Newsletter

Thoma Bravo przejmuje Verint w celu połączenia sił z Calabrio i utworzenia potęgi w dziedzinie doświadczeń klienta wspomaganych AI

26.08.2025, 09:22aktualizacja: 26.08.2025, 09:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MINNEAPOLIS i SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE) -- Thoma Bravo, wiodąca firma dokonująca inwestycji w dziedzinie oprogramowania, poinformowała dzisiaj o zawarciu ostatecznej umowy w sprawie przejęcia Verint Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) („Verint”) w ramach transakcji gotówkowej odzwierciedlającej wartość przedsiębiorstwa na poziomie 2 mld USD. Transakcja podlega standardowym warunkom finalizacji, w tym wymogowi uzyskania zgód organów regulacyjnych, a jej finalizacja jest spodziewana przed końcem obecnego roku obrotowego Verint, czyli na początku 2026 roku. Więcej szczegółów na temat transakcji można znaleźć na stronie Verint poświęconej relacjom z inwestorami oraz w jej sprawozdaniach składanych organom regulacyjnym.

W następstwie finalizacji transakcji Calabrio i Verint utworzą jedną firmę, będącą czołowym dostawcą rozwiązań w dziedzinie automatyzacji doświadczeń klienta (CX) na rzecz obsługiwanego rynku o wartości ponad 50 mld USD. Razem będą mogły zaoferować klientom obszerny wachlarz produktów umożliwiających realizację krytycznych priorytetów organizacjom wszelkich rozmiarów działającym w dziedzinie CX, niezależnie od stopnia złożoności prowadzonej przez nie działalności. Połączenie obu przedsiębiorstw umożliwi stworzenie kolejnych okazji do szybkiego osiągnięcia zakładanych wyników biznesowych w kontaktach z klientami. Firma Calabrio jest w pełni zaangażowana na rzecz zachowania produktów wspierających całą jej bazę rozwiązań i przepływy pracy klientów oraz dokonywania inwestycji w takie produkty.

„Razem Calabrio i Verint zgromadzą potężny zbiór produktów umożliwiających szybszą realizację wspólnej wizji, jaką jest dostarczenie otwartej platformy CX wspomaganej AI klientom pragnącym szybciej osiągać solidne wyniki biznesowe w ramach prowadzonej działalności. Jako połączone przedsiębiorstwo będziemy mieć wszystko, co niezbędne, by kształtować przyszłość branży” - powiedział Dave Rhodes, dyrektor generalny Calabrio.

„Od wielu lat prowadzimy działalność w obszarze CX, dlatego ogromnie cieszymy się z możliwości połączenia tych dwóch firm, ponieważ umożliwi to pokierowanie jeszcze większą liczbą innowacji i dalszą ścieżką rozwoju w tym segmencie. Calabrio i Verint mają potężne gamy produktów i znakomite strategie wprowadzania ich na rynek, wychodzące naprzeciw potrzebom szerokiego grona odbiorców na rynku. Firma powstała w wyniku połączenia będzie obsługiwać najszerszą w branży platformę CX, co umożliwi przedsiębiorstwom różnych rozmiarów szybsze osiągnięcie przełomowych wyników przy wykorzystaniu AI” - dodał Mike Hoffmann, jeden ze wspólników Thoma Bravo.

Informacje o Thoma Bravo

Thoma Bravo to jedna z największych firm dokonujących inwestycji w oprogramowanie na świecie, zarządzająca aktywami o wartości około 184 mld USD według danych aktualnych na 31 marca 2025 r. Za pośrednictwem inwestycji na niepublicznym rynku kapitałowym, kapitału wzrostu i strategii kredytowych firma inwestuje w innowacyjne spółki ukierunkowane na rozwój i prowadzące działalność w obszarze oprogramowania i technologii. Wykorzystując swoje rozległe doświadczenie w branży oraz sprawdzone możliwości strategiczne i operacyjne, Thoma Bravo współpracuje ze spółkami wchodzącymi w skład jej portfela w celu wdrażania najlepszych praktyk operacyjnych i napędzania inicjatyw rozwojowych. W ciągu ponad 20 lat firma przejęła lub zainwestowała w ponad 535 spółek, których łączna wartość przedsiębiorstwa wynosi ponad 275 mld USD (z uwzględnieniem inwestycji uprawniających do kontroli oraz inwestycji niezapewniających pakietu kontrolnego). Firma prowadzi oddziały w Chicago, Dallas, Londynie, Miami, Nowym Jorku i San Francisco. Więcej informacji można znaleźć na stronie Thoma Bravo pod adresem thomabravo.com.

Informacje o Calabrio

Firma Calabrio jest zaufanym sojusznikiem wiodących marek. Jako cyfrowy fundament centrów kontaktu ukierunkowanych na klienta, pakiet wysokowydajnych rozwiązań na rzecz pracowników Calabrio ONE pomaga wzbogacać i zrozumieć interakcje międzyludzkie, zapewniając pożądane wyniki biznesowe dzięki optymalizacji każdego kontaktu z klientem. Firma maksymalizuje wydajność przedstawiciela, wykraczając poza oczekiwania klienta, a także zwiększa efektywność personelu dzięki wykorzystaniu połączonych danych, analiz wspomaganych AI, zautomatyzowanego zarządzania pracownikami oraz spersonalizowanego coachingu. Tylko Calabrio ONE łączy rozwiązania z zakresu optymalizacji pracy personelu (WFO), zaangażowania przedstawicieli i analityki biznesowej w jednym w pełni zintegrowanym pakiecie w chmurze dostosowanym do potrzeb organizacji klienta. Calabrio, Calabrio ONE oraz logo Calabrio stanowią zastrzeżone znaki towarowe lub znaki handlowe Calabrio, Inc. Wszystkie inne znaki towarowe, o których mowa w niniejszym dokumencie, stanowią własność odnośnych właścicieli. W Kanadzie Calabrio prowadzi działalność za pośrednictwem spółki Calabrio Canada, Ltd. z siedzibą w Kolumbii Brytyjskiej.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250824046383/pl/

Źródło: Calabrio, Inc.

KONTAKT

W zakresie Thoma Bravo

Megan Frank
tel.: +1 212 731 4778
e-mail: mfrank@thomabravo.com 

FGS Global
Liz Micci/Abby Farr
e-mail: ThomaBravo-US@fgsglobal.com 

W zakresie Calabrio

Dillon Nugent
e-mail: dillon.nugent@calabrio.com 

TouchDown PR

Lauren Curley
e-mail: lauren.curley@touchdownpr.com 
tel.: +1 617 529 6463

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.08.2025, 09:22
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ