Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„PGE ma ambitny plan inwestycyjny. Szukamy jak najlepszego finansowania naszych projektów. Szczególnie ważne jest umiejętne korzystanie z funduszy pomocowych. W ciągu ostatnich czterech lat pozyskane przez Grupę PGE środki z tych programów wzrosły ponad trzykrotnie i wyniosły 1, 6 mld zł” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
PGE stosuje aktywne podejście do pozyskiwania środków pomocowych, stale monitoruje planowane i dostępne źródła finansowania. W ostatnich czterech latach największe wsparcie zostało udzielone na projekty ograniczające wpływ działalności Grupy PGE na środowisko naturalne, dystrybucję energii oraz infrastrukturę ciepłowniczą. PGE przewiduje, że finansowanie preferencyjne w coraz większej części dotyczyć będzie odnawialnych źródeł energii, magazynowania energii oraz dekarbonizacji ciepłownictwa. Dodatkowo PGE spodziewa się uzyskania wsparcia na projekty badawczo-rozwojowe, jak również stymulujące sprawiedliwą transformację regionów węglowych.
Skala wsparcia będzie konsekwentnie rosła, a z samego Krajowego Planu Odbudowy Grupa PGE może pozyskać przeszło 20 mld zł. PGE planuje również pozyskiwać wsparcie z innych funduszy europejskich, w szczególności w ramach programów: FEnIKS, FEPW, FENG, Funduszu Innowacyjnego, jak i ze środków krajowych: Funduszu Modernizacyjnego czy programów NFOŚiGW.
KONTAKT:
Konrad Mróz
Biuro Prasowe Grupy PGE
tel. +48 785 999 946
e-mail: konrad.mroz@gkpge.pl
e-mail: biuro.prasowe@gkpge.pl
http://www.gkpge.pl/grupa-pge/dla-mediow/kontakt-dla-mediow
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.02.2024, 12:12 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet