Newsletter

Xsolla kupuje platformę Ludo, by zwiększyć zaangażowanie graczy i monetyzację

09.05.2025, 10:29aktualizacja: 09.05.2025, 11:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Zakup oznacza integrację należącej do Ludo bezkodowej platformy questingowej w stworzonym przez Xsolla sklepie internetowym w celu pogłębienia związków z graczami i stymulowania monetyzacji.

LOS ANGELES - (BUSINESS WIRE) - Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, z satysfakcją ogłasza zakup Ludo, platformy mającej stymulować zaangażowanie społeczności poprzez bezkodowe wyzwania społecznościowe. Ten strategiczny zakup oznacza uzupełnienie portfolio Xsolla o innowacyjną technologię Ludo poprzez połączenie jej narzędzi questingowych ze sklepem internetowym Xsolla i Xsolla Rewards Solutions, by wspierać programistów na całym świecie w zwiększaniu zaangażowania graczy, stymulowaniu lolajności i tworzeniu nowych okazji na monetyzację, wykraczających poza tradycyjny model sklepu z aplikacjami. Jako największy operator sklepów internetowych w branży gier wideo, dysponujący ponad 500 sklepami, Xsolla i Ludo umożliwią twórcom gier przeniesienie wrażeń graczy korzystających z urządzeń mobilnych na nieznany dotąd poziom.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250508246166/pl/.

Istotą integracji platformy Ludo z Xsolla jest włączenie do ekosystemu Xsolla wyzwań dla społeczności, co dla twórców oznacza prosty, zintegrowany sposób stymulowania zaangażowania poprzez doświadczenia społecznościowe z elementami gier. W efekcie następuje połączenie wiedzy Ludo z zakresu aktywizacji graczy z wydajną infrastrukturą handlową Xsolla, umożliwiające płynne przejście od grania do zakupów internetowych oraz przekształcenie uczestnictwa w społeczności w zachowania generujące przychody.

Wybór właściwego czasu ma znaczenie. Elastyczność nowej platformy umożliwia twórcom gier na urządzenia mobilne w USA promowanie swoich sklepów internetowych i zamieszczanie linków do nich bezpośrednio w grach, co jeszcze bardziej ułatwia dostęp do zakupów poza grą. Zmiana ta oznacza, że obecnie twórcy mogą:

  • łączyć graczy ze sklepami internetowymi bezpośrednio z poziomu gry,
  • oferować dostęp do alternatywnych metod płatności w pierwszej kolejności na urządzeniu mobilnym,
  • zwiększać zasięgi dzięki cenom w walucie lokalnej i dystrybucji regionalnej,
  • umożliwiać dostęp jednym kliknięciem do konkretnych jednostek SKU, pakietów lub promocji,
  • personalizować oferty internetowe związane z sytuacjami podczas gry i zachowaniem gracza.

Dzięki połączeniu powyższych możliwości z dostępnymi na platformie Ludo narzędziami questingowymi na poziomie społeczności, twórcy gier mogą teraz tworzyć pełne cykle zaangażowania, które zwiększą monetyzację, zachęcą do lojalności i zwiększą bazę graczy bez dodatkowych kosztów.

„Włączenie Ludo do rodziny Xsolla wzmacnia nasze dążenie do udostępniania twórcom gier na urządzenia mobilne dostępnych, innowacyjnych narzędzi - mówi Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla. - Dzięki poszerzeniu ekosystemu Xsolla Rewards zyskujemy lojalność i funkcje questingowe, które przekształcą zaangażowanie graczy w stały rozwój gier i związanych z nimi społeczności. Integracja ta umożliwia twórcom gier tworzenie dynamicznych wyzwań, w których gracze są nagradzani za zakupy podczas gry, uczestnictwo w społeczności i działania budujące społeczność, takie jak dołączenie do kanału na Discordzie lub zaangażowanie w sieci społecznościowe. To z kolei tworzy nowe ścieżki prowadzące do ponownego zaangażowania, lojalności i zwiększenia wskaźnika konwersji bez potrzeby angażowania dodatkowych zasobów i zwiększania obciążenia projektantów gier”.

„Lojalność gracza rozstrzyga się w momencie rozpoczęcia gry, a nawet wcześniej; system dynamicznych wyzwań rozpala tę iskrę każdego dnia, wskutek czego w miejsce ulotnego zaangażowania rodzi się trwała, rosnąca społeczność” - twierdzi Renee Russo, współzałożycielka i dyrektor generalny Ludo.

„Poprzez dodawanie zaawansowanych wyzwań dla społeczności i nagród podczas płatności, projektanci gier mogą kultywować swoje społeczności, podnosić wskaźniki konwersji i utrzymywać marże - wyjaśnia Annie Reardon, współzałożycielka i dyrektor generalny Ludo. - Xsolla jest w awangardzie branży gier i jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy, która umożliwi połączenie bogatych doświadczeń poza grą z ciągłym rozwojem opartym na graczach. Celem jest zwiększenie liczby użytkowników i możliwości uzyskania dodatkowych przychodów z gier na całym świecie”.

W ciągu najbliższych miesięcy Xsolla będzie nadal wprowadzać narzędzia i integracje wykorzystujące możliwości platformy Ludo, ułatwiając ich wdrażanie i dostarczając twórcom gier praktyczne wnioski oparte o dane. Celem jest zapewnienie twórcom gier, niezależnie od skali działalności, możliwości rozwijania gier, zwiększania wartości graczy w całym okresie użytkowania oraz budowania aktywnych i zaangażowanych społeczności.

Aby uzyskać więcej informacji lub rozpocząć integrację z Ludo, odwiedź witrynę: xsolla.pro/ludo.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250508246166/pl/.

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.05.2025, 10:29
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ