Newsletter

XCMG wprowadza certyfikację używanego sprzętu, aby wspierać zrównoważony rozwój sektora maszyn budowlanych

30.12.2024, 08:45aktualizacja: 30.12.2024, 08:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/XCMG Machinery
PR Newswire/XCMG Machinery

XUZHOU, Chiny, 27 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Spółka XCMG Machinery („XCMG”, SHE: 000425) oficjalnie wprowadziła na rynek markę XCMG Certified Used Equipment, co stanowi istotny krok milowy na drodze rozwoju modelu działalności o obiegu zamkniętym. Inicjatywa odzwierciedla zaangażowanie XCMG na rzecz sprostania wyzwaniom w branży, wspierania zasad ekologicznej gospodarki o obiegu zamkniętym i przyspieszania przejścia w kierunku zrównoważonego rozwoju i neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

W ostatnich latach chiński przemysł maszyn budowlanych odnotował niezwykłe postępy. Wykorzystując dogłębną wiedzę technologiczną, rozległe doświadczenie produkcyjne i ugruntowaną pozycję marki, spółka XCMG oficjalnie utworzyła markę certyfikowanego sprzętu używanego. Inicjatywa ma na celu wspieranie transformacji branży, zwiększenie wartości cyklu eksploatacji firmowego sprzętu i dostarczenie klientom kompleksowej oferty i gwarancji serwisowych na każdym etapie łańcucha wartości.

Na ostatnich targach bauma China XCMG i Ritchie Bros. współorganizowały aukcję używanego sprzętu, prezentując ponad 300 poddanych pełnemu przeglądowi, wyremontowanych maszyn z 16 kategorii produktów XCMG, w tym dźwigi, koparki, sprzęt górniczy, zagęszczarki gruntu, ładowarki, maszyny do betonu i sprzęt do palowania. Maszyny zostały wprowadzone na stronę internetową Ritchie Bros., symbolizując nowy rozdział rozwoju rynku używanego sprzętu budowlanego.

Zgodnie z wizją zostania najlepszą na świecie marką serwisową spółka XCMG wprowadziła również markę serwisową XCMG TrueCare („TrueCare”). TrueCare stanowi wyraz niestrudzonego dążenia XCMG do oferowania zintegrowanych rozwiązań, wpisującego się w filozofię marki „Solid to Succeed (sukces dzięki solidności)”. Marka serwisowa ma zapewniać przełomowe innowacje, ścisłą kontrolę jakości i wydajność usług, umożliwiając klientom zachowanie przewagi konkurencyjnej na rynkach globalnych.

„Inicjatywa przyczyni się do rozbudowy łańcucha wartości i wspierania innowacji oraz wyniesie XCMG na nowy poziom jako markę o międzynarodowej rozpoznawalności” – powiedział Liu Jiansen, wiceprezes XCMG.

Do pięciu głównych elementów misji XCMG należą:

1. Szybkość reakcji: globalna sieć serwisowa umożliwia szybkie reagowanie na potrzeby klienta, aby maksymalnie ograniczyć przestoje.

2. Optymalność: połączenie pięciu zaawansowanych systemów zarządzania cyfrowego XCMG zapewnia dostosowane do potrzeb rozwiązania, które zwiększą wydajność operacyjną.

3. Perspektywiczność: modele serwisowe w oparciu o TCO (całkowity koszt utrzymania), w tym przedłużone gwarancje i programy sprzedaży certyfikowanego sprzętu używanego, zapewniają obsługę przez cały cykl życia produktów i tworzą trwałe relacje z klientami.

4. Rozwiązania inteligentne: kompleksowe rozwiązania inteligentne wychodzą naprzeciw określonym wymaganiom poszczególnych klientów dzięki połączeniu B+R, produkcji, dostaw, sprzedaży i serwisu.

5. Zaangażowanie: globalne call center i profesjonalny zespół świadczą wsparcie przez całą dobę siedem dni w tygodniu, zapewniając wydajną eksploatację sprzętu i stuprocentową satysfakcję klienta.

Dzięki tym strategicznym ulepszeniom XCMG znajduje się na optymalnej pozycji, aby przedefiniować standardy branżowe, wspierając wprowadzenie zrównoważonych praktyk i wzmacniając swoją czołową pozycję na światowym rynku maszyn budowlanych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2588046/XCMG_Launches_Used_Equipment_Certification_Drive_Sustainable_Development_Construction_Machinery.jpg

Źródło: XCMG Machinery

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.12.2024, 08:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ