Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Yum! wraz z partnerami franczyzowymi planuje do roku 2020 zainwestować na rynkach wschodzących 10 miliardów USD
LOUISVILLE, stan Kentucky i GOA, Indie (BUSINESS WIRE) Spółka Yum! Brands (NYSE: YUM), jeden z globalnych liderów branży restauracyjnej, ogłosiła otwarcie 40-tysięcznej, reprezentacyjnej restauracji KFC w miejscowości Goa w Indiach, podkreślając tym samym swój dynamiczny rozwój i wiodącą pozycję na rynkach wschodzących. Oczekuje się, że do roku 2015 sieć Yum w Indiach, obejmująca restauracje własne spółki oraz placówki franczyzowe, osiągnie przychody ze sprzedaży równe 1 miliard USD. Yum posiadać będzie wówczas przeszło 1 000 punktów KFC, Pizza Hut i Taco Bell w ponad 100 miejscowościach.
Yum! Brands to światowy lider na rynkach wschodzących, o przewadze równej dwa do jednego względem głównego konkurenta. Spółka cieszy się także wiodącą pozycją w zakresie międzynarodowego rozwoju, każdego dnia otwierając poza granicami USA ponad pięć nowych restauracji. W tym roku planowane jest otwarcie na rynkach wschodzących rekordowej liczby 1 450 nowych restauracji. Rynki wschodzące stanowią dla spółki niezwykle ważny potencjał rozwojowy.
"We współpracy z gotowymi na rozwój partnerami franczyzowymi Yum! Brands planuje do roku 2020 zainwestować na rynkach wschodzących 10 miliardów dolarów i otworzyć tam ponad 20 000 restauracji - powiedział David Novak, przewodniczący Zarządu i dyrektor naczelny Yum! Brands. - Ponieważ dysponujemy zaledwie dwiema restauracjami na każdy milion osób w 10 największych rynkach wschodzących, w porównaniu do 58 restauracji na milion osób w Stanach Zjednoczonych, można stwierdzić, że znajdujemy się na samym początku naszej globalnej ekspansji. Indie to jeden z największych rynków wschodzących na świecie i bardzo się cieszymy, że właśnie tam możemy świętować otwarcie naszej 40-tysięcznej restauracji".
Indie to dla Yum! Brands kluczowy rynek wschodzący, który odznacza się coraz liczniejszą klasą średnią oraz ogromną rzeszą 1,2 miliarda ludzi młodych, z których 65 procent to osoby poniżej 35 roku życia. Przewiduje się, że do roku 2030 Indie zamieszkiwać będzie największa grupa konsumentów na świecie. Indie to również doskonałe środowisko do sprzedaży i szósty pod względem wielkości rynek zbytu drobiu. Wartość lokalnego rynku gastronomicznego szacuje się na 94 miliardy dolarów, z czego zaledwie dwa procent zagospodarowane jest przez krajowe i zagraniczne marki z sektora sprzedaży żywności.
Jak powiedział Niren Chaudhary, prezes Yum! Restaurants India: "Rozwój naszej firmy na tutejszym rynku był możliwy dzięki skutecznym metodom budowania marki zorientowanym na jak najlepszą obsługę klienta, głęboką penetrację rynków z poziomu I i II, menu dostosowane do miejscowych klientów oraz zdolny, choć zróżnicowany personel. Rozwijając naszą działalność, inwestujemy także w lokalne społeczności, aby pozytywnie oddziaływać na życie milionów ludzi. Nasza działalność w Indiach rozwija się błyskawicznie, zapewniając nam fundamenty do wkroczenia na inne rynki wschodzące, gdzie liczba konsumentów w ciągu najbliższych pięciu lat ma ulec podwojeniu. Z optymizmem patrzymy na indyjski rynek i oczekujemy otwarcia naszej tysięcznej restauracji do roku 2015".
Nową, reprezentacyjną restaurację KFC otwarto w miejscowości Goa, która znajduje się w nadmorskim regionie na zachodzie Indii. Jej wystrój nawiązuje do motywu "Soul, Spirit and Heart" ("Dusza, Duch i Serce") i czerpie inspirację z samej istoty marki, zgodnie z którą SOUL oznacza wagę, jaką KFC przykłada do wspaniałego smaku i najwyższej jakości potraw, które znajdują wyraz w haśle: "Zawsze sporządzane na świeżo według słynnej na cały świat tajnej receptury, wspaniałe dania mięsne i wegetariańskie". SPIRIT to radość z dzielenia się przyjemnościami z przyjaciółmi i bliskimi oraz spotkań z nimi, a HEART wyraża wiarę firmy w to, iż powinniśmy oddawać z nawiązką to, co dała nam społeczność, w której funkcjonujemy. Restauracja ma powierzchnię 4 100 stóp kwadratowych (ok. 380 m kw.) i może obsłużyć ponad 130 gości.
KFC to najszybciej rozwijająca się marka restauracji szybkiej obsługi w Indiach, która w ciągu ostatnich pięciu lat potroiła liczbę swoich placówek i obecnie posiada 296 restauracji. Marka Pizza Hut przez siedem lat z rzędu była wyróżniana jako najbardziej zaufana marka restauracyjna. Działając w Indiach pod hasłem "Pizzas and much more" ("Pizza i o wiele więcej"), znajduje się ona obecnie w gronie 181 niedrogich restauracji z obsługą kelnerską oraz 132 placówek oferujących dostawę zamówienia do domu. Taco Bell, trzecia międzynarodowa marka Yum! Brands, światowy lider w kategorii dań meksykańskich, weszła na rynek indyjski w roku 2010, zaczynając w Bangalore. Obecnie posiada w tym mieście cztery restauracje.
Kierując się mottem "Growth with a Big Heart" ("Rozwój o wielkim sercu"), Yum! India pozostaje wierne zasadzie dawania czegoś od siebie społecznościom, w których funkcjonuje. Pragnie w ten sposób pozytywnie oddziaływać na życie swoich klientów, współpracowników, franczyzobiorców oraz ich rodzin. Yum! India zaangażowała się w globalną inicjatywę World Hunger Relief i stworzyła własny program na rzecz swych niepełnosprawnych pracowników (dotkniętych zaburzeniami słuchu i mowy).
Począwszy od 2007 r. kampania World Hunger Relief organizowana pod patronatem Yum! Brands objęła swym zasięgiem już ponad 130 krajów i terytoriów, w których działa 40 tysięcy restauracji KFC, Pizza Hut i Taco Bell, angażując 1,5 mln współpracowników spółki. Celem kampanii jest podnoszenie świadomości społeczeństwa, niesienie pomocy na zasadzie wolontariatu oraz zbieranie funduszy na rzecz Światowego Programu Żywnościowego ONZ (ang. World Food Programme ; WFP) i innych organizacji zajmujących się walką z głodem. Przez te wszystkie lata w ramach World Hunger Relief zebrano 150 mln USD, zapewniając posiłki ponad 600 mln głodujących kobiet i dzieci z całego świata. Oprócz tego, realizując swój program zatrudnienia, w 20 specjalnie przystosowanych restauracjach KFC, Yum! Restaurants India zatrudnia osoby niedowidzące i niedosłyszące, które stanowią tam 67 procent całego personelu. Program, który zainicjowano w 2008 r., z powodzeniem działa już od ponad pięciu lat. Do roku 2015 Yum! India planuje zatrudnić tysiąc niepełnosprawnych pracowników w 50 takich placówkach.
Yum! Brands
Yum! Brands Inc., której siedziba znajduje się w Louisville (stan Kentucky), jest właścicielem ponad 40 000 restauracji w ponad 130 krajach i terytoriach. Marki należące do spółki - KFC, Pizza Hut i Taco Bell - to światowi liderzy w kategorii posiłków przyrządzanych z kurczaka, pizzy oraz dań meksykańskich. Poza USA Yum! Brands każdego dnia otwiera w swej sieci ponad pięć nowych restauracji , co czyni tę spółkę liderem w rozwoju międzynarodowego handlu detalicznego. Osiągnąwszy w 2012 roku przychody rzędu 13 mld USD, Yum! plasuje się na 201. pozycji na liście Fortune 500. Ponadto w 2013 r. magazyn "Corporate Responsibility Magazine" umieścił ją w swoim rankingu 100 najlepszych przedsiębiorstw.
Zdjęcia/galeria multimediów dostępne pod adresem: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131022006099/en/
KONTAKT:
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson
tel. 502-874-8200
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.10.2013, 11:35 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |