Newsletter

aRevlon rozpoczyna kampanię CHOOSE LOVE

02.02.2016, 10:20aktualizacja: 02.02.2016, 10:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kolejny etap przełomowej misji marki pod hasłem LOVE IS ON.
<p>Nowa kampania zachęca kobiety do działania na rzecz miłości.

Nowy Jork - (Business Wire) - Znana światowa marka kosmetyczna Revlon zaprezentowała dziś kampanię CHOOSE LOVE ("Wybierz miłość"), która stanowi kolejny etap misji marki LOVE IS ON ("Siła miłości"). CHOOSE LOVE zachęca kobiety na całym świecie, aby uwierzyły w miłość, odłożyły na bok wątpliwości i wzięły sprawy w swoje ręce.

W ramach globalnej kampanii w telewizji puszczane będą spoty z udziałem ambasadorek światowej marki Revlon, prezentujących podejmowanie śmiałych kroków względem osoby, którą darzymy uczuciem: Olivia Wilde inicjuje flirt, Halle Berry podtrzymuje romantyczną relację, a Alejandra Espinoza wyznaje miłość. To pierwsza sytuacja, w której wszystkie trzy ambasadorki marki wystąpiły wspólnie w światowej kampanii reklamowej. Reklamom towarzyszą kampanie w mediach cyfrowych i drukowanych, które inspirują kobiety do znalezienia najlepszych dla siebie produktów Revlon.

"W Revlon jesteśmy podekscytowani tym, jak kobiety z całego świata zareagowały na naszą kampanię i jak ochoczo podjęły naszą misję LOVE IS ON - z niecierpliwością przygotowujemy się do poczynienia kolejnego dużego kroku, którym jest kampania CHOOSE LOVE - powiedział Lorenzo Delpani, dyrektor generalny Revlon. - Wierzymy, że inspirując ludzi, aby wybierali miłość możemy zapoczątkować globalny ruch skupiony na pozytywnej sile miłości".

W ramach kampanii CHOOSE LOVE, Revlon zachęca kobiety, by byłe aktywne w kwestii wyboru i czerpania szczęścia z miłości. Mamy nadzieję, że damy kobietom siłę, która wskaże im nieograniczone możliwości, jakie niesie ze sobą miłość i pozwoli na bardziej śmiałe korzystanie z szans, które stają przed nimi każdego dnia.

Dołącz do ruchu CHOOSE LOVE

Już od dziś Revlon zaprasza kobiety z całego świata, aby pokazały, w jaki sposób WYBIERAJĄ MIŁOŚĆ, udostępniając zdjęcie na którym posyłają pocałunki adresowane do kogoś dla nich wyjątkowego. Adresat zostaje oznaczony na zdjęciu i zachęcony do przekazania wiadomości dalej, z użyciem hashtagu #CHOOSELOVE. Wybrani klienci będą mogli zobaczyć swoje zdjęcia na stronie internetowej Revlon lub na jej stronach w mediach społecznościowych.

Spoty telewizyjne CHOOSE LOVE debiutują na światowych rynkach już dziś. Reklamy drukowane pojawią się w lutowych wydaniach magazynów, jak również w Internecie i sklepach.

Działaj. #CHOOSELOVE

Więcej informacji o Revlon LOVE IS ON oraz CHOOSE LOVE na stronie: www.revlon.com, a także w serwisach YouTube, Facebook, Twitter i Instagram: @Revlon.

Revlon

Revlon to globalna marka branży kosmetyków, farb do włosów, preparatów do pielęgnacji włosów i zabiegów na włosach, przyrządów do pielęgnacji, kosmetyków do pielęgnacji zarostu dla mężczyzn, antyperspirantów, perfum, produktów do pielęgnacji skóry i innych produktów upiększających. Spółka podzielona jest na trzy segmenty - dział konsumencki ("Consumer"), profesjonalny ("Professional") i innych produktów. Dyrektor generalny Lorenzo Delpani dąży do uczynienia z Revlon najbardziej znanej i innowacyjnej firmy kosmetycznej na świecie, oferującej produkty, które dają klientom poczucie atrakcyjności i piękna. Revlon wierzy, że dzięki światowej rozpoznawalności, jakości towarów, pracy badawczo-rozwojowej, innowacyjności i doświadczeniu na rynku spółka zdołała wypracować wiodącą światową markę w branży konsumenckiej i profesjonalnej. Oferta segmentu Revlon Consumer obejmuje kosmetyki kolorowe Revlon®, Almay®, SinfulColors® i Pure Ice®, farbę do włosów Revlon ColorSilk®, przyrządy do pielęgnacji Revlon® Beauty Tools, zapachy Charlie® i antyperspiranty Mitchum®. Oferta Revlon Professional zawiera takie marki jak Revlon Professional®, CND®, w tym marka lakierów do paznokci +14 dni CND Shellac® i tygodniowego lakieru do paznokci Vinylux® oraz produkty do pielęgnacji zarostu dla mężczyzn American Crew®. Witryny internetowe z obecnie dostępnymi produktami i bieżącymi informacjami marketingowymi: www.revlon.com, www.almay.com, www.mitchum.com, www.revlonprofessional.com, www.americancrew.com oraz www.cnd.com.

Zobacz wersję źródłową w portalu businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160201005867/en/

Źródło: Revlon

Kontakt

Victoria Ashley

tel. 212-527-4137

dyrektor ds. public relations na świecie, Revlon

e-mail: Victoria.Ashley@revlon.com

-

Andrea Halpern

tel. 212-598-4400 x 129

starszy wiceprezes, Lippe Taylor

e-mail: Ahalpern@lippetaylor.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.02.2016, 10:20
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ