Newsletter

Spółka Cloud Technologies zadebiutuje na Głównym Rynku GPW

09.12.2022, 11:08aktualizacja: 09.12.2022, 11:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Cloud Technologies - firma zajmująca sią dostarczaniem danych, które pozwalają na optymalizację przekazu reklamowego, już w poniedziałek 12 grudnia przejdzie z parkietu NewConnect na Główny Rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Będzie to już ósmy debiut na głównym parkiecie GPW w tym roku. Spółka zajmuje się targetowaniem reklamy internetowej, a konkretnie dostarczaniem danych, które pozwalają na optymalizację przekazu reklamowego. Cloud Technologies dostarcza zebrane informacje o użytkownikach internetu do klientów z całego świata oraz obsługuje, za pomocą domów mediowych, największe marki działające globalnie.

Firma wykorzystuje w tym celu autorską platformę DMP (Data Management Platform), na której gromadzone są dane o aktywności użytkowników internetu m.in. na podstawie plików cookies i identyfikatorów mobilnych. Przedstawiciele Cloud Technologies podkreślają, że na każdym kroku chronią prywatność użytkowników i przetwarzają informacje zgodnie z regulacjami prawnymi.

Dane, którymi dysponuje spółka, pochodzą z około 100 mld profili użytkowników korzystających z komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych z całego świata, przy czym kluczowe znaczenie dla prowadzonej działalności mają rynki UE i USA.

Ze sprzedaży danych w pierwszych trzech kwartałach 2022 r. firma osiągnęła 25,6 mln zł (wzrost o 53 proc. r/r.), zaś EBITDA przekroczył 15 mln zł.

Na podstawie średniego kursu akcji spółki na rynku NewConnect z ostatnich trzech miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o dopuszczenie na Główny Rynek GPW, wartość firmy szacowana jest na 141,1 mln złotych. Przeniesieniu notowań nie będzie towarzyszyć emisja akcji.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2022, 11:08
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ