Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Konkurs „Teraz Polska” od ponad 30 lat nagradza produkty i usługi za ich jakość, jednocześnie efektywnie podążając za zmieniającymi się wyzwaniami, a tych dzisiaj nie brakuje. Najpierw nastała pandemia, później – wojna w Ukrainie. Oba te wydarzenia niosą za sobą dalekosiężne konsekwencje. Zmienia się światowa geopolityka, wyhamowuje globalizacja, życie gospodarcze podlega różnym perturbacjom. Inflacja, będąca częściowo konsekwencją wymienionych zdarzeń, nakazuje patrzeć nam z rozwagą na nowy 2023 rok.
„Wobec tego konsumenci szczególnie teraz będą polegali na zaufaniu, którym obdarzają znak >>Teraz Polska<<, cieszący się największą rozpoznawalnością na krajowym rynku. Szczególnie teraz będą tego znaku potrzebowali, bo w niepewnych czasach chcemy się opierać na wartościach, które mają ugruntowaną tradycję i sprawdzają się od lat, bez względu na uwarunkowania” - mówi prof. Michał Kleiber, przewodniczący Kapituły Konkursu „Teraz Polska”.
Godło „Teraz Polska” jest prestiżową nagrodą dla firm. Ten biało-czerwony znak to jedna z najsilniejszych marek w kraju, która łączy w sobie najwyższą jakość i polskie pochodzenie, czyli dwie wartości najbardziej pożądane przez krajowych konsumentów. Potwierdzają to wyniki badań rynkowych, które są przeprowadzane corocznie na reprezentatywnej próbie Polaków. 88% konsumentów utożsamia Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością; 83 proc. Polaków deklaruje, że Godło „Teraz Polska” zachęca do zakupu; 65 proc. konsumentów uważa, że znak podkreśla reputację producenta. Dodatkowo 78% Polaków uważa, że mając możliwość wyboru należy kupować produkty polskiego pochodzenia.
W dobie patriotyzmu konsumenckiego Polacy szczególnie doceniają rodzime produkty i usługi za ich wysoką i stabilną jakość. W zlokalizowaniu ich na rynku pomaga Godło „Teraz Polska”.
„Zachęcam prezesów, właścicieli, menedżerów do zgłaszania produktów i usług do 33. edycji Konkursu. Udział w nim powinien być naturalną konsekwencją dla wszystkich, którzy w prowadzeniu działalności gospodarczej kierują się wartościami oraz chcą jak najlepiej przygotować swoje przedsiębiorstwo na nadchodzące czasy” - mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.
W odróżnieniu od większości wyróżnień przyznawanych przedsiębiorcom, w przypadku Konkursu „Teraz Polska” pod hasłem nagroda nie kryje się jedynie statuetka, którą otrzymują wszyscy Laureaci podczas uroczystej gali.
„Każda firma, która zdobędzie w Konkursie Godło >>Teraz Polska<< otrzyma cały pakiet korzyści biznesowych. Są wśród nich: prawo do umieszczania na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszelkich materiałach marketingowych Godła >>Teraz Polska<<; promocja na łamach >>Magazynu Teraz Polska<<; wspólne z innymi laureatami akcje promocyjne ze współpracującymi mediami; promocja podczas debat i konferencji organizowanych przez Fundację samodzielnie i w ramach Kongresu 590 („lokowanie laureatów”); udział w Gali >>Teraz Polska<<; członkostwo w Klubie >>Teraz Polska<<, zrzeszającym laureatów, przyjaciół Fundacji oraz przedstawicieli instytucji, firm i uczelni” – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.
Biało-czerwony znak obecny na polskim rynku od ponad 30 lat jest prostym i czytelnym potwierdzeniem wysokiej jakości, dlatego też sprawdzi się doskonale jako narzędzie promocyjne w okresie zawirowań gospodarczych i niepewności.
„W takich czasach konsumenci dokonują przede wszystkim zakupów racjonalnych, poszukują najlepszej możliwej jakości w rozsądnej cenie, właśnie takie parametry są przez konsumentów od dawna utożsamiane z Godłem >>Teraz Polska<<” - dodaje Lipiński.
Jak zgłosić się do Konkursu „Teraz Polska”?
Wszelkie informacje można znaleźć pod linkiem: https://terazpolskafirma.pl, a także dzwoniąc pod nr tel. 22 826 01 91 lub pisząc na adres e-mail: konkurs@terazpolska.pl
Źródło informacji: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2023, 13:49 |
Źródło informacji | Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT