Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zasada jest prosta: im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. A cel jest ambitny - zebranie do recyklingu minimum 50 tysięcy telefonów. Czy to możliwe? Oczywiście! Według badań ponad 41% Polaków deklaruje, że ma w posiadaniu smartfon, z którego już nie korzysta, a co czwarty z nich (27%) ma co najmniej dwa takie telefony [1]. Jednocześnie, mimo iż mogłoby się wydawać, że wiedza na temat segregacji odpadów i elektrośmieci jest już w Polsce dobrze zakorzeniona, aż 61% Polaków nie ma świadomości, co zrobić z niepotrzebnymi smartfonami [2]. Elektronika wciąż trafia na wysypiska, a wraz z nią cenne metale szlachetne, które mogłyby posłużyć w innych celach. T-Mobile chce to zmienić i działa w sposób odpowiedzialny. Chce wyciągnąć stare, niepotrzebne urządzenia z szuflad, strychów i piwnic, by prawidłowo poddać je recyklingowi - dla dobra planety, klimatu, a tym razem - również osób potrzebujących!
Dlatego od 9 listopada T-Mobile zachęca wszystkich, nie tylko swoich klientów, do wspólnej akcji T-Mobile Polska i Szlachetnej Paczki pod hasłem „Stare telefony działają cuda”. Wystarczy przynieść stary, niepotrzebny nam już telefon do dowolnego salonu T-Mobile i wrzucić go do specjalnie oznaczonego pojemnika. W akcję zaangażowane są wszystkie magentowe salony w całym kraju.
„Samemu można zrobić wiele, ale dopiero razem możemy zdziałać cuda. Dlatego łączymy siły z klientami oraz Szlachetną Paczką, by pomóc tym, którzy naszej pomocy najbardziej potrzebują. Nasze hasło >>Connecting your world<< codziennie napędza nas do działania i jestem dumny z tego, że w ramach tak szczytnego projektu angażujemy się w działania na rzecz potrzebujących rodzin. Przy tym, realizując strategię ESG, skupioną na przeciwdziałaniu zmianom klimatu, dbamy o naszą planetę na rzecz przyszłych pokoleń” - mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
„Często leży gdzieś upchnięty w szufladzie, w kącie szafy. Telefon ze zdrapanymi przyciskami, niedziałającym systemem czy po prostu nieużywany. Warto go odszukać, bo teraz takie telefony mogą zamienić się w dobro. To wspaniałe, że możemy połączyć siły w mądrej pomocy razem z T-Mobile. Zachęcam wszystkich do włączenia się w tę wspólną akcję” - mówi Joanna Sadzik, prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji: www.t-mobile.pl/szlachetnapaczka.
Kampania promowana będzie w TV, kinach, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Spot stworzony na potrzeby kampanii dostępny jest na portalu YouTube pod tym linkiem.
Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Materiały POS opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.
[1] Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile
[2] Ibid.
Źródło informacji: T-Mobile
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.11.2023, 08:30 |
Źródło informacji | T-Mobile |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Dubai Future Forum 2024: A Vision of Tomorrow, from Brain Chips to Climate Solutions
- 21.11.2024, 12:57
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
-
Image
GPB: chcemy, aby to polskie firmy napędzały morską transformację energetyczną PAP
„Dążymy do roli dostawcy kategorii Tier-1 w projektach morskiej energetyki wiatrowej, ale ambicje mamy znacznie większe. Wspólnie z ARP chcemy wspomóc odbudowę polskiego przemysłu na Pomorzu i uczynić z Gdańska, Gdyni i Szczecina przemysłowy hub dla projektów MEW. Grupa Przemysłowa Baltic ma tu do odegrania istotną rolę” - mówił Adam Kowalski, prezes zarządu Grupy Przemysłowej Baltic (GPB), podczas konferencji Offshore Wind Poland.- 21.11.2024, 10:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom