Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MINNEAPOLIS i SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE) -- Thoma Bravo, wiodąca firma dokonująca inwestycji w dziedzinie oprogramowania, poinformowała dzisiaj o zawarciu ostatecznej umowy w sprawie przejęcia Verint Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) („Verint”) w ramach transakcji gotówkowej odzwierciedlającej wartość przedsiębiorstwa na poziomie 2 mld USD. Transakcja podlega standardowym warunkom finalizacji, w tym wymogowi uzyskania zgód organów regulacyjnych, a jej finalizacja jest spodziewana przed końcem obecnego roku obrotowego Verint, czyli na początku 2026 roku. Więcej szczegółów na temat transakcji można znaleźć na stronie Verint poświęconej relacjom z inwestorami oraz w jej sprawozdaniach składanych organom regulacyjnym.
W następstwie finalizacji transakcji Calabrio i Verint utworzą jedną firmę, będącą czołowym dostawcą rozwiązań w dziedzinie automatyzacji doświadczeń klienta (CX) na rzecz obsługiwanego rynku o wartości ponad 50 mld USD. Razem będą mogły zaoferować klientom obszerny wachlarz produktów umożliwiających realizację krytycznych priorytetów organizacjom wszelkich rozmiarów działającym w dziedzinie CX, niezależnie od stopnia złożoności prowadzonej przez nie działalności. Połączenie obu przedsiębiorstw umożliwi stworzenie kolejnych okazji do szybkiego osiągnięcia zakładanych wyników biznesowych w kontaktach z klientami. Firma Calabrio jest w pełni zaangażowana na rzecz zachowania produktów wspierających całą jej bazę rozwiązań i przepływy pracy klientów oraz dokonywania inwestycji w takie produkty.
„Razem Calabrio i Verint zgromadzą potężny zbiór produktów umożliwiających szybszą realizację wspólnej wizji, jaką jest dostarczenie otwartej platformy CX wspomaganej AI klientom pragnącym szybciej osiągać solidne wyniki biznesowe w ramach prowadzonej działalności. Jako połączone przedsiębiorstwo będziemy mieć wszystko, co niezbędne, by kształtować przyszłość branży” - powiedział Dave Rhodes, dyrektor generalny Calabrio.
„Od wielu lat prowadzimy działalność w obszarze CX, dlatego ogromnie cieszymy się z możliwości połączenia tych dwóch firm, ponieważ umożliwi to pokierowanie jeszcze większą liczbą innowacji i dalszą ścieżką rozwoju w tym segmencie. Calabrio i Verint mają potężne gamy produktów i znakomite strategie wprowadzania ich na rynek, wychodzące naprzeciw potrzebom szerokiego grona odbiorców na rynku. Firma powstała w wyniku połączenia będzie obsługiwać najszerszą w branży platformę CX, co umożliwi przedsiębiorstwom różnych rozmiarów szybsze osiągnięcie przełomowych wyników przy wykorzystaniu AI” - dodał Mike Hoffmann, jeden ze wspólników Thoma Bravo.
Informacje o Thoma Bravo
Thoma Bravo to jedna z największych firm dokonujących inwestycji w oprogramowanie na świecie, zarządzająca aktywami o wartości około 184 mld USD według danych aktualnych na 31 marca 2025 r. Za pośrednictwem inwestycji na niepublicznym rynku kapitałowym, kapitału wzrostu i strategii kredytowych firma inwestuje w innowacyjne spółki ukierunkowane na rozwój i prowadzące działalność w obszarze oprogramowania i technologii. Wykorzystując swoje rozległe doświadczenie w branży oraz sprawdzone możliwości strategiczne i operacyjne, Thoma Bravo współpracuje ze spółkami wchodzącymi w skład jej portfela w celu wdrażania najlepszych praktyk operacyjnych i napędzania inicjatyw rozwojowych. W ciągu ponad 20 lat firma przejęła lub zainwestowała w ponad 535 spółek, których łączna wartość przedsiębiorstwa wynosi ponad 275 mld USD (z uwzględnieniem inwestycji uprawniających do kontroli oraz inwestycji niezapewniających pakietu kontrolnego). Firma prowadzi oddziały w Chicago, Dallas, Londynie, Miami, Nowym Jorku i San Francisco. Więcej informacji można znaleźć na stronie Thoma Bravo pod adresem thomabravo.com.
Informacje o Calabrio
Firma Calabrio jest zaufanym sojusznikiem wiodących marek. Jako cyfrowy fundament centrów kontaktu ukierunkowanych na klienta, pakiet wysokowydajnych rozwiązań na rzecz pracowników Calabrio ONE pomaga wzbogacać i zrozumieć interakcje międzyludzkie, zapewniając pożądane wyniki biznesowe dzięki optymalizacji każdego kontaktu z klientem. Firma maksymalizuje wydajność przedstawiciela, wykraczając poza oczekiwania klienta, a także zwiększa efektywność personelu dzięki wykorzystaniu połączonych danych, analiz wspomaganych AI, zautomatyzowanego zarządzania pracownikami oraz spersonalizowanego coachingu. Tylko Calabrio ONE łączy rozwiązania z zakresu optymalizacji pracy personelu (WFO), zaangażowania przedstawicieli i analityki biznesowej w jednym w pełni zintegrowanym pakiecie w chmurze dostosowanym do potrzeb organizacji klienta. Calabrio, Calabrio ONE oraz logo Calabrio stanowią zastrzeżone znaki towarowe lub znaki handlowe Calabrio, Inc. Wszystkie inne znaki towarowe, o których mowa w niniejszym dokumencie, stanowią własność odnośnych właścicieli. W Kanadzie Calabrio prowadzi działalność za pośrednictwem spółki Calabrio Canada, Ltd. z siedzibą w Kolumbii Brytyjskiej.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250824046383/pl/.
Źródło: Calabrio, Inc.
KONTAKT
W zakresie Thoma Bravo
Megan Frank
tel.: +1 212 731 4778
e-mail: mfrank@thomabravo.com
FGS Global
Liz Micci/Abby Farr
e-mail: ThomaBravo-US@fgsglobal.com
W zakresie Calabrio
Dillon Nugent
e-mail: dillon.nugent@calabrio.com
TouchDown PR
Lauren Curley
e-mail: lauren.curley@touchdownpr.com
tel.: +1 617 529 6463
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.08.2025, 09:22 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |