Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS, 9 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- Firma Changhong ma przyjemność wziąć udział w targach CES 2025, które odbywają się w Las Vegas w dniach 7-10 stycznia, prezentując szereg produktów opartych na sztucznej inteligencji, w tym inteligentne telewizory, lodówki, klimatyzatory, pralko-suszarkę i kompleksowe rozwiązania dla inteligentnego domu. Innowacje te pokazują zaangażowanie firmy w łączenie najnowocześniejszych technologii z ulepszonymi funkcjami stylu życia, podkreślając jej solidną wiedzę techniczną i zaangażowanie w zwiększanie obecności na rynkach międzynarodowych.
Changhong przedstawia inteligentne urządzenia domowe nowej generacji
Modele telewizorów firmy Changhong oparte na sztucznej inteligencji i wyposażone w innowacyjnego, inteligentnego agenta Canghai, przyciągnęły uwagę podczas targów swoją zaawansowaną interaktywnością, doskonałą funkcjonalnością wyszukiwania i spersonalizowanymi usługami. Lodówki oparte na sztucznej inteligencji zaimponowały odwiedzającym zdolnością do zmniejszania głośności pracy, gdy użytkownik znajduje się w pobliżu, a także funkcjami utrzymywania optymalnej świeżości i zapobiegania gromadzeniu się szronu. Klimatyzatory wyposażone w sterowanie temperaturą i wilgotnością, również oparte na sztucznej inteligencji, zapewniają optymalny komfort przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia energii nawet o 40%. Pralko-suszarka Ozone Supreme Care firmy Changhong wykorzystuje najnowocześniejsze technologie prania i suszenia, aby zapewnić najwyższą wydajność.
Stworzony przez firmę system inteligentnego domu, dostosowany do indywidualnych potrzeb rodziny, integruje proaktywne usługi, wydajność energetyczną, bezpieczeństwo, prywatność i możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja. To innowacyjne rozwiązanie umożliwia rodzinom osiągnięcie do 20% rocznych oszczędności energii.
8 stycznia, podczas równoległego wydarzenia, marka premium CHiQ firmy Changhong została nagrodzona prestiżową nagrodą „Global Smart Home Brands Top 10” przez międzynarodową grupę medialną International Data Group (IDG), co jeszcze bardziej ugruntowało pozycję Changhong jako lidera w globalnym sektorze elektroniki użytkowej.
Przyspieszona ekspansja międzynarodowa: Changhong rozwija się w świecie sportów zimowych
Firma Changhong dostrzega rosnącą popularność sportów zimowych, a jej marka premium CHiQ współpracuje od 2023 roku z Międzynarodową Federacją Narciarską (FIS) przy organizacji Pucharu Świata w Skokach Narciarskich oraz z Deutscher Skiverband e.V. (DSV). W listopadzie 2024 roku firma Changhong ogłosiła również sponsorowanie Pucharu Świata FIS w snowboardzie i freeski big air, wzmacniając tym samym swój dynamiczny i międzynarodowy wizerunek marki.
W czerwcu 2024 roku World Brand Lab wycenił markę Changhong na 236,876 mld juanów (ok. 32,5 mld dolarów amerykańskich), umieszczając ją na liście 500 najcenniejszych marek w Chinach. We wrześniu firma zajęła 53. miejsce na liście 500 najcenniejszych marek w Azji, a w grudniu 283. miejsce na liście 500 najcenniejszych marek na świecie.
Przywódcy Changhong są głęboko zaangażowani w rozwój podstaw technologicznych i ciągłe przesuwanie granic innowacji. Celem firmy jest dalsza poprawa doświadczeń konsumentów na całym świecie poprzez dostarczanie jeszcze wygodniejszych, bardziej komfortowych i inteligentnych rozwiązań w zakresie stylu życia.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2594487/1.jpg
Źródło: Changhong
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.01.2025, 15:30 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |