Newsletter

softgarden przejmuje absence.io

16.08.2021, 10:00aktualizacja: 16.08.2021, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Berlin, 16.08.2021 - softgarden, dostawca oprogramowania rekrutacyjnego, przejął w sierpniu absence.io. Firma ta oferuje inteligentne rozwiązania cyfrowe do zarządzania wewnętrznymi procesami HR. Dzięki temu przejęciu softgarden rozszerza swoje portfolio o kolejne funkcje związane z HR, wykraczające poza rekrutację.

absence.io dostarcza obecnie rozwiązania SaaS w zakresie cyfrowych akt osobowych, zarządzania nieobecnościami i rejestracją czasu pracy dla około 2 200, głównie małych i średnich firm. Jej klientami są między innymi check24.de, Doodle i Red Bull. Od 2017 roku absence.io, założone w 2014 roku, jest częścią Shore GmbH. Shore oferuje rozwiązania w zakresie digitalizacji dla lokalnych usługodawców, sprzedawców detalicznych oraz zakładów rzemieślniczych i ma ponad 100 000 użytkowników na całym świecie. 

Efekt synergii dla klientów

Wszyscy pracownicy absence.io zostaną przejęci przez softgarden w ramach akwizycji. CEO softgarden Mathias Heese dołączy do zarządu pozyskanej spółki i będzie kontynuował jej dotychczasową działalność. Nic się na razie nie zmieni dla klientów absence.io, to samo dotyczy klientów softgarden. Od teraz jednak klienci obu firm będą mogli opcjonalnie korzystać z dodatkowych rozwiązań, które sensownie uzupełniają dotychczasową ofertę. 

Proste procesy z maksymalnym usability

"absence.io kładzie kres skomplikowanym wewnętrznym procesom HR i dzięki swojej prostocie bardzo dobrze pasuje do kultury softgarden - mówi Mathias Heese: - Podobnie jak absence.io, softgarden również stawia na proste procesy B2B z maksymalnym usability. absence.io doskonale uzupełnia więc funkcje softgarden zorientowane na rekrutację o rozwiązania w zakresie wewnętrznych procesów HR“.

Idealny partner w obszarze HR

"Cieszymy się, że znaleźliśmy w softgarden idealnego partnera dla absence.io w obszarze HR - mówi Nikbin Rohany, CEO Shore. - Dzięki udokumentowanemu doświadczeniu softgarden w obszarze HR i jego renomie w społeczności HR, firma ta zapewnia idealne warunki dla przyszłego rozwoju absence.io".

Łącznie z klientami absence.io, softgarden ma po akwizycji ponad 3.500 klientów. Dzięki temu firma jest jednym z głównych graczy na rynku technologii HR w Europie. 

O softgarden e-recruiting GmbH

softgarden oferuje firmom oprogramowanie dla nowoczesnej rekrutacji. Dzięki jego rozwiązaniom, pracodawcy każdej wielkości i z każdej branży mogą przyciągnąć najlepszych kandydatów. Talent Acquisition Suite, jako kompleksowo zaprojektowany pakiet, zawiera funkcje do zarządzania kandydatami (ATS), sourcingu i employer brandingu. Dzięki systemowi rekrutacyjnemu pracodawcy skracają czas trwania procesu aplikacyjnego o ponad połowę. Strona Kariery Pro pozwala im stworzyć w krótkim czasie przekonującą stronę kariery, ukierunkowaną na konwersję. Rozwiązanie Feedback przynosi decydujące korzyści dla reputacji online: autentyczne oceny od kandydatów i nowych pracowników mogą być automatycznie generowane i publikowane. Wraz z przejętym w 2021 roku absence.io, dostawcą rozwiązań do obsługi wewnętrznych procesów HR, softgarden posiada ponad 3 500 klientów. softgarden jest aktywne w regionie DACH, jak również na innych rynkach europejskich, takich jak Polska, Hiszpania i Francja. W 2018 roku Investcorp Technology Partners zainwestowało w softgarden, aby przyspieszyć rozwój produktu, wzrost organiczny i ekspansję międzynarodową firmy.

www.softgarden.com

KONTAKT:

softgarden e-recruiting GmbH

Senior Marketing Manager

Monika Bieda

ul. Warszawska 3/9

31-155 Kraków

tel. +48 698 935 383

e-mail: Monika.Bieda@softgarden.com

www.softgarden.com

Źródło informacji: APA-OTS
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.08.2021, 10:00
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ