Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sobotnie recitale fortepianowe
Od marca do końca lipca 2021 roku w każdą sobotę o godz. 17:00 oraz 18:00 odbędą recitale fortepianowe. Repertuar chopinowski zaprezentują młodzi i utalentowani pianiści, którzy są absolwentami szkół i uczelni muzycznych oraz laureatami polskich i międzynarodowych konkursów chopinowskich.
Liczba miejsc jest ograniczona. Zakupu biletów można dokonać osobiście w Kasach Muzeum Fryderyka Chopina bądź pod numerem telefonu: 22 44 16 251 lub 22 44 16 252. Bilet w cenie 28 zł uprawnia także do zwiedzania wystaw stałej i czasowej oraz pokazów specjalnych.
Harmonogram (marzec):
6.03 – Mateusz Krzyżowski,
13.03 – Szymon Drabiński,
20.03 – Jan Wachowski,
27.03 – Marian Michalski.
Niedzielne recitale fortepianowe
Niedzielne Recitale Chopinowskie stanowią okazję do wysłuchania występów pianistów objętych Programem Promocji Młodych Talentów Instytutu, asystentów i profesorów akademickich, a także laureatów polskich i międzynarodowych konkursów chopinowskich.
Koncerty fortepianowe odbędą się w każdą niedzielę o godz. 17:00 i 18:00 w terminie od marca do końca lipca 2021 roku, z wyłączeniem świąt wielkanocnych. Recital o godz. 17:00 będzie transmitowany dodatkowo na kanale YouTube oraz na Facebooku Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
Liczba miejsc jest ograniczona. Rezerwacji można dokonać osobiście w Kasach Muzeum Fryderyka Chopina bądź pod numerem telefonu: 22 44 16 251 lub 22 44 16 252. Bilet w cenie 28 zł uprawnia także do zwiedzania wystaw stałej i czasowej oraz pokazów specjalnych.
Harmonogram (marzec):
7.03 – Łukasz Krupiński,
14.03 – Tomasz Ritter,
21.03 – Joanna Różewska,
28.03 – Szczepan Kończal.
Harmonogram (kwiecień):
11.04 – Jakub Czekierda,
18.04 – Michał Szymanowski,
25.04 – Aleksandra Świgut.
Szczegóły na: www.muzeum.nifc.pl, www.nifc.pl
Źródło informacji: NIFC
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.03.2021, 10:50 |
Źródło informacji | NIFC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
#IJHARSnaFerie - czyli nie dajmy się oszukać nie tylko podczas ferii w sklepie i restauracji PAP
Bezpieczne ferie to także bezpieczny i świadomy swoich praw konsument - przypomina przed rozpoczynającą się zimową przerwą w zajęciach szkolnych Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) i podpowiada, w jaki sposób wybierać produkty spożywcze dobrej jakości i nie dać się oszukać.- 17.01.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Zbliża się 18. rocznica śmierci Ryszarda Kapuścińskiego: legendy polskiego reportażu PAP
23 stycznia minie 18 lat od śmierci Ryszarda Kapuścińskiego (1932-2007), najczęściej, obok Stanisława Lema, tłumaczonego za granicą polskiego autora. Pomimo upływu czasu wciąż stanowi on niedościgniony wzór oraz inspirację dla kolejnych pokoleń dziennikarzy, o czym świadczyło rekordowe zainteresowanie wznowioną po latach Nagrodą PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego.- 13.01.2025, 09:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP
-
Image
Laicy równie często jak znawcy przeżywają dreszcze emocji, słuchając Pendereckiego PAP
Słuchając „Siedmiu bram Jerozolimy” Krzysztofa Pendereckiego laicy równie często jak znawcy przeżywają dreszcze emocji. Choć znawcy bardziej analizowali fragmenty utworu, to jego odbiór emocjonalny nie różnił się w zależności od stopnia przygotowania odbiorców - pokazał eksperyment UJ.- 03.01.2025, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Nauka w Polsce