Newsletter

Nauka i technologie

Ekologiczna technologia na rzecz zrównoważonego rozwoju - firma Hisense uczestniczy w osiągnięciu neutralności węglowej

02.11.2021, 08:53aktualizacja: 02.11.2021, 08:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 29 października 2021 r. /PRNewswire/ -- W dniu 31 października rozpocznie się szczyt COP26, na którym około 200 krajów zbierze się i omówi działania zmierzające do ochrony i odbudowy ekosystemów. Oparta na ekologicznej technologii, firma Hisense kontynuuje integrację inicjatyw związanych z ochroną środowiska we wszystkich aspektach produkcji, łańcucha dostaw i rozwoju produktów energooszczędnych.

Ekologiczna technologia

Od 2018 roku Hisense zredukowała HFC-245fa poprzez innowacje technologiczne, reformując proces produkcji lodówek za pomocą technologii spieniania i obniżając emisję gazów cieplarnianych. W rezultacie pozwoliło to na obniżenie emisji CO2 o około 5 847,3 ton. Co więcej, w 2021 roku Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) oficjalnie ocenił tę technologię jako ekologicznego lidera w branży lodówek.

Zwiększona oszczędność energii

Hisense zmniejszyła obecnie pobór mocy 100-calowego telewizora laserowego do około 250 watów, podczas gdy telewizor LCD tej samej wielkości odnotowuje pobór mocy na poziomie ponad 800 watów. W przyszłości Hisense zmniejszy zużycie energii 100-calowego telewizora laserowego do poziomu poniżej 200 watów.

Zrównoważona produkcja

Hisense bezwzględnie przestrzega zasad oszczędności energii i ochrony środowiska na wszystkich etapach, począwszy od wyboru surowców do produkcji i przetwarzania. Dla przykładu, przy produkcji nowej serii telewizorów Hisense optymalizuje ogólny system odprowadzania ciepła z telewizora, zmniejsza grubość tylnej pokrywy telewizora i oszczędza 4,626 ton plastiku rocznie, co jest równoważne zmniejszeniu zużycia 514 milionów plastikowych toreb.

Wraz z konferencją COP26 CNBC uruchomiła również Radę CNBC ESG, szczyt przy okrągłym stole, w którym uczestniczą i dyskutują prezesi najbardziej znaczących przedsiębiorstw z całego świata. Przemawiając wcześniej, prezes Hisense Jia Shaoqian, członek Rady CNBC ESG, podzielił się z międzynarodową publicznością swoimi spostrzeżeniami i działaniami w zakresie innowacji technologicznych i zrównoważonego rozwoju.

Prezes Jia stwierdził również, że jako firma mająca wpływ na społeczeństwo i wypełniająca zobowiązania społeczne, powinna zawsze koncentrować się na ESG, osiągnąć cel zakładający ekologiczność, zdrowie, niskie zużycie energii i ochronę środowiska, a jednocześnie, bez poświęcania środowiska, realizować zrównoważony rozwój z bardziej ekologicznym, zdrowszym, niższym zużyciem energii i skuteczniejszą ochroną środowiska. Zrównoważony rozwój jest długoterminowym przedsięwzięciem dla Hisense. Wewnętrznie firma przestrzega długoterminowej inicjatywy budowania lepszego środowiska dla przedsiębiorstw i pracowników. Zewnętrznie spółka wypełnia zobowiązania w zakresie ochrony środowiska i odpowiedzialności społecznej, aby zapewnić ochronę praw konsumentów i środowiska na świecie.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1673596/Hisense_Greener_Technology.jpg

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1673595/Hisense_Energy_Saving.jpg

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1673597/Hisense_Sustainable_Manufacturing.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.11.2021, 08:53
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ