Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W Kongresie uczestniczą przedstawiciele branży z całej Europy, zrzeszeni w organizacji European Lotteries (Europejskie Stowarzyszenie Loterii). W trakcie pierwszego dnia wybrano nowego prezydenta tej organizacji - po raz drugi został nim Hansjörg Höltkemeier.
W trakcie swojej przemowy zwrócił on uwagę na fakt, że tocząca się rewolucja technologiczna powoduje, iż powstaje wiele nowych ofert loteryjnych, które jednak nie zawsze są bezpieczne dla klientów, bo wprowadzane przez nielegalnych operatorów. Jego zdaniem, tradycyjne europejskie loterie kierują się wartościami i to jest ich największą zaletą. "Z tą świadomością musimy teraz szukać nowych rozwiązań, by dać naszym klientom interesującą ofertę i by przynosić korzyści społeczeństwom - powiedział. - Pamiętajmy, że dla nas istotna jest odpowiedzialność społeczna" - podkreślił Höltkemeier.
Hasłem Kongresu jest "New directions" (Nowe kierunki). Prezes Totalizatora Sportowego, Olgierd Cieślik podkreślił, że "każdego dnia pojawiają się powody do tego, by szukać nowych kierunków"; dla branży loteryjnej takimi są np. media społecznościowe. "To nasi klienci dyktują warunki. Jeśli nie spełnimy ich oczekiwań, stracimy ich" - podkreślił prezes Totalizatora Sportowego.
9. Kongres Loterii Europejskich potrwa w Krakowie do 8 czerwca. Uczestnicy rozmawiają nie tylko o nowych wyzwaniach dla sektora, ale również o odpowiedzialnym organizowaniu i przeprowadzaniu gier losowych. Organizatorem wydarzenia jest Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO.
Totalizator Sportowy jest spółką zaufania publicznego. Dzięki dopłatom z gier tylko w 2016 r. Totalizator wsparł polski sport i kulturę kwotą ponad 968 mln zł.
Materiał powstał we współpracy z Totalizatorem Sportowym.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.06.2017, 19:10 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |