Newsletter

Nauka i technologie

Przynieś stary telefon do sklepu T-Mobile i wesprzyj Szlachetną Paczkę. Podaruj razem z T-Mobile nawet 1 milion złotych

13.11.2023, 08:30aktualizacja: 13.11.2023, 08:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

T-Mobile
T-Mobile
Stary, niepotrzebny, leżący na dnie szuflady telefon, który dzielnie nam służył, teraz może jeszcze komuś pomóc, gdy przyniesiesz go do T-Mobile. Łączy on siły ze Szlachetną Paczką, aby wspomóc ten program społeczny kwotą nawet 1 miliona złotych.

Zasada jest prosta: im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. A cel jest ambitny - zebranie do recyklingu minimum 50 tysięcy telefonów. Czy to możliwe? Oczywiście! Według badań ponad 41% Polaków deklaruje, że ma w posiadaniu smartfon, z którego już nie korzysta, a co czwarty z nich (27%) ma co najmniej dwa takie telefony [1]. Jednocześnie, mimo iż mogłoby się wydawać, że wiedza na temat segregacji odpadów i elektrośmieci jest już w Polsce dobrze zakorzeniona, aż 61% Polaków nie ma świadomości, co zrobić z niepotrzebnymi smartfonami [2]. Elektronika wciąż trafia na wysypiska, a wraz z nią cenne metale szlachetne, które mogłyby posłużyć w innych celach. T-Mobile chce to zmienić i działa w sposób odpowiedzialny. Chce wyciągnąć stare, niepotrzebne urządzenia z szuflad, strychów i piwnic, by prawidłowo poddać je recyklingowi - dla dobra planety, klimatu, a tym razem - również osób potrzebujących!

Dlatego od 9 listopada T-Mobile zachęca wszystkich, nie tylko swoich klientów, do wspólnej akcji T-Mobile Polska i Szlachetnej Paczki pod hasłem „Stare telefony działają cuda”. Wystarczy przynieść stary, niepotrzebny nam już telefon do dowolnego salonu T-Mobile i wrzucić go do specjalnie oznaczonego pojemnika. W akcję zaangażowane są wszystkie magentowe salony w całym kraju.

„Samemu można zrobić wiele, ale dopiero razem możemy zdziałać cuda. Dlatego łączymy siły z klientami oraz Szlachetną Paczką, by pomóc tym, którzy naszej pomocy najbardziej potrzebują. Nasze hasło >>Connecting your world<< codziennie napędza nas do działania i jestem dumny z tego, że w ramach tak szczytnego projektu angażujemy się w działania na rzecz potrzebujących rodzin. Przy tym, realizując strategię ESG, skupioną na przeciwdziałaniu zmianom klimatu, dbamy o naszą planetę na rzecz przyszłych pokoleń” - mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

„Często leży gdzieś upchnięty w szufladzie, w kącie szafy. Telefon ze zdrapanymi przyciskami, niedziałającym systemem czy po prostu nieużywany. Warto go odszukać, bo teraz takie telefony mogą zamienić się w dobro. To wspaniałe, że możemy połączyć siły w mądrej pomocy razem z T-Mobile. Zachęcam wszystkich do włączenia się w tę wspólną akcję” - mówi Joanna Sadzik, prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.   

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji: www.t-mobile.pl/szlachetnapaczka

Kampania promowana będzie w TV, kinach, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Spot stworzony na potrzeby kampanii dostępny jest na portalu YouTube pod tym linkiem.

Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Materiały POS opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

[1] Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile

[2] Ibid.

Źródło informacji: T-Mobile

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 13.11.2023, 08:30
Źródło informacji T-Mobile
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ