Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Największa platforma transportu lądowego regionu MENA – TruKKer – rozszerza terytorium działania o Polskę i Kazachstan w celu dalszego rozwoju przewozów z Turcji do krajów UE i CIS.
„Polska i Kazachstan znajdują się w strategicznym położeniu wzdłuż szlaków Eurazji. Dogodny transport w Polsce, niskie koszty frachtu i wysoki wskaźnik wydajności logistycznej (28. miejsce na świecie), stwarzają platformie TruKKer korzystne warunki dostępu do europejskich dostaw. Kazachstan pełni rolę układu krążenia i centrum regionalnego dla okolicznych gospodarek – zasilany przez swoje arterie handlowe rozsiane po Europie Wschodniej, Zachodniej i Azji Środkowej” - mówi Gaurav Biswas, założyciel i dyrektor generalny TruKKer.
TruKKer z siedzibą w Arabii Saudyjskiej odgrywa wiodącą rolę w cyfryzacji przepływu towarów na głównych szlakach handlowych w regionie MENA i zyskał silną pozycję w Turcji, koncentrując się na regionalnych trasach długodystansowych. Sieć powstała w ramach Rady Współpracy Zatoki (ang. Gulf Cooperation Council; GCC) i jest wspierana przez dużych inwestorów instytucjonalnych, w tym Mubadala, STV, ADQ i IFC. TruKKer pozyskał finansowanie z serii C o wartości 100 mln USD we wrześniu 2022 r. dzięki Investcorp, dużej firmie private equity z aktywami o wartości ponad 40 mld USD.
Działania sieci w Turcji zwiększają skalę w kierunku obsługi tras cargo do Kazachstanu i Polski, co wspiera realizację całościowej strategii uruchomienia sieci.
Hakan Arikan, dyrektor regionalny TruKKer na CIS i Europę Wschodnią podkreśla: „Oddziały w Polsce i Kazachstanie stworzą dodatkową infrastrukturę dla naszej silnej obecności w Turcji. Pomoże nam to obsługiwać klientów w obu lokalizacjach z wyższą niezawodnością i wydajnością”.
„Już teraz obsługujemy aktywne przewozy na rynkach MENA. Możliwości na trasach UE i CIS są ekscytujące i planujemy współpracować z rynkami cyfrowymi, a także inwestować w regionie, podczas gdy UE stoi przed pewnymi wyzwaniami gospodarczymi. Planujemy zbudować silny biznes w czasie kryzysu” - dodaje Pradeep Mallavarapu, współzałożyciel i dyrektor techniczny TruKKer.
Sieć koncentruje się na cyfryzacji niezwykle rozdrobnionych dostaw transportu ciężarowego zlecanych przez właścicieli ładunków za pośrednictwem brokerów, internetowych platform załadunkowych i spedytorów. Bolączkami pozostają zbyt małe wykorzystanie sieci oraz problemy z kapitałem obrotowym. TruKKer jest wszechstronnym technicznym operatorem logistycznym, który ułatwia transakcje wszystkim zainteresowanym stronom, w tym brokerom i platformom handlowym, z możliwością podpisywania długoterminowych umów z właścicielami ładunków, z natychmiastowymi płatnościami dla operatorów i spedytorów. Sieć opiera się na zgodności dokumentów cyfrowych i integracji z innymi uczestnikami cyfrowymi. Kładziemy nacisk na wykorzystanie szlaków logistycznych, aby stworzyć większe spektrum kontroli nad uczestnikami dostaw i sprawić, by transport był bardziej responsywny.
Gaurav wyjaśnia: „Dla nas wejście na nowe rynki poprzedzają dwa działania. Jednym z nich jest dostosowywanie rozwiązań do potrzeb regionu, a drugim intensywne badania rynku skoncentrowane na szlakach transportowych”.
Firma TruKKer cieszy się dobrą reputacją dzięki nowemu innowacyjnemu podejściu do rynku i procesom opartym na właściwym skalowaniu w dziesięciu krajach z długodystansowymi transgranicznymi operacjami FTL.
Cyfrowa sieć towarowa osiągnęła znaczące kamienie milowe ESG. TruKKer osiągnął czterdziestoprocentowy wzrost na swoich stałych trasach w GCC. Wraz z inwestycją na nowych rynkach, Grupa inwestuje również w poprawę warunków pracy kierowców.
O platformie TruKKer
TruKKer to największa spedycja cyfrowa w regionie MENA. To cyfrowa sieć towarowa, która integruje popyt i podaż dla usług transportu lądowego. Sieć bazuje na analizie danych w czasie rzeczywistym zapewniając niezawodność, przejrzystość i oszczędności dla nadawców i tysięcy przewoźników. Firma zajmuje wiodącą pozycję w Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Egipcie i krajach sąsiednich wraz z ugruntowaną obecnością w Turcji - oferując możliwość obsługi ponad 45000 ciężarówek z tysiącami operacji tygodniowo w całym regionie. Od listopada 2022 r. TruKKer rozszerzył swoją działalność na Kazachstan oraz Polskę.
Więcej informacji na https://trukker.com/index.html
Źródło informacji: TruKKer
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.11.2022, 08:00 |
Źródło informacji | TruKKer |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu