Pobierz materiał i Publikuj za darmo
VRG S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 47,4 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2019 roku o około 52,0%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2020 roku wyniosła około 722,3 mln zł i była niższa o około 20,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w listopadzie 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 28,3 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2019 roku o około 57,3 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 423,4 mln zł i była niższa o około 26,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 17,3 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2019 roku o około 40,4%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 276,9 mln zł i była niższa o około 8,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,3% i była niższa od marży osiągniętej w listopadzie 2019 roku o około 3,3 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - listopad 2020 wyniosła około 48,6% i była niższa o 3,1 pp. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec listopada 2020 roku wyniosła 53,0 tys. m2 i była niższa o 2,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2019 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.12.2020, 12:27 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |