Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BUDAPESZT (Węgry), WARSZAWA (Polska), BUKARESZT (Rumunia) i MONACHIUM, 28 września 2016 r. /PRNewswire/ - VCC Live (wcześniej znane jako Virtual Call Center), innowacyjna spółka z branży telekomunikacyjnej oraz lider rynku technologii stosowanych w centrach kontaktowych działających w chmurze, ogłosiła dzisiaj zintegrowanie aplikacji Zapier w celu usprawnienia obsługi danych w obrębie różnych systemów swoich partnerów.
http://photos.prnewswire.com/prnh/20160929/413276LOGO
http://photos.prnewswire.com/prnh/20160210/331945LOGO
Na potrzeby komunikacji większość firm korzysta dziś jednocześnie z kilku różnych rodzajów oprogramowania działającego w chmurze. Aby umożliwić maksymalne wykorzystanie dostępnych danych klienta, należy zsynchronizować te programy ze sobą. Wiąże się to jednak z koniecznością ich przekonfigurowania, a więc kosztami dla firmy. Dzięki zintegrowaniu interfejsu Zapier z oprogramowaniem VCC Live komunikacja między programami VCC Live do składowania danych oraz innymi biznesowymi systemami danych staje się prosta i efektywna.
Szabolcs Toth, dyrektor zarządzający VCC Live: "Dla przyszłych i obecnych klientów VCC Live kwestią o zasadniczym znaczeniu było funkcjonalne połączenie przez nasz zespół programistów naszego rozwiązania z innymi aplikacjami, które korzystają z Zapiera. Obecnie za pośrednictwem Zapiera może połączyć się ze sobą szereg programów, przy czym najważniejsze funkcje dostępne są z poziomu klienta VCC. Dzięki temu obsługa klienta i proces sprzedaży są łatwiejsze i efektywniejsze. To innowacyjne rozwiązane z pewnością wyjdzie naprzeciw długofalowym potrzebom partnerów VCC Live".
Za pośrednictwem aplikacji Zapier spółka VCC Live może teraz połączyć ponad 500 programów biznesowych, a liczba ta, w miarę rozwoju Zapiera, stale rośnie. Zwłaszcza partnerzy biznesowi VCC Live zgłaszali potrzebę podłączenia do klienta VCC za pośrednictwem Zapiera systemów zarządzania relacjami z klientami i projektami, jak również oprogramowania do list mailingowych. Jak na razie dokonano integracji systemów takich jak Salesforce, Google Office, Asana, Slack, Facebook i Mailchimp.
Komentarz Sandora Erdei, prezesa zarządu DBH Investment, spółki będącej inwestorem venture capital VCC Live: "To już trzecia duża innowacja wdrożona w tym roku przez VCC. Rozwiązania tego typu stanowią dowód na to, że VCC skutecznie reaguje na prośby klientów, którzy już teraz dostrzegają korzyści płynące z nowego rozwiązania VCC".
VCC Live
VCC Live, wcześniej znane jako Virtual Call Center, to innowacyjna spółka specjalizująca się w technologiach dla centrów kontaktowych działających w chmurze. Działalność VCC Live skupia się na rynku globalnym. Technologie tej spółki wykorzystywane są w 32 krajach, a jej klienci mogą wykonywać połączenia do 92 krajów z całego świata.
Zarząd spółki: Szabolcs Toth, Tamas Jalsovszky, Sandor Erdei, Laszlo Urge
Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt pod adresem: zsofia.mato@vcc.live i numerem telefonu +36203399884,
Źródło: TBC
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.09.2016, 12:57 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |