Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Celem projektu jest wsparcie aktywności międzynarodowej małopolskich przedsiębiorstw działających w branży przemysłu czasu wolnego w miejscowościach uzdrowiskowych regionu oraz zwiększenie rozpoznawalności Małopolski, jako marki gospodarczej w zakresie turystyki uzdrowiskowej, zarówno w wymiarze krajowym jak i międzynarodowym. Gminy objęte projektem to Czarny Dunajec, Kraków, Krynica-Zdrój, Muszyna, Piwniczna-Zdrój, Rabka-Zdrój, Szczawnica i Uście Gorlickie.
Projekt skierowany jest do MŚP działających w branży przemysłu czasu wolnego z terenu Województwa Małopolskiego prowadzących działalność na terenie gmin uzdrowiskowych Małopolski.
W ramach Projektu realizowane są działania w zakresie:
- promocji oferty gospodarczej regionu w zakresie turystyki uzdrowiskowej,
- wsparcia małopolskich MŚP z branży przemysłu czasu wolnego prowadzących działalność w miejscowościach uzdrowiskowych regionu w ekspansji na rynki zewnętrzne,
- wsparcie procesu inwestycyjnego w regionie w miejscowościach uzdrowiskowych.
Działania realizowane w Projekcie to:
1. Organizacja wirtualnych Międzynarodowych Targów Turystyki Uzdrowiskowej,
2. Promocja oferty turystycznej MŚP przy pomocy innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych,
3. Promocja oferty turystycznej regionu w telewizji, radiu i internecie oraz w formie tradycyjnej,
4. Promocja na zagranicznych targach turystycznych,
5. Baza możliwości inwestycyjnych,
6. Warsztaty dla MŚP.
Międzynarodowe Targi Turystyki Uzdrowiskowej to:
- nawiązywanie kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami,
- aktywizacja lokalnych przedsiębiorców z różnych branż,
- wymiana doświadczeń i dobrych praktyk z przedsiębiorcami,
- współpraca i rozwój turystyki uzdrowiskowej,
- planowanie wycieczek, podróży i innych aktywności w Małopolsce.
Wśród wystawców znajdują się przedsiębiorstwa z Małopolski świadczące m.in. usługi wellness i spa, hotelarze, restauratorzy, przedsiębiorstwa prowadzące miejsca rekreacji, miejsca aktywności fizycznej, usługi turystyki górskiej, wykorzystanie ścieżek leśnych, ścieżek dydaktycznych, organizacja wydarzeń komercyjnych - koncertów, festiwali itd.
Targi realizowane są w formule wirtualnej, dostęp do targów odbywa się przez platformę tumalopolska.gridaly.com (https://tumalopolska.gridaly.com/info).
Organizacja stoisk wystawienniczych oparta jest na przygotowanych dla uczestników projektu wirtualnych spacerach i e-katalogach. Każdy z wystawców posiada w pełni zdigitalizowaną ofertę swoich usług, która będzie prezentowana na targach w podanych poniżej terminach:
I edycja - 22-26 sierpnia 2022 r.
II edycja - 12-16 września 2022 r.
III edycja - 24-28 października 2022 r.
Podczas targów prezentowane będą webinaria ekspertów z branży turystyki, marketingu, przedstawicieli NGO działających w obszarze czasu wolnego, a także przedstawicieli samorządów. Tematy prezentowane podczas tych wykładów to przede wszystkim cenne wskazówki dla przedsiębiorców działających w branży turystycznej. To także inspirujące wywiady oraz prezentacja dobrych praktyk, która jest wspaniałą wizytówką regionu.
Źródło informacji: tumalopolska.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.08.2022, 09:03 |
Źródło informacji | tumalopolska.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
GoldenPeaks Capital uzyskuje finansowanie z funduszy zarządzanych przez AB CarVal
- 06.09.2024, 15:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Dzięki działalności Lidl Polska do sektora publicznego w roku 2023 wpłynęło 2,7 mld zł PAP
2,7 mld zł - to kwota, która w ubiegłym roku zasiliła sektor publiczny w wyniku działalności Lidl Polska. Łączna kwota wynagrodzeń wygenerowanych przez tę sieć wyniosła 2,5 mld zł - poinformował Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska. Podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprezentowany został raport „Wpływ sieci Lidl Polska na krajową gospodarkę w 2023 roku”.- 06.09.2024, 13:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom