Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PITTSBURGH & CHICAGO--(BUSINESS WIRE)- Unilever oraz Kraft Heinz niniejszym ogłaszają, że Kraft Heinz zgodziła się polubownie wycofać ze swojej propozycji połączenia obu spółek.
Unilever oraz Kraft Heinz darzą się wzajemnie ogromnym szacunkiem. Kraft Heinz wyraża głębokie poszanowanie dla kultury, strategii oraz sposobu zarządzania prezentowanego przez spółkę Unilever.
Niniejszy dokument stanowi publikację prasową Kraft Heinz zgodnie z postanowieniami sekcji 4 par. 3 rozporządzenia ws. publicznych ofert przejęcia (Besluit Openbare Biedingen Wft) obowiązującego w Holandii.
Wersja źródłowa publikacji dostępna na stronie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170219005028/en/
Źródło: The Kraft Heinz Company
KONTAKT:
Pytania
Unilever
Zespół ds. kontaktu z mediami
tel. +44 7917 271 819
tel. +44 7825 049 151
-
Inwestorzy
Inwestorzy instytucjonalni:
Zespół ds. kontaktu z inwestorami
tel. +44 207 822 6830
-
Inwestorzy prywatni:
Obsługa akcjonariuszy
tel. +44 207 822 5500
-
Kraft Heinz
Michael Mullen (media)
e-mail: Michael.Mullen@kraftheinzcompany.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.02.2017, 12:03 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |