Newsletter

Nauka i technologie

400 przedsiębiorców z Podlasia i Małopolski wzięło udział w Akademii e-marketingu

19.06.2023, 08:00aktualizacja: 19.06.2023, 08:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WeNet (1)
WeNet (1)
18 maja w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym i 23 maja w Centrum Konferencyjnym Fabryczna w Krakowie odbyły się darmowe szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. już edycji Akademii e-marketingu. Jest to cykl spotkań szkoleniowych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w internecie. Właściciele małych i średnich biznesów zdobyli cenną wiedzę z branży marketingu online. Eksperci podzielili się praktycznymi wskazówkami i pokazali sprawdzone narzędzia. Spotkanie było dla uczestników także szansą na zdobycie nowych kontaktów biznesowych, które są ważne zwłaszcza na lokalnym rynku.

Celem Akademii e-marketingu jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu e-marketingu oraz skutecznego wykorzystania narzędzi, które pozwalają bezpośrednio dotrzeć do potencjalnego klienta. W spotkaniu w Białymstoku wzięło udział prawie 200 przedstawicieli firm z sektora MŚP, którzy dzięki zdobytej wiedzy będą mieli możliwość rozwoju swoich biznesów. Akademia była także dla nich szansą na przeprowadzenie rozmów z ekspertami i zdobycie wartościowych kontaktów.

Ogólnopolski projekt Akademia e-marketingu jest realizowany w kilku dużych miastach. Podczas bezpłatnego szkolenia w Białymstoku prelegenci interesująco przedstawiali wszelkie zagadnienia związane z marketingiem internetowym oraz podpowiadali, jakie techniki warto stosować, aby w pełni wykorzystać potencjał promocji firmy.

11. edycja Akademii w Białymstoku cieszyła się dużym zainteresowaniem. Odbyła się w nowoczesnym budynku Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, który jest przestrzenią przyjazną dla przedsiębiorców i pasjonatów nowych technologii. Krakowska odsłona Akademii miała miejsce w nowoczesnym budynku Centrum Konferencyjnego Fabryczna. To nowa przestrzeń idealna do organizowania wydarzeń biznesowych. Świetnie zaprojektowane wnętrza pod kątem designu i funkcjonalności oraz dobre wyposażenie techniczne sprzyjały zdobywaniu nowej wiedzy.

Uczestnicy zyskali praktyczną wiedzę, która z pewnością może być przydatna w rozwoju ich biznesów. W ramach warsztatów omówiono wiele zagadnień, takich jak np. tworzenie firmowej strony internetowej oraz sklepu online, prowadzenie efektywnej sprzedaży w internecie, działań SEO czy skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.

„Także z naszej perspektywy, jako osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Jesteśmy zadowoleni, że uczestnicy po raz kolejny wykazywali swoje zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że małe i średnie przedsiębiorstwa skupiają się na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą dostosowywać się do zmieniających się trendów. Cieszy nas również ich inicjatywa i odwaga, z jaką wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich mocno kciuki i planujemy nieustannie ich wspierać, dostarczając wiedzę, nowatorskie pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą realne efekty” - podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Przedsiębiorcy zapoznali się z efektywnymi narzędziami promocyjnymi oraz dowiedzieli się, jak dotrzeć do szerszego grona klientów. W trakcie spotkania mieli także możliwość zadawania pytań specjalistom oraz prowadzenia merytorycznych i inspirujących rozmów. Na koniec uczestnicy wzięli udział w quizie wiedzy, który był okazją do podsumowania zdobytych informacji oraz wygrania drobnych nagród.

Program Akademii został dostosowany do potrzeb i oczekiwań sektora MŚP. Organizatorzy podczas jego przygotowywania uwzględnili sugestie uczestników poprzednich edycji i swoje wieloletnie doświadczenie. W każdym mieście program wydarzenia jest taki sam. Składa się on ze spotkań z profesjonalistami, którzy w ciekawy sposób przekazują swoją wiedzę. Dodatkowo, doradcy internetowi WeNet udzielają zainteresowanym przedsiębiorcom bezpłatnych konsultacji oraz doradzają sprawdzone rozwiązania.

Wiosenna edycja Akademii e-marketingu dobiegła końca, ale jesienią znowu odwiedzi kolejne miasta: Poznań, Gdańsk, Warszawę i Katowice.

Więcej informacji o Akademii można znaleźć: TUTAJ gdzie można też zgłaszać chęć udziału w wydarzeniu.

Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group, która zajmuje się profesjonalnym doradztwem internetowym. Specjaliści dostarczają narzędzia i rozwiązania, dzięki którym można rozwijać biznes i zwiększać sprzedaż.

Więcej o ofercie WeNet można dowiedzieć się: TUTAJ.

Partnerzy strategiczni: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Klub Integracji Europejskiej oraz Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patroni medialni 11. edycji wydarzenia: My Company Polska, Strefa Biznesu, SląskiBiznes.pl, Business HUB, Gazeta MŚP, Przedsiebiorcy.eu i Trojmiasto.pl.

Źródło informacji: WeNet

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.06.2023, 08:00
Źródło informacji WeNet
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii