Newsletter

„THRIVE II: This Is What It Takes” wypuszcza zwiastun 8 sierpnia w 15 językach do kontynuacji jednego z najczęściej oglądanych filmów dokumentalnych wszech czasów

07.08.2020, 14:38aktualizacja: 07.08.2020, 14:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES, 8 sierpnia 2020 /PRNewswire/ -- „THRIVE: What on Earth Will it Take?” jest jednym z najczęściej oglądanych filmów dokumentalnych w historii z ponad 90 milionami odsłon w 27 różnych językach. Wydany w listopadzie 2011 r. niekonwencjonalny dokument odkrywa przed widzami, co naprawdę dzieje się w naszym świecie, pokazując umocnienie władzy na świecie w niemal każdym aspekcie naszego życia.

THRIVE II połączył przełomy w nauce, świadomości i aktywizmie, oferując realne rozwiązania, dając nam bezprecedensowe i odważne strategie na rzecz odzyskania naszego życia i przyszłości. Twórcy, Foster Gamble i Kimberly Carter Gamble, przygotowali 8 sierpnia 2020 r. potężny zwiastun do sequela, który odpowiada na pytanie „co jeszcze musi się wydarzyć na ziemi" z „THRIVE II: This Is What It Takes".

„THRIVE II: This Is What It Takes" sprowadza widzów za kulisy z ludźmi i innowacjami, które mają moc przekształcania każdego życia. Jest to podróż po całym świecie, podczas której badane są najbardziej obiecujące rozwiązania w zakresie energii, zdrowia, świadomości i samoorganizacji bez przymusu, a jednocześnie wyjaśniane są podstawy nauki, zasady i strategie, które umożliwiają takie rozwiązania. Inspirujące transpolityczne, oddolne i zdecentralizowane rozwiązania THRIVE II oferuje praktyczne narzędzia do odzyskania władzy nad naszym życiem, przedsięwzięcie bardziej znaczące z powodu niepowodzeń rządów i autorytatywnych instytucji w obliczu pandemii i niepokojów społecznych ogarniających cały świat. Film ukaże się 26 września 2020 r. w 15 językach na świecie rozczarowanym statusem quo i głodnym nadziei, ugruntowanym w rozwiązaniach.

Po premierze pierwszego filmu, ponad tysiąc innowatorów z całego świata zwróciło się do zespołu ThriveOn, chcąc podzielić się swoimi wynalazkami i dołączyć do ruchu.

„Wielu obawiało się, że ich wynalazki są tak trudne do osiągnięcia statusu quo, że już zostały lub mogą zostać stłumione - powiedział Foster Gamble. - Inspirująca reakcja skłoniła Kimberly i mnie do podróży po Afryce, Chinach, Tajlandii, Egipcie, Europie, Kostaryce, Meksyku i całych Stanach Zjednoczonych wraz z zespołem inżynierów, lekarzy i innych ekspertów w celu zweryfikowania różnych przełomowych rozwiązań".

Tym interakcjom z globalnymi innowatorami towarzyszą komentarze w kamerach czołowych naukowców i filozofów, takich jak Nassim Haramein, Gregg Braden, dr Kelly Brogan, Bruce Lipton, Larken Rose i inni.’

W tej nowej erze, w której stare systemy rzadko pracują dla kogokolwiek innego, jak tylko dla elity finansowej, która je utrwala, „THRIVE II: This is what it takese" oferuje realne rozwiązania, zakulisowe odsłonięcie śmiałych przełomowych innowacji, dające nowe paradygmaty dla stworzenia świata, w którym każdy ma szansę na rozwój.

ThriveOn

ThriveOn ma na celu edukowanie, wzmacnianie i rozpalanie ludzkiego potencjału, aby przywrócić całokształt naturalnych systemów, dopasowując się do jednolitego pola i wzajemnie do siebie, aby stworzyć dobrze się rozwijający świat.

THRIVE II Materiały prasowe: https://www.thriveon.com/thrive-ii-press-kit

THRIVE II Zapytania prasowe https://www.thriveon.com/request-form/

Więcej o tym jak dołączyć do THRIVE II znajduje się na stronie: https://www.thriveon.com/affiliate-sign-up.

Wideo - https://www.youtube.com/watch?v=EaA7WCb4_H4

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1225280/Thrive_II_Logo.jpg

Źrodło: PR Newswire Association LLC

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.08.2020, 14:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii