Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W trakcie drugiego dnia kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016 dyskutowano m.in. na temat poprawy jakości współpracy na linii sieć handlowa - producent oraz wpływu poolingu na efektywność łańcucha dostaw.
Nikos Kalaitzidakis, prezes zarządu Coca-Cola HBC, zauważył, że współpraca producenta z detalistą na zasadzie współdziałania dwóch różnych podmiotów przestała być efektywna.
"Skuteczniejszy model kooperacji jest złożony, niekiedy wręcz oparty na konflikcie, ze względu na to, że detaliści pracują na bardzo wymagającym rynku, który przechodzi proces transformacji" - mówił prezes zarządu Coca-Cola HBC.
W ciągu ostatnich dwóch lat Coca-Cola HBC wraz z Carrefour Polska wypracowały we wzajemnej współpracy szereg działań o charakterze wielokanałowym.
"Rozbudowujemy nasze relacje i przygotowujemy rozwiązania na zasadzie multiformatowości, czyli dopasowania form sprzedaży i oferty sklepów do potrzeb lokalnego klienta" - tłumaczył Nikos Kalaitzidakis.
Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska, podkreślił, że najważniejszym czynnikiem wpływającym na poprawę relacji na linii sieć handlowa - producent jest wzajemne zrozumienie. "Stworzyliśmy rzeczywiste, silne relacje, wymieniliśmy się pomysłami, opracowaliśmy wspólny biznesplan. To z kolei poprawiło wyniki sprzedażowe i pozwoliło na stworzenie oferty szytej na miarę konkretnych grup konsumentów" - mówił.
Wspólne wystąpienie przedstawicieli Coca-Cola HBC wraz z Carrefour Polska idealnie ilustruje cel Kongresu Poland & CEE Retail Summit, którym jest zacieśnianie relacji sieci handlowe - producenci oraz stymulowanie rozwoju handlu detalicznego i hurtowego w Polsce. Jednym z elementów formuły wydarzenia wpisującym się w realizację tej idei jest nagroda "Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców", wyróżniająca najlepsze sieci handlowe w Polsce w poszczególnych formatach handlowych.
To jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sprzedawcom przez dostawców - producentów FMCG. Nagrody w poszczególnych kategoriach zdobyli: Sieci Multiformatowe - Kaufland Polska Markety; Supermarkety - Intermarche; Dyskonty - Biedronka; Operatorzy Franczyzy - Żabka Polska; Hurtownicy i Dystrybutorzy - Selgros; Sieci Lokalne i Regionalne - Dino Polska. Główną nagrodę "Retailer of the Year 2015 - Sieć Handlowa Roku" otrzymała sieć Biedronka.
Organizatorem plebiscytu oraz kongresu Poland & CEE Retail Summit jest firma Blue Business Media, natomiast partnerem merytorycznym Retailer of the Year firma badawcza Nielsen.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 11.04.2016, 18:05 |
| Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ