Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PEKIN, 13 sierpnia 2020 /PRNewswire/ -- Wegetariańskie kapsułki stają się nowym trendem jeśli chodzi o międzynarodowy rynek suplementów diety w 2020 roku. Jest to związane z rosnącą świadomością konsumentów, którzy coraz częściej zwracają się w kierunku produktów naturalnych.
Wegetariańskie kapsułki, zarówno w twardych jak i w miękkich otoczkach, są wytwarzane z wykorzystaniem wegetariańskich składników, takich jak tapioka.
W odróżnieniu od kapsułek żelatynowych, które są wytwarzane na drodze hydrolizy kolagenu pochodzenia wołowego, rybnego lub wieprzowego, wegetariańskie kapsułki lepiej zaspokoją popyt wśród wegan oraz osób z określonych grup religijnych i etnicznych, gdzie wykorzystywanie produktów zwierzęcych jest zabronione.
Kapsułki wykonane ze składników roślinnych nie zawierają chemicznych dodatków i generują niskie zanieczyszczenie podczas produkcji. Dodatkowo inercja składników pochodzenia roślinnego sprawia, że kapsułki te są odpowiednie dla wielu różnych wypełnień, w tym olejów rybnych, ekstraktów roślinnych i innych substancji odżywczych, które łatwo ulegają utlenieniu, w celu lepszego ich przechowywania i podawania.
Ludzie dbający o zdrowy styl życia częściej wybierają naturalne, zdrowe i bezpieczne produkty. W świecie suplementów diety wielu producentów i właścicieli marek, w tym Healthy Care, BioBalance, doTERRA, Walgreens, Sam's Club, Colfarm, Benemax, Healtheries i Sports Research, rozpoczęło poszukiwanie roślinnej alternatywy do kapsułek żelatynowych, aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu konsumentów.
Także pandemia COVID-19 sprawiła, że konsumenci poddali ponownej ocenie swoje zdrowie, przyzwyczajenia oraz związane z nimi skłonności.
„Nadal obserwujemy zmianę w myśleniu kupujących, jeśli chodzi o wybór pomiędzy naturalnymi i tradycyjnymi produktami” - powiedziała Kathryn Peters, wicedyrektor wykonawczy SPINS, firmy zajmującej się technologią danych, której działalność jest nakierowana na zdrowie klientów.
„Jako że ludzie bardziej skupiają się na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, sprzedaż produktów naturalnych przewyższa sprzedaż innych produktów. Konsumenci inwestują w artykuły do jedzenia, mycia, noszenia i utrzymania domu, które są lepsze dla zdrowia” - dodaje Kathryn.
„Przedsiębiorstwa i właściciele marek, którzy będą wykorzystywać wegetariańskie kapsułki w suplementach diety i ci używający konwencjonalnych kapsułek na pewno poczują ogromną różnicę" - powiedział pracownik VegeGel, jednego ze światowych liderów w zakresie produkcji kapsułek roślinnych ze skrobi.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1228071/Vegetarian_capsule.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.08.2020, 16:35 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |