Pobierz materiał i Publikuj za darmo

“Vienna demonstrated its tourist attraction in the first half of 2016 with an increase of 4.9% to some 6,640,000 visitor bednights,” according to Norbert Kettner, the Vienna Tourist Board's director. Vi-enna's most important source markets in the first half of 2016 were Germany with 1,382,000 bed-nights (+8% on the same period the previous year), followed by Austria (1,370,000, +10%), the USA (367,000, +6%), Italy (316,000, -4%), and the United Kingdom (295,000, +24%). Places 6 to 10 were taken by Switzerland (213,000, +2%), Spain (177,000, +13%), France (173,000, +5%), Russia (157,000, -28%) and China (121,000, +9%). The city also recorded strong growth compared to 2015 from India (56,000, +39%), the Netherlands (111,000, +16%) and Turkey (80,000, +13%). Vienna currently has about 63,400 hotel beds, and its hotel rooms had an average occupancy rate of 67% from January to June 2016. Around 80% of all bednights were accounted for by international guests. “This not only reflects Vienna's continued attractiveness, but also shows that our systematic internationalization strategy of diversifying into many different markets is paying off,” explains Kettner. Vienna's objec-tive now is to increase bednights to 18 million by the year 2020. Congress tourism will also play an important role here, accounting for 12% of the total volume of bednights in 2015. Some 3,700 con-gresses, corporate events and incentives were held in Vienna last year – a new record.
Further information:
Vienna Tourist Board
Isabella Rauter
phone +43/1/211 14-301
e-mail: media.rel@vienna.info
http://www.vienna.info
http://b2b.vienna.info
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.07.2016, 11:15 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Port Gdańsk na EKG 2025: porty morskie to miejsca kreacji pieniądza z podatków i miejsc pracy PAP
Polskie porty - jakie są, czy dotarły już do szczytu swoich możliwości przeładunkowych, a może Polsce potrzebny jest jeszcze jeden duży port morski? Na te i inne kluczowe pytania odpowiadali eksperci z branży morskiej i infrastrukturalnej podczas emocjonującego panelu dyskusyjnego na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym, który rzucił nowe światło na przyszłość polskiej logistyki i transportu morskiego.- 25.04.2025, 16:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
PZU: to był wyjątkowy kwartał
Komentarz Macieja Galińskiego, zarządzającego funduszem DFE PZU, dyrektora Biura Inwestycyjnego PTE PZU.- 25.04.2025, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
-
Image
Prezes Grupy PTWP: to była rekordowa edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach PAP
1200 wyjątkowych prelegentów, 180 inspirujących sesji tematycznych i rekordowa frekwencja (niemal 18 tys. zarejestrowanych uczestników) - 17. Europejski Kongres Gospodarczy w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach przez ostatnie trzy dni stanowił centrum debaty o kwestiach kluczowych dla przyszłości Polski, UE i całego świata.- 25.04.2025, 16:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ