Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To będzie pierwsze takie wydarzenie w tej części świata - pomyślane w skali globalnej, ale skoncentrowane na Europie Środkowej, gdzie zmiany w sektorze opieki zdrowotnej przebiegają niezwykle dynamicznie. Połączy targi digital healthcare, medical devices, biotech i pharma, ale zapewni też przestrzenie networkingowe, wykłady czy obszerny program dla menedżerów szpitali, którzy dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe technologie do poprawy funkcjonowania ich placówek, zarówno w sferze medycznej, jak i zarządzania. Chociaż zapisy dopiero ruszają, to już zgłaszają się wystawcy ze Szwajcarii, Szwecji, Czech, Ukrainy, Rumunii, a nawet Azerbejdżanu.
„Polski rynek usług medycznych, podobnie jak w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej, z jednej strony ma niezwykle dużo do zaoferowania w zakresie nowatorskich rozwiązań, z drugiej zaś sporo zaległości do nadgonienia” - mówi Edyta Olszyńska, dyrektor Central European Healthcare Expo. „Mamy znakomitych lekarzy, zdolnych naukowców i świetne pomysły, ale wciąż uczymy się komercjalizowania idei, zarządzania procesami w ochronie zdrowia i zaufania do nowych technologii” - dodaje i podkreśla, że stąd właśnie pomysł, by stworzyć pierwsze tak duże wydarzenie sprzyjające naukowemu i biznesowemu łączeniu partnerów z tej części Europy. Dzięki wsparciu organizacji takich jak Alliance for Innovation będzie to również niepowtarzalna szansa skorzystania z amerykańskich doświadczeń i dostępu do tamtejszych inwestorów.
Za merytoryczną koncepcję wydarzenia odpowiada Rada Programowa, złożona ze światowej klasy ekspertów, reprezentujących różne specjalizacje. Wśród nich są uznani naukowcy jak prof. dr hab. Andrzej Ruciński - wizjoner systemu stosujący przełomowe technologie dla ekosystemów cyfrowych, prof. dr hab. n. med. Radzisław Kordek, rektor UM w Łodzi, ale także doświadczeni inwestorzy z polsko-amerykańskiego Alliance for Innovation: dr Michael Czekajlo i Marcin Hańczaruk oraz międzynarodowi konsultanci jak dr hab. Pieter Stepaniak - specjalista w zakresie zarządzania wydajnością sal operacyjnych.
Naukowcy, wynalazcy, biznesmeni, inwestorzy, przedstawiciele rządów i organizacji międzynarodowych - wszyscy oni spotkają się w dniach 20-21 maja 2020 r. w Warszawie. W nowoczesnych i przestronnych wnętrzach Global Expo Warsaw odbędzie się szereg wydarzeń: konferencje naukowe, spotkania biznesowe oraz targi, na których zaprezentuje się wiele innowacyjnych firm.
„Otwieramy zapisy dla wystawców, którzy chcą zaprezentować swoje rozwiązania i osiągnięcia: najnowsze technologie telemedycyny czy systemy AI, sprzęt i wyroby medyczne, a także bogatą ofertę rynku farmaceutycznego” - mówi Olszyńska i zachęca do realizacji oryginalnych stoisk wystawienniczych.
Targi to tylko część bogatego programu Central European Healthcare Expo, tworzonego przez międzynarodowe grono wybitnych ekspertów. Ponad tysiąc uczestników będzie mogło także skorzystać z branżowej strefy B2B Partnering oraz tak prestiżowych wydarzeń towarzyszących jak dwudziesta, jubileuszowa edycja Central European BioForum - najważniejszej konferencji biotechnologicznej w Europie Środkowej, która wspiera rozwój polskiego sektora biotech pharma i jest przestrzenią międzynarodowych spotkań środowisk akademickich oraz biznesowych. W cyklu CEHE będą także: Law4Growth - Forum Polityki Medycznej, konferencja europejskich Agencji Badań Medycznych czy Healthcare Hackathon, czyli widowiskowa rywalizacja najzdolniejszych specjalistów IT rozwiązujących projektowy problem medyczny.
Zapisy dla wystawców właśnie ruszyły na stronie www.cehe.eu.
Central European Healthcare Expo
20-21 maja 2020 roku
Global Expo Warsaw, Modlińska 6D, 03-216 Warszawa
KONTAKT:
Edyta Olszyńska
dyrektor CEHE
tel. 794 112 999
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.01.2020, 13:36 |
Źródło informacji | Central European Healthcare Expo/CEHE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
W 2024 roku pociągami PKP Intercity podróżowało 78,5 mln pasażerów
W ubiegłym roku PKP Intercity zanotowało rekordową liczbę pasażerów - 78,5 mln i szacuje, że w 2025 roku z jego usług skorzysta ponad 83,5 mln osób. Pasażerowie pociągów dalekobieżnych najczęściej w 2024 roku wybierali trasy między Warszawą a Trójmiastem, Krakowem, Łodzią, Poznaniem i Lublinem. Przewoźnik oferuje 505 połączeń międzymiastowych.- 31.01.2025, 15:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baker McKenzie: przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń pomogą zmniejszyć lukę płacową
Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z dyrektywą unijną, pracodawcy zaraportują dane o luce płacowej, a jeśli wyniesie ona 5 proc. lub więcej bez obiektywnego uzasadnienia, będą musieli przeprowadzić wspólną ocenę płac z przedstawicielami pracowników.
- 31.01.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Baker McKenzie
-
Image
Trzeci salon rowerowy spółki Dadelo S.A. otworzy się już 1 lutego
W sobotę 1 lutego otwarty zostanie trzeci salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl. Sklepy należą do Dadelo S.A., spółki notowanej na warszawskiej giełdzie, której główną działalnością jest sprzedaż rowerów, części i akcesoriów rowerowych online. Tym razem na lokalizację sklepu wybrane zostało Trójmiasto, a dokładniej Morski Park Handlowy w Gdańsku. Otwarcie kolejnego obiektu jest realizacją długofalowej strategii, która zakłada uruchomienie sieci 7 salonów stacjonarnych do 2027 roku.- 31.01.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Oponeo
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ