Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Firma kładzie nacisk na poprawę wyników osiąganych przez klientów
TOKIO, LONDYN oraz NOWY JORK, 20 stycznia 2011 r. /PRNewswire/ - W ramach globalnego wydarzenia, które miało miejsce w Tokio, Londynie i Nowym Jorku, firma Ricoh, Ltd., światowy lider w dziedzinie biurowego sprzętu cyfrowego oraz zaawansowanych rozwiązań i usług zarządzania dokumentami poinformowała dzisiaj o planowanej inwestycji mającej na celu agresywne przyspieszenie procesu zmian modelu świadczenia usług, które stanowi kluczowy element strategii rozwoju. W tym celu firma wykorzystuje wiodącą pozycję swojego sprzętu, oprogramowania, jak też usług z dziedziny IT i zarządzania dokumentami. Aby usprawnić proces tych zmian, w przeciągu trzech lat Ricoh planuje przeprowadzić inwestycje w infrastrukturę usług zarządzania dokumentami (z ang. Managed Document Services, MDS) warte 300 mln USD, podkreślając tym samym swoje zaangażowanie w ciągłą współpracę ze swoimi klientami prowadzącą do poprawy ich wyników dzięki skutecznemu zarządzaniu dokumentami, udoskonalonemu przepływowi pracy oraz zwiększonej wydajności.
Aby pobrać materiał multimedialny związany z informacją, należy kliknąć poniższy link: http://www.multivu.com/players/English/48114-Ricohs-Global-Announcements/
Według nowych badań, wśród członków zarządów firm panuje błędne przekonanie o niewielkim znaczeniu kosztów związanych z zarządzeniem dokumentami.
Według Angele Boyda, wiceprezesa grupy IDC, dyrektora generalnego działu rozwiązań w zakresie zarządzania obrazami i dokumentami wyjściowymi oraz specjalisty ds. małych i średnich przedsiębiorstw, w oparciu o badania przeprowadzone przez firmę analiz branżowych IDC oraz wyniki prac Ricoh w dziedzinie MDS, firma o rocznym przychodzie rzędu 250 mln USD może oszczędzić ponad 6 mln USD rocznie* dzięki skutecznemu zarządzaniu dokumentacją. Dotyczy to oszczędności z tytułu odnotowywanych kosztów, związanych na przykład z drukowaniem, ale również niezauważanych kosztów dotyczących wsparcia informatycznego, zarządzania dokumentami i archiwami, dostosowywania się do przepisów związanych z ochroną środowiska oraz wydajnością użytkowników końcowych.
Co więcej Firma Ricoh przedstawiła wyniki serii zogniskowanych wywiadów grupowych oraz badań przeprowadzonych wśród członków zarządów firm oraz kadry kierowniczej wyższego szczebla w informatycznych działach firm. Badania przeprowadzone we współpracy z IDC wykazały, że o ile przedsiębiorstwa są świadome potrzeby przeanalizowania przepływu dokumentów i informacji, o tyle wciąż nie znają konkretnej sumy środków wydawanych w tym zakresie. Wynika to w głównej mierze z braku konsolidacji kosztów odnotowywanych i niezauważanych w różnych działach w obrębie danej organizacji.
Ponadto, przedstawiciele kadry kierowniczej w niewielkim stopniu zdają sobie sprawę z pozytywnego wpływu strategii zarządzania dokumentami na prowadzoną działalność oraz z kwoty, jaką mogliby zaoszczędzić oraz jej ogólnego przełożenia na ich osiągane wyniki.
Z uwagi na zmieniający się w niespotykanym tempie sposób komunikacji zachodzącej pomiędzy organizacjami oraz metodę prowadzenia działalności, kluczową kwestią jest wykorzystanie, jako głównego kapitału firmy, potęgi informacji płynących z posiadanych dokumentów i zachodzących procesów. Przyspieszony proces zmian w świadczonych przez Ricoh usługach, skupiający się na MDS, umożliwi klientom firmy skuteczniejsze reagowanie na ciągły przepływ informacji w ramach ich działań podyktowanych zmianami zachodzącymi w ich branży.
"Ricoh zdaje sobie sprawę z tego, że światowe tendencje w zakresie siły roboczej, nowe technologie oraz gospodarka zmieniają sposób, w jaki klienci powinni podchodzić do zagadnienia zarządzania dokumentami. Priorytetowym zadaniem dyrektorów działów informatycznych jest zapewnienie, że ich organizacje są gotowe sprostać wyzwaniom wynikających z tych czynników - powiedział Pan Shiro Kondo, prezes oraz dyrektor generalny Ricoh Company, Ltd. - Z tego względu dokonujemy dodatkowych inwestycji aby pomóc klientom we wdrożeniu bezpiecznych rozwiązań związanych z infrastrukturą informatyczną, które umożliwią im prowadzenie skuteczniejszych, właściwszych i efektywniejszych działań. W ramach usług wsparcia technicznego świadczonych na miejscu oraz zdalnie, umożliwiamy naszym klientom skupienie się na przynoszących zyski działaniach, podczas gdy my zajmujemy się tym, w czym jesteśmy najlepsi, czyli optymalizujemy przepływ pracy."
Podejście holistyczne
Inwestycje firmy Ricoh w globalną infrastrukturę MDS mają na celu wzmocnienie jej technologii i podejścia opartego na najlepszych praktykach w jednostkach firmy znajdujących się na całym świecie oraz umożliwienie firmie osiągnięcie docelowego rocznego dochodu z tytułu usług MDS w wysokości 3,3 mld USD do roku finansowego 2013.
Inwestycje skupią się na wzmocnieniu atutów firmy oraz jej wiodącej pozycji i będą obejmować:
- Wzmocnienie elastycznego podejścia Ricoh ukierunkowanego na klienta, w ramach którego firma współpracuje z przedsiębiorstwami aby pomóc im w realizacji ich celów. Takie podejście polega na rozwoju globalnych profesjonalnych usług zarządzania w oparciu o model ADKAR zarządzania zmianami wg Prosci, który ma na celu pomóc pracownikom w zmianie ich kosztownych zachowań związanych z zarządzaniem dokumentami. Ponadto, Ricoh przystosował, w globalnym ujęciu, ramy świadczenia usług ITIL(R), które są najczęściej stosowanym podejściem do zarządzania usługami informatycznymi. Ricoh zwiększa również liczbę certyfikowanych zespołów specjalizujących się w metodologii ITIL(R) i ADKAR(R).
- Udoskonalanie holistycznego, niezależnego od dostawcy podejścia do zarządzania informacjami, infrastrukturą i procesami. Podejście to pozwala Ricoh na zarządzanie całą flotą firmy bez względu na jej producenta. Podejście holistyczne będzie w dalszym ciągu udoskonalane, ponieważ Ricoh przyspiesza proces opracowywania pakietu narzędzi funkcjonujących w chmurze wykorzystywanych w optymalizacji, procesie podejmowania decyzji i zarządzaniu urządzeniami i drukiem.
- Zwiększanie globalnej siły roboczej w ramach MDS firmy Ricoh jak również ujednolicenie szkoleń w zakresie sprzedaży i świadczenia usług. Działania te są kluczowe dla utrzymania globalnie spójnego podejścia do świadczenia usług bez względu na miejsce, w którym mieści się siedziba klienta. Ricoh dysponuje jedną z największych sieci sprzedaży i usług bezpośrednich obejmującą 30 000 specjalistów.
Ricoh dostarcza klientom na całym świecie dopasowane do ich potrzeb rozwiązania w zakresie MDS. Aby przeczytać o sukcesach klientów Ricoh oraz zapoznać się z rekomendacjami odnośnie podejścia firmy do usług MDS, należy kliknąć poniższy link: http://www.ricoh.com/mds/index.html.
*Prognozowane roczne oszczędności z tytułu kosztów zarządzania dokumentami dla typowej firmy takiej wielkości w oparciu o badania IDC oraz wybrane projekty Ricoh prowadzone w zakresie MDS. Wyniki osiągane przez poszczególne firmy mogą być inne a rzeczywiste oszczędności kosztów nie są gwarantowane.
Firma Ricoh, Ltd.
Firma Ricoh, Ltd. jest globalnym liderem w zakresie technologii specjalizującym się w rynku produktów biurowych i druku produkcyjnego. Ricoh współpracuje z organizacjami na całym świece w celu modernizowania środowisk pracy oraz optymalizowania wydajności zarządzania dokumentami. Zatrudniająca ponad 108 500 pracowników na całym świecie, firma Ricoh działa w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Azji/Pacyfiku, Chinach i Japonii. Światowa sprzedaż Ricoh osiągnęła wartość ponad 2016 mld jenów (21 mld USD) w roku kończącym się w dniu 31 marca 2010 r.
Usługi zarządzania dokumentami Ricoh (MDS)
Podejście firmy Ricoh do MDS stanowi rozszerzenie usług zarządzania drukiem (MPS), które uwzględnia trzy podstawowe funkcje związane z całym ekosystemem zarządzania dokumentami odnoszącym się do informacji wejściowych, wyjściowych i ich przepustowości. Usługi MDS firmy Ricoh mają na celu usprawnienie podstawowych procesów biznesowych poprzez skupienie się na procesach, osobach, technologii i innowacji z myślą o stworzeniu warunków sprzyjającym ciągłej poprawie. Ricoh chce pomagać organizacjom w lepszym zarządzaniu i wykorzystywaniu informacji, co, dzięki elastycznemu podejściu opartemu na współpracy, prowadzi do uzyskiwania lepszych wyników.
Zarządzanie usługami to podstawowy filar warunkujący program usług zarządzania dokumentami i drukiem, wspomagany przez doradztwo ekspertów oraz sprawdzone metody zarządzania projektami i zmianami. Zarówno IDC jaki i Gartner uznają Ricoh za lidera w swojej branży.
(c) 2011 Ricoh Company, Ltd. Wszystkie prawa zastrzeżone. Wszystkie inne nazwy firm lub produktów oraz znaki handlowe należą do ich właścicieli.
Strona internetowa Ricoh: http://www.ricoh.com
Źródło: Ricoh Company, Ltd.
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Ameryka Północna i Południowa
Linda Montefusco
Ricoh Americas Corporation
tel. +1-973-882-2172
e-mail: Linda.Montefusco@ricoh-usa.com
-
Nicole Bott
Peppercom
tel. +1-212-931-6168
e-mail: NBott@peppercom.com
-
Europa
Janice Gibson
Ricoh Europe PLC
tel. +44-(0)-20-7465-1153
e-mail: Janice.Gibson@ricoh-europe.com
-
Javier Diez-Aguirre
Ricoh Europe PLC
tel. +44-(0)-20-7465-1204
e-mail: Javier.Diez-Aguirre@ricoh-europe.com
-
Japonia
Francis Harrison
Corporate Communications
Ricoh Co., Ltd.
tel, +81-3-6278-4713
e-mail:Francis.Harrison@nts.ricoh.co.jp
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.01.2011, 18:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |