Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZTOKHOLM I SANTA MONICA, Kalifornia -- (BUSINESS WIRE) -- Spotify (NYSE: SPOT), najpopularniejszy na świecie muzyczny serwis streamingowy, oraz Universal Music Group (UMG), światowy lider w branży rozrywki muzycznej, ogłosiły dzisiaj zawarcie nowej, wieloletniej globalnej umowy licencyjnej, która będzie stanowić dalsze etap działań spółek zmierzających do oferowania przełomowych nowych funkcji, które przyniosą korzyści artystom i niezapomniane wrażenia fanom muzyki.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200722005444/en/
Dzięki nowej umowie spółki wspólnie zajmujące czołową pozycję w branży wzmocnią swoje partnerstwo, potwierdzając wspólne zobowiązanie do dalszego rozwoju muzyki, zapewniania głębszych doświadczeń związanych z odkrywaniem muzyki i współpracę nad nowoczesnymi kampaniami marketingowymi w ramach platformy Spotify. Ponadto, jako najbardziej innowacyjna spółka z branży muzycznej i jeden z najwcześniejszych promotorów działalności Spotfy, UMG wzmocni swoją czołową rolę podmiotu, który wcześnie zajął się wdrażaniem produktów przyszłości, i zapewni wartościowe informacje zwrotne dla zespołu Spotify ds. rozwoju.
Daniel Ek, prezes i dyrektor generalny Spotify, stwierdził: „Począwszy od wczesnych eksperymentów z Marquee, po testowanie nowych rozwiązań, takich jak Canvas, Universal Music Group była ważnym partnerem wspierającym opracowanie naszych narzędzi marketingowych. Dzisiejsze ogłoszenie pozwoli nam na dalszy rozwój innowacji na wczesnym etapie i dodatkowe wzmocnienie naszego partnerstwa i wspólnej wizji, aby pomagać artystom na wszystkich szczeblach kariery. Celem naszej strategii rynkowej pozostaje wykorzystanie zdolności Spotify do łączenia artystów z fanami na niespotykaną dotychczas skalę i tworzenie nowych możliwości dla branży. Wspólnie zamierzamy reinwestować w artystów i tworzyć nowe narzędzia i oferty dla twórców z całego świata”.
Sir Lucian Grainge, prezes i dyrektor generalny Universal Music Group, powiedział: „Dzięki tej umowie UMG i Spotify są jeszcze silniej zjednoczone w swoim zaangażowaniu w cel, jakim jest pomyślność całej branży muzycznej i docieranie do nowych odbiorców na całym świecie. Biorąc pod uwagę nasze zaangażowanie na rzecz innowacji i wczesnego wdrażania technologii muzycznych oraz przywództwo Spotify w opracowywaniu narzędzi, które wyprzedzają swoje czasy, nowe partnerstwo zapewni artystom nowe, obiecujące możliwości nawiązywania kontaktu z fanami w ramach stale rozwijającej się platformy Spotify. Działając wspólnie, nasze zespoły rozszerzą i przyspieszą współpracę, aby realizować inicjatywy powstałe z myślą o artystach, strategiczne kampanie marketingowe i nowe oferty zapewniające ekscytujące nowe doznania fanom na całym świecie”.
Spotify Technology S.A.
Premiera Spotify w 2008 r. nieodwracalnie zmieniła sposób, w jaki słuchamy muzyki. Naszą misją jest wykorzystanie potencjału ludzkiej kreatywności poprzez zapewnienie milionom twórczych artystów możliwości czerpania zysków z ich utworów i miliardom fanów możliwości czerpania przyjemności i inspiracji z tych utworów. Wszystkie nasze działania napędzane są miłością do muzyki i podcastów.
Odkrywaj ponad 50 milionów utworów, zarządzaj i dziel się utworami, w tym ponad milionem podcastów, nieodpłatnie lub w ramach subskrypcji Spotify Premium, zapewniającej dostęp do unikatowych funkcji muzycznych, obejmujących lepszą jakość dźwięku i słuchanie muzyki na żądanie, offline i bez reklam.
Obecnie jesteśmy najpopularniejszym na świecie muzycznym serwisem streamingowym, z ponad 286 milionami użytkowników, w tym 130 milionami subskrybentów Spotify Premium w 92 krajach świata.
Informacje o ważnych wydarzeniach z życia firmy są publikowane w zakładkach Inwestorzy i For the Record, jak również w mediach społecznościowych wyszczególnionych w zakładce „Zasoby - media społecznościowe” na stronie Inwestorzy. W celu uzyskania dodatkowych informacji, materiałów multimedialnych lub skontaktowania się z naszym zespołem prasowym wejdź na stronę https://newsroom.spotify.com/.
Universal Music Group
Universal Music Group (UMG) jest światowym liderem w zakresie rozrywki muzycznej. W skład przedsiębiorstwa wchodzi szeroki zakres firm zajmujących się nagraniami, publikacją muzyki oraz sprzedażą produktów i treści audiowizualnych w ponad 60 krajach. Mając do dyspozycji najbardziej wyczerpujący katalog nagrań i utworów we wszystkich gatunkach, UMG znajduje i promuje artystów i producentów oraz zajmuje się dystrybucją cieszących się dobrymi opiniami krytyków i przynoszących zyski utworów. Z zaangażowaniem na rzecz wartości artystycznej, innowacyjności i przedsiębiorczości, UMG wspiera tworzenie usług, platform i modeli biznesowych w celu oferowania większych możliwości artystycznych i handlowych na potrzeby artystów i tworzenia nowych doświadczeń dla fanów. Universal Music Group jest spółką Vivendi.
Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200722005444/en/
Źródło: Spotify Technology S.A.
KONTAKT:
Prasa
Spotify
Chris Macowski
e-mail: cmacowski@spotify.com
tel. +1-347-429-3396
-
Universal Music Group
Andy Fixmer
e-mail: andy.fixmer@umusic.com
tel. +1-310-865-0132
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.07.2020, 19:19 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |