Newsletter

W uznaniu dla dążeń do zaspokojenia potrzeb klientów w chińskim badaniu indeksu zadowolenia klientów (CACSI) branży samochodowej 2021 r. GWM przyznano kilka najwyższych wyróżnień

26.10.2021, 08:32aktualizacja: 26.10.2021, 08:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/GWM
Fot. PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 25 października 2021 r. /PRNewswire/ -- 12 października modele oferowane przez GWM uzyskały w trzech różnych kategoriach najwyższe wyróżnienia przyznawane w ramach badania CACSI 2021.

Model HAVAL H6, którego sprzedaż osiągnęła wartość 100 000 – 150 000 RMB, zdobył w badaniu CACSI pierwsze miejsce w kategorii zadowolenia użytkowników pojazdów z segmentu kompaktowych SUV-ów. Model HAVAL DAGOU i WEY Mocha zdobyły pierwszą nagrodę dla „Najlepszego SUV-a na rynku” (chińskim). Ponadto modele te okazały się również najlepszymi pod względem obsługi sprzedaży sprzedażowej, przedsprzedażowej, okołosprzedażowej i posprzedażowej.

Badanie CACSI prowadzi się od 20 lat. Posiada ono akredytację CHIŃSKIEGO STOWARZYSZENIA GWARANCJI JAKOŚCI, autorytatywnej, chińskiej agencji badań i kontroli, a poszczególne produkty ocenia się w oparciu o zaawansowany model przetwarzania znormalizowanych danych z całego świata. Wyniki badań i kontroli odzwierciedlają nie tylko dane dotyczące liczby aut zakupionych przez klientów, ale również pozwalające producentom aut doskonalić jakość ich produktów.

Podczas prowadzonej online Konferencji Dystrybutorów Zagranicznych, która odbyła się w sierpniu tego roku, Kong Lingbin, dyrektor usług posprzedażowych w GWM, powiedział: „Produkty z duszą stworzymy tylko wtedy, gdy poznamy potrzeby naszych klientów”.

W dążeniu do zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb klientów z całego świata GWM nieprzerwanie doskonali oferowane produkty i poprawia jakość usług świadczonych na wielu rynkach. W czerwcu tego roku na rynku rosyjskim pojawił się model eleganckiego pickupa, GWM POER, który zdobył uznanie szerokiej rzeszy lokalnych użytkowników.

„Jestem bardzo zadowolony z jakości i właściwości jezdnych GWM POER. Połączenie silnika diesla o pojemności 2.0 l i automatycznej przekładni ZF 8AT przekłada się na doskonałe przyspieszenie we wszystkich warunkach drogowych. Komfort jazdy po nawierzchni asfaltowej jest porównywalny z komfortem oferowanym przez SUV-y” – powiedział jeden z użytkowników po jeździe testowej.

Na rynku tajlandzkim GWM nawiązało współpracę z autorytatywną agencją badawczą NIDA Poll, która ma pomóc w lepszym rozeznaniu się w potrzebach i zadowoleniu klientów i uruchomiło kampanię pod hasłem „Wsłuchaj się w głosy tajlandzkich klientów”. Kampania ta przyciągnęła tysiące lokalnych klientów, którzy mieli okazję porozmawiać z pracownikami przedstawicielstwa firmy. W jej wyniku, w odpowiedzi na zgłaszane przez klientów trudności w uzyskaniu informacji o modelach, GWM zmieniło układ dedykowanej strony internetowej. Obecnie GWM prowadzi w centrach handlowych sieć punktów sprzedaży i miejskie salony sprzedaży, a w Bangkoku otworzyło również salon, w którym użytkownicy mogą osobiście wypróbować oferowane modele.

Ponadto GMW uruchomiło w południowoafrykańskich centrach handlowych mobilne salony, w których klienci mogą uzyskać szczegółowe informacje o naszych produktach, a w Australii oferowaną online usługę „wirtualna jazda próbna”.

Liu Xiangshang, wiceprezes GWM, powiedział: „Zwycięstwo na rynku globalnym może nam zapewnić tylko dogłębne poznanie potrzeb naszych klientów i świadczenie jak najlepszych usług”.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1667908/image_1.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.10.2021, 08:32
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ