Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Po raz XVI ogłoszony został konkurs o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską. Prace zgłaszane do konkursu powinny przybliżać życie codzienne i problemy społeczne sąsiedniego kraju; powinny przyczyniać się do poszerzania wiedzy Polaków i Niemców o sobie nawzajem, a także pomagać zrozumieć politykę, zjawiska gospodarcze, osiągnięcia nauki i kultury obu państw. Nadsyłane materiały dziennikarskie winny informować o życiu codziennym w kraju sąsiada, bieżących wydarzeniach lub ich kontekście.
W konkursie honorowane będą reportaże, analizy, wywiady, komentarze i innowacyjne formy dziennikarskie. Jury w składzie: dziennikarze i przedstawiciele organizatorów wybierze prace wyróżniające się sumiennym zbadaniem i opracowaniem tematu, starannym doborem i przedstawieniem faktów, jak również językiem, stylem oraz ogólną zrozumiałością. Materiały powinny być opublikowane między 1 stycznia a 31 grudnia 2012 roku. Nagrodzone zostaną prace w kategoriach: prasa, radio, telewizja. Laureaci otrzymają trzy równorzędne nagrody w wysokości 5 000 euro.
Fundatorami Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej są Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej, Fundacja Roberta Boscha oraz sześć regionów partnerskich: województwa zachodniopomorskie, lubuskie i dolnośląskie oraz landy - Meklemburgia-Pomorze Przednie, Brandenburgia i Wolne Państwo Saksonia.
Warunki uczestnictwa oraz dodatkowe informacje dostępne są na stronie: http://www.polsko-niemiecka-nagroda-dziennikarska.pl
KONTAKT:
Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska
Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej
Barbara Owsiak
ul. Zielna 37, 00-108 Warszawa
tel. (22) 338 67 54
fax: (22) 338 62 01
tel. kom. +48 601 280 009
e-mail: barbara.owsiak@fwpn.org.pl
Źródło informacji: Fundacja Współpracy Polsko-Niemieckiej
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.12.2012, 09:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |