Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sales Intelligence to spółka zajmująca się dostarczaniem sklepom internetowym klientów w modelu performance marketingu. Z usług spółki korzysta około 3000 sklepów internetowych, z których do najbardziej znanych należą: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt oraz eobuwie.pl. Spółka jest również właścicielem popularnej porównywarki cenowej Nokaut.pl, która umożliwia dostęp do kilku milionów produktów uwzględniając ich cechy oraz porównanie ich cen w ponad 1500 sklepach internetowych. Sales Intelligence to także portal bazarek.pl skupiający oferty cenowe blisko pół miliona produktów z ponad 800 sklepów w jednym miejscu, umożliwiając użytkownikom przejście bezpośrednio do sklepu w celu finalizacji zamówienia.
„Spółka Sales Intelligence dysponuje dużą liczbą informacji o tendencjach zakupowych klientów. To aż 8 mln ofert, które wystawione są na rynku poprzez 400 współpracujących wydawców. Spółka w czasie rzeczywistym jest w stanie określić tendencje zakupowe i dostarczyć je do e-commerce. Dostrzegamy bardzo duży potencjał w integracji naszych działań np. w obszarze odzyskiwania porzuconych koszyków oraz śledzenia zachowań klientów na stronach internetowych, przyczyniając się do zwiększenia ich sprzedaży” - powiedział Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE SA.
W ubiegłym roku spółka SARE przejęła 83,35% udziałów spółki MarketNews24 specjalizującej się w tworzeniu i dystrybucji kontentu oraz treści wideo. Rok 2018 Grupa SARE rozpoczęła z nowym branżowym akcjonariuszem - Polinvest, należącym do funduszu inwestycyjnego 21 Concordia. W lutym 2018 roku, Polinvest nabył 65,45% udziałów Spółki, stając się jej większościowym akcjonariuszem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.04.2018, 15:59 |
Źródło informacji | SARE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |