Newsletter

Zepp Health odnotowuje wzrost międzynarodowych dostaw w trzecim kwartale 2021 r.

20.12.2021, 08:21aktualizacja: 20.12.2021, 08:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zepp Health
Zepp Health
Marki własne Amazfit i Zepp zajmują czołowe miejsca w Brazylii, Czechach, Rosji i Indonezji.

CUPERTINO, Kalifornia, 20 grudnia 2021 r. /PRNewswire/ -- Marka Zepp Health (NYSE: ZEPP) w trzecim kwartale 2021 r. kontynuowała solidny wzrost w zakresie światowego zaopatrzenia w zegarki dedykowane osobom dorosłym, według kwartalnego raportu za III kw. 2021 Quarterly Wearable Device Tracker firmy International Data Corporation (IDC) - czołowego przedsiębiorstwa zajmującego się badaniem rynku, specjalizującego się w technologiach informacyjnych.

Światowe wysyłki dwóch niezależnych marek Zepp Health, Amazfit i Zepp przewyższyły tempo wzrostu rok do roku całego rynku zegarków dla dorosłych i odnotowały najwyższy wzrost wśród pięciu liderów rynku w sprzedaży globalnej.

W III kwartale 2021 roku Zepp Health odnotowała również doskonałe wyniki w wielu krajach i regionach, zajmując pierwsze miejsce w Brazylii, Czechach, Rosji i Indonezji, z udziałami w rynku przekraczającymi 30% w Brazylii i Czechach. Natomiast we Włoszech, Tajlandii i Hiszpanii marka uplasowała się na drugim miejscu, z udziałem w rynku wynoszącym po około 20%.

Spółka zajęła trzecie miejsce w Meksyku, czwarte w Niemczech, Korei Południowej i Japonii oraz piąte w Indiach i Arabii Saudyjskiej, gdzie potencjał wzrostu utrzymuje się na wysokim poziomie.

Dodatkowo niektóre z najlepiej przyjętych smartwatchów Amazfit osiągnęły sukces w wyprzedażach Black Friday i Cyber Monday na Amazon. W Hiszpanii Amazfit zajął sześć z dziesięciu pierwszych miejsc bestsellerów na Amazon w kategorii inteligentnych zegarków. Wśród nich Amazfit GTR 47mm i Band 5 uplasowały się odpowiednio na pierwszym i drugim miejscu. Amazfit GTR 47mm został również wyróżniony jako „Wybór Amazona”.

W odpowiedzi na rosnącą świadomość zdrowotną wśród międzynarodowych konsumentów w każdym wieku, marka Zepp Health rozpoczęła falę świątecznych promocji sprzedażowych koncentrujących się wokół tematyki zdrowia. Promocje sprzedaży podkreślają bogatą kolekcję smartwatchów, urządzeń słuchowych, urządzeń fitness i akcesoriów, w tym Amazfit PowerBuds Pro, które zostały wyróżnione nagrodą CES® 2022 Innovation Awards Honoree w kategorii zdrowie i wellness. Najnowsza seria Amazfit GTR 3 i GTS 3 została również wyróżniona w licznych przewodnikach prezentów świątecznych, opracowanych przez światowe media, takie jak British GQ, Vanity Fair i Marie Claire. Marka Amazfit zaprezentowała również serię animowanych tarcz zegarków odliczających czas do świąt, które podnoszą komfort użytkowania.

Zepp Health Corporation

Aby podkreślić orientację na zdrowie, dnia 25 lutego 2021 r. Zepp Health zmieniła nazwę z Huami Corp (HMI) na nazwę, której brzmienie jest zrozumiałe dla wszystkich języków i kultur na całym świecie. Niezmiennie misją firmy jest łączenie zdrowia z technologią. Od momentu powstania w 2013 roku, Zepp Health opracowała platformę własnych technologii, w tym chipy sztucznej inteligencji, czujniki biometryczne i algorytmy danych, które stymulują nieustannie rozszerzającą się linię inteligentnych urządzeń zdrowotnych dla konsumentów oraz usługi analizy danych dla zdrowia populacji. Zepp Health należy do największych światowych producentów inteligentnych urządzeń zdrowotnych przeznaczonych do noszenia na ciele i akcesoriów fitness, w 2020 roku zamierza dostarczyć ich aż 46 miliony. Zepp Health Corp. ma siedzibę w Hefei, w Chinach, natomiast Zepp Health USA mieści się w Cupertino, w Kalifornii.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1712412/IDC_Q3_ENG.jpg

Źródło: Zepp Health

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.12.2021, 08:21
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ