Newsletter

Nauka i technologie

Mary Kay Inc. przedstawia nowe ustalenia dotyczące postępów w pielęgnacji skóry i wykorzystywania narzędzi komputerowych do określania poziomu wrażliwości skóry

24.06.2024, 09:16aktualizacja: 24.06.2024, 09:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Firma Mary Kay Inc., globalny lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji skóry, niedawno ujawniła wyniki dwóch przełomowych badań: pierwsze z nich dotyczyło kuracji przeciwutleniającej, która zmniejsza widoczne efekty zanieczyszczenia i starzenia się ludzkiej skóry, natomiast drugie skupiało się na zastosowaniu narzędzi komputerowych do dokładnego przewidywania bezpieczeństwa różnych składników kosmetycznych i potencjalnych reakcji ludzkiej skóry na ich działanie. Naukowcy Mary Kay podzielili się wnioskami z badań podczas konferencji Society of Investigative Dermatology (SID) z 2024 roku, które odbyło się w Dallas w Teksasie. Marka była srebrnym sponsorem wydarzenia.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240620003794/pl/

„Naukowcy Mary Kay przodują w badaniach dotyczących pielęgnacji skóry. Z przyjemnością prezentujemy szerszej społeczności naukowej nasze ostatnie ustalenia” - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor ds. innowacji w pionie Product & Science firmy Mary Kay.

Aktualne partnerstwo z Society of Investigative Dermatology podkreśla zaangażowanie firmy Mary Kay w zaawansowane badania nad pielęgnacją skóry. Podtrzymując współpracę, firma konsekwentnie dąży do przełomowych odkryć naukowych w dziedzinie dermatologii, aby ostatecznie oferować konsumentom bezpieczniejsze i bardziej efektywne produkty do pielęgnacji skóry.

„Niezachwiane zaangażowanie Mary Kay w badania i rozwój doskonale wpasowuje się w cele realizowane przez Society for Investigative Dermatology - powiedziała dr Rebecca Minnillo, dyrektor ds. programu, komunikacji i rozwoju w SID. - Nasze trwałe partnerstwo daje nam możliwość przesuwania granic w dermatologii, przez co zbliżamy się do przełomowych odkryć, które mogą doprowadzić do transformacji rynku preparatów do pielęgnacji i leczenia”.

Badania Mary Kay nad wpływem zanieczyszczenia powietrza na skórę prowadzone w ramach współpracy z różnymi ośrodkami akademickimi od 2016 roku wykazały, że mieszanka przeciwutleniaczy zawierająca resweratrol, niacynamid i oligopeptyd-1 chroni naturalną barierę lipidową skóry przed uszkodzeniem oksydacyjnym wywoływanym przez cząstki stałe i promieniowanie UV, występujące razem lub osobno. Dodatkowo ustalono, że wspomniana mieszanka zapobiega tworzeniu się wolnych rodników pod wpływem światła niebieskiego, co wskazuje na jej potencjał w łagodzeniu szkodliwego wpływu na skórę różnych czynników stresogennych występujących w otoczeniu.

Dodatkowo Mary Kay wykorzystuje komputerowe narzędzia toksykologiczne do poprawy oceny bezpieczeństwa składników w kosmetykach i produktach do higieny osobistej. Takie innowacyjne podejście wymaga korzystania z zaawansowanych metod komputerowych do przewidywania bezpieczeństwa i potencjalnej toksyczności składników na wczesnym etapie, co istotnie ogranicza potrzebę stosowania szczegółowych badań laboratoryjnych. Wirtualne badanie przesiewowe umożliwia wczesne sprawdzenie składników, co gwarantuje, że tylko bezpieczne składniki zostaną użyte w procesie opracowywania produktów. Metoda ta nie tylko pozwala zaoszczędzić czas i zasoby, ale też jest zgodna ze standardami etycznymi i przepisami. Wykorzystując te zaawansowane narzędzia, marka Mary Kay podkreśla swoje zobowiązanie do korzystania z najnowocześniejszej technologii przy opracowywaniu swoich produktów oraz gwarantuje swoim klientom najwyższe standardy bezpieczeństwa i efektywności.

Dr Gildea z firmy Mary Kay była również gospodynią interesującego panelu w SID pt. „Wgląd w skutki zanieczyszczenia dla zdrowia skóry: ostatnie odkrycia i nowe perspektywy”, który obejmuje ekspertów z różnych obszarów dermatologii i biologii molekularnej. Wśród panelistów znalazł się dr Thomas Haarmann-Stemmann, Group Leader w Leibniz Research Institute for Environmental Medicine, który omówił powiązanie między wyższą temperaturą otoczenia a starzeniem się skóry. Dr Elma Baron, profesor nadzwyczajny dermatologii z Case Western Reserve University, podkreśliła znaczenie przeciwutleniaczy stosowanych zewnętrznie w łagodzeniu stresu oksydacyjnego i poprawie zdrowia skóry. Dr Hong Sun, profesor nadzwyczajny z NYU Grossman School of Medicine, zgłębił temat zmian molekularnych komórek skóry narażonych na czynniki stresogenne występujące w środowisku, dowodząc skuteczności kuracji przeciwutleniających w odwracaniu zmian ekspresji genów powiązanych z uszkodzeniem skóry w wyniku działania promieni UV i narażenia na zanieczyszczenia.

Sponsoring i ustalenia zaprezentowane podczas konferencji SID z 2024 roku są wyrazem najnowszych działań Mary Kay mających na celu wzmocnienie długoterminowego zobowiązania marki do prowadzenia zaawansowanych badań i działalności rozwojowej w obszarze zdrowia skóry i urody. Mając na swoim koncie ponad 1600 patentów dotyczących produktów, technologii i wzorów opakowań, marka Mary Kay pozostaje liderem innowacyjności w segmencie pielęgnacji skóry.

O Mary Kay

Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz w serwisie X (dawniej Twitter).

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240620003794/pl/ 

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2024, 09:16
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ