystania z innowacyjnych urządzeń gospodarstwa domowego, które komunikują się ze sobą m.in. za pomocą zdalnego sterowania z poziomu aplikacji mobilnej w telefonie, jest także bezpieczeństwo i prywatność użytkowników.
W tym roku w Mediolanie Samsung zaprezentował m.in. nowy piekarnik z dzielonymi drzwiami pozwalający na jednoczesne i niezależne od siebie przygotowywanie dwóch różnych potraw, a także pierwszą trzydrzwiową lodówkę wyposażoną w system Family Hub.
Odbywające się co dwa lata targi Eurocucina w Mediolanie od 1974 roku stanowią okazję do prezentacji innowacji z dziedziny technologii i projektów gospodarstwa domowego. W tym roku część wystawy poświęcono inteligentnym rozwiązaniom dla kuchni.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.04.2018, 16:50 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe/Samsung Electronics Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ