Newsletter

Nauka i technologie

Gu Binbin z Meizu na targach MWC25: Meizu wraca na globalny rynek z ekosystemem Flyme AI

06.03.2025, 14:25aktualizacja: 06.03.2025, 14:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Meizu
PR Newswire/Meizu

BARCELONA, Hiszpania, 6 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- Marka Meizu powróciła na globalny rynek podczas targów MWC w Barcelonie. W ekskluzywnych wywiadach w kilku mediach Gu Binbin, dyrektor wykonawczy działalności międzynarodowej, omówił globalną strategię marki, ekosystem „smartfony + XR + inteligentne samochody” oraz operacje lokalizacyjne.

Ponieważ marka Meizu w ostatnich latach zgromadziła ogromną rzeszę fanów zarówno w Chinach, jak i na całym świecie, ogłoszenie o powrocie spotkało się z szerokim zainteresowaniem. Pierwsze pytanie, na które odpowiedział Gu Binbin, dotyczy strategii globalizacji i sposobu dobrania właściwego rynku.

„Nasza strategia globalizacji opiera się na dwóch filarach: zapotrzebowanie rynkowe i innowacje technologiczne” - Gu Binbin odsłania tajniki swojej myśli strategicznej i opowiada o podejściu Meizu do tematu.

„Działamy obecnie w ponad 30 krajach i regionach w Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie, w Azji Środkowej i Europie. Każdy rynek wymaga indywidualnych rozwiązań i dlatego przyjęliśmy podejście >>Globalna wizja, lokalna realizacja<<”. Dzięki temu marketing, działania badawczo-rozwojowe i wsparcie dla klientów odpowiadają na unikalną dynamikę każdego rynku, co stanowi fundament strategii lokalizacyjnej Meizu. W niedalekiej przyszłości Meizu zwiększy swoją obecność na tych rynkach, jednocześnie poszukując nowych możliwości.

Gu Binbin zwrócił uwagę na obecnie realizowane strategie, które wyróżniają Meizu wśród konkurencji: ekosystem „smartfony + XR + inteligentne samochody” oraz strategia „All in AI”. Według filozofii Meizu smartfony, AR i inteligentne samochody stanowią ważne elementy cyfrowego życia przyszłości. Podczas gdy każdy z nich służy innym celom, mogą być silnie połączone ze sobą pod względem technicznym.

Rdzeniem jest Flyme AIOS, który w płynny sposób łączy się ze smartfonami, okularami XR i samochodami i przynosi bardziej kompletne i inteligentne usługi dla klientów. Przykładowo konsumenci mogą ustalać zasady nawigacji, korzystając ze swoich telefonów komórkowych i synchronizować informacje z centralnymi ekranami sterowania okularów XR i samochodów. W trakcie spotkań okulary XR mogą tłumaczyć i synchronizować agendę z telefonem komórkowym i komputerem w czasie rzeczywistym, a inteligentny samochód może automatycznie planować najlepszą trasę według harmonogramu konsumenta. To wieloterminalowe współdzielone doświadczenie nie tylko poprawia efektywność pracy konsumenta, ale także zwiększa liczbę zastosowań i wartość produktu.

W zeszłym roku firma Meizu wprowadziła strategię „All in AI” (Wszystko w AI), stawiając sztuczną inteligencję w sercu rozwoju całej swojej linii produktowej. Na fundamencie AI firma Meizu zbudowała konwergentny ekosystem AI dla wielu scenariuszy, dzięki czemu może dostarczać użytkownikom bardziej inteligentne funkcje. Przykładowo na telefonach komórkowych technologia AI usprawnia takie funkcje, jak robienie zdjęć, asystent głosowy i spersonalizowane rekomendacje. Okulary XR oferują innowacyjne zastosowania, takie jak tłumaczenie w czasie rzeczywistym, nawigacja i asystent konferencji za pośrednictwem AI. Jeśli chodzi o inteligentne samochody, bazujący na AI system Flyme Auto zapewnia użytkownikom bardziej inteligentne wsparcie jazdy.

Ponadto współpraca z Geely Group przyspiesza wdrożenie technologii Flyme Auto i zwiększa możliwości branży. Flyme Auto to jeden z najpowszechniejszych samochodowych systemów operacyjnych w Chinach, który zainstalowany jest w ponad 500 tysiącach pojazdów.

To jeden z najpłynniejszych i najszybciej rozwijających się samochodowych systemów operacyjnych. W styczniu 2025 r. wolumen sprzedaży samochodów inteligentnych z Flyme Auto przekroczył 132 tysiące sztuk, plasując się na pierwszym miejscu. Flyme Auto zostało zsynchronizowane z Geely, aby wejść na globalny rynek w 22 modelach Geely, LYNK & CO i innych marek. System Flyme Auto trafił już na Bliski Wschód, do Europy Wschodniej, do regionu Azji i Pacyfiku i w inne miejsca na świecie, oferując tysiącom klientów zupełnie nowe inteligentne doświadczenie oparte o wiele terminali.

Warto wspomnieć, że Meizu to marka smartfonów DreamSmart Group, która wprowadza ekoprodukty AI w trzech grupach - smartfonach, XR i inteligentnych samochodach. Dzięki pogłębionej wiedzy technicznej z różnych branż grupa DreamSmart uważana jest za lidera inteligentnych ekosystemów.

W przyszłości Meizu będzie ściśle podążać za strategią „All in AI” i strategią globalizacji i nieprzerwanie inwestować w rozwój produktów i ekspansję na rynku, oferując coraz lepsze w pełni ekologiczne produkty miłośnikom technologii na całym świecie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2634544/image_1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2634545/Image_2.jpg 

Źródło: Meizu

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.03.2025, 14:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ