Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KOLONIA, Niemcy, 17 sierpnia 2016 /PRNewswire/ - Z centralnego pokładu ciężarówki promocyjnej o nieprzypadkowej nazwie "Big Betty", Allied eSports obwieściło dzisiaj powstanie nowego europejskiego przedsięwzięcia - ELC Gaming. Odbyło się to na premierze gamescom. ELC Gaming jest właścicielem i operatorem Big Betty, pierwszej tego typu mobilnej arenie e-sportu, służącej jako miejsce rozgrywek i jako studio produkcyjne z pełnym zapleczem.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160817/398828
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160817/398827
ELC Gaming będzie gospodarzem ESPORT LEGENDS CUP w 2017, na którym zawodnicy będą zmagali się ze sobą online. Na pokładzie Big Betty będą mogliby zdobyć sławę, nagrodę pieniężną i uwiecznić swoje nazwisko na pucharze. Big Betty rozpocznie trasę po Europie tej jesieni, dając zawodnikom możliwość posmakowania atmosfery zawodów na pokładzie ciężarówki i zdobycia nagrody pieniężnej oraz produktów partnerów ELC. Trasa ELC po Europie ma rozpocząć rozgrywki w Holsten Hallsin Neumünster w Niemczech, mające trwać od 30 września do 2 października, obejmujące takie eventy jak Hearthstone: Blizzard Entertainment, Riot Games: League of Legends i wiele innych gier komputerowych. Kolejne trasy zostaną ogłoszone po gamescom.
"W ELC Gaming chodziło nam o możliwość doświadczania emocji z profesjonalnych rozgrywek sportów elektronicznych przez zwykłych graczy komputerowych - mówi Jud Hannigan, starszy wiceprezes Allied eSports. - Big Betty daje nam mobilność i zaplecze produkcyjne, dające dostęp do wyjątkowych i elitarnych gier e-sportowych wszystkim graczom w Europie".
Ważąca 31 ton i mierząca 21,5 metra długości oraz 12,5 metra szerokości Big Betty, posiada następujące wyposażenie:
- pokład do rozgrywek z miejscem na 24 stacje gier,
- 20 ogromnych wyświetlaczy LED i TV,
- najnowocześniejsze zaplecze produkcyjne i sterownia,
- koncertowy system nagłośnienia i oświetlenia,
- streaming i zdolność transmisyjna,
- studio dnia gier na zewnątrz pomieszczenia,
- Caster Booth wewnątrz Big Betty,
- loża VIP na dachu.
ESPORT LEGENDS CUP
Puchar ESPORT LEGENDS CUP stworzyli kreatorzy pucharu UEFA Champions League i jest on tworzony ręcznie z najwyższej jakości materiałów, w procesie trwającym ponad 150 godzin. Gdziekolwiek dojedzie Big Betty, tam na żywo będzie wyświetlany puchar ESPORT LEGENDS CUP na oczach tłumnie zgromadzonych widzów.
ELC Gaming powstało z inicjatywy Allied eSports jako element globalnej sieci obiektów sportów elektronicznych i planów turniejowych tej firmy. Poza Big Betty w Europie, sieć obiektów Allied eSports obejmuje ostatnio ogłoszoną inwestycje w halę Esports Arena w Ameryce Północnej oraz pierwszą halę tej firmy - Wangyu eSports Arena, którą otwarto w Pekinie, w listopadzie 2015 roku. Allied eSports planuje posiadać do 10 takich obiektów na całym świecie w ciągu najbliższych 3 - 5 lat.
"Big Betty i ESPORT LEGENDS CUP to kluczowe filary rozgrywek regionalnych i globalnych, planowanych przez nas na rok 2017 - mówi Hannigan. - Poza rozgrywkami, współpracujemy z wydawcami gier, partnerami i urzędami, by zapewnić efekt i emocje jakie naszym widowiskom daje Big Betty".
Pod nadzorem zespołu, który ma doświadczenie w produkcjach widowisk e-sportowych i streamingu, w relacjach na żywo, transmisjach, marketingu i mediach, ELC Gaming oraz Big Betty będą eksponowane przez cały czas trwania meczy gamescom 2016, codziennie o ustalonych godzinach z udziałem profesjonalnych graczy oraz tłumów widzów gamescom. Popularni youtuberzy i casterzy będą transmitować gry z Big Betty przez cały czas trwania gamescom; jednym z nich będzie ikona niemieckiego YouTube - Simon Unge.
"Celem gamescom i nie tylko, jest dostarczenie wrażeń graczom, a także wybór transmisji dla widzów, by mogli je śledzić - mówi Ian Langstaff, dyrektor generalny ELC Gaming. - Jesienna trasa ELC Europe ma zapewnić przedsmak wrażeń dla graczy w Europie. To dopiero początek efektów, jakie w przyszłości będzie dostarczać Big Betty i ELC Gaming".
Na zwycięzców rozgrywek gamescom będą czekać nagrody specjalne od partnerów: RAZER, Noble Chairs, ZOTAC, Kingston HyperX i Sansibar.
"To prawdziwy zaszczyt mieć takich partnerów, pomagających nam w organizowaniu gamescom - mówi Langstaff. - To pokazuje, że udało nam się zbudować solidny fundament, dzięki udziałowi tych szanowanych firm, do przeprowadzenia debiutu Big Betty".
Więcej o ELC Gaming, ESPORT LEGENDS CUP, trasie ELC Europe i Big Betty na stronie: www.elcgaming.com.
Allied eSports
Allied eSports to firma typu joint venture największej organizacji w Chinach zajmującą się grami komputerowymi, sportem i rozrywką - Ourgame International (SEHK: 6899), Wangyu Wangka - największa kafejka internetowa w Chinach, KongZhong (Nasdaq: KZ), Ourpalm (SZSE: 300315) oraz iRena (NEEQ: 834358). Misją firmy jest zbudowanie globalnego obiektu sportu elektronicznego, przeznaczonego do łączenia graczy i fanów przez sieć aren, na całym świecie, służących jako pole współzawodnictwa i centra tworzenia treści. Na sieć obiektów Allied eSports składają się hale: Wangyu eSports Arena w Pekinie, Esports Arena w Santa Ana, Kalifornia oraz ciężarówka Big Betty ze studiem produkcyjnym, promująca e-sport w Europie.
ELC Gaming
ELC Gaming jest właścicielem i operatorem Big Betty, pierwszej ciężarówki reklamowej do promocji typu roadshow e-sportu, wyposażonej w studio produkcyjne, a także organizatorem rozgrywek ESPORT LEGENDS CUP, które zostaną wprowadzone w 2017 roku. Firma ta jest kontrolowana przez Allied eSports, a Big Betty jest elementem sieci obiektów e-sportowych firmy Allied eSports. Poza rozgrywkami ESPORTS LEGENDS CUP, ELC Gaming w przyszłości będzie również prowadzić turnieje i ligi organizowane przez Allied eSports.
Źródło: Allied eSports
KONTAKT:
Allied eSports
Koven Song
e-mail: koven@allied-esports.com
-
ELC Gaming
Mike Hillen
e-mail: mike@elcgaming.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.08.2016, 14:47 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |