Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2024-03/33.jpg?itok=XlRkGhh4)
Festiwal, organizowany przez Uczelnię Techniczno-Handlową im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie, skupi się na pięciu kluczowych obszarach: budownictwie, architekturze wnętrz, transporcie (w tym samochodowym, kolejowym i lotniczym), logistyce oraz informatyce. Z myślą o uczestnikach przygotowano bogaty program, który, poza częścią teoretyczną, obejmie także panele dyskusyjne z ekspertami i praktykami wraz z możliwością zadawania pytań dotyczących kierunków inżynierskich, pracy po studiach oraz dalszego rozwoju.
Dodatkową atrakcją będą stoiska wystawowe, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz kampusu, gdzie będzie można spotkać się z ekspertami z branży i poznać praktyczny wymiar nauki. Stoiska firm i instytutów badawczych pozwolą uczestnikom na bezpośredni kontakt z nowoczesnymi technologiami, w tym m.in. ze sprzętem technicznym, symulatorami VR oraz z innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu architektury wnętrz.
Festiwal to nie tylko doskonała okazja do zdobycia wiedzy, ale także inspiracja dla uczniów rozważających ścieżkę edukacyjną w dziedzinie inżynierii. Wydarzenie odbędzie się w formule hybrydowej, umożliwiając szerszemu gronu zainteresowanych udział w wykładach online, co jeszcze bardziej otwiera festiwal na miłośników nauk inżynieryjnych.
Warszawski Festiwal Nauk Inżynieryjnych z UTH po raz kolejny edukuje i inspiruje, ale przede wszystkim oferuje praktyczne doświadczenia, które mogą okazać się pierwszym krokiem do przyszłej wspaniałej kariery.
Źródło informacji: Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.03.2024, 09:55 |
Źródło informacji | Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polenergia i Equinor z umowami na transport i instalację fundamentów oraz morskich stacji dla projektów Bałtyk 2 i 3
- 03.07.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polenergia
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom