Newsletter

Nauka i technologie

Targi AWE 2025: marka Changhong przedstawia urządzenia gospodarstwa domowego wykorzystujące sztuczną inteligencję, kładąc podwaliny pod rozwój marki

21.03.2025, 15:31aktualizacja: 21.03.2025, 15:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Changhong
PR Newswire/Changhong

SZANGHAJ, 21 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- Podczas targów urządzeń i elektroniki Appliance & Electronics World Expo (AWE 2025), zainaugurowanych w dniu 20 marca w Szanghaju, firma Changhong zaprezentowała szeroką gamę urządzeń gospodarstwa domowego wyposażonych w technologię sztucznej inteligencji. Wśród najważniejszych rozwiązań znalazły się: pierwszy w branży telewizor wykorzystujący AI wspomagający regenerację emocjonalną, dwustrefowy klimatyzator PRO do przestrzeni łączonych oraz moduły komunikacyjne przeznaczone dla rozwijającej się gospodarki branż związanych z lotami na niskim pułapie. Wspomniane innowacje są dowodem na doświadczenie technologiczne firmy Changhong i jej wszechstronne możliwości w zakresie sztucznej inteligencji w elektronice użytkowej, jednocześnie sygnalizując zaangażowanie w rozwijające się sektory przemysłu.

Podczas targów spółka Changhong zademonstrowała premierowy model Q10Air, swój pierwszy w branży telewizor wykorzystujący sztuczną inteligencję do regeneracji emocjonalnej. Wyświetlacz wyposażony jest w innowacyjną technologię przenikającego odbicia dyfuzyjnego, w której funkcja sterowania oświetleniem oparta na AI dynamicznie dostosowuje kolor i sposób wyświetlania informacji w oparciu o aktywność użytkownika, co ma na celu poprawę jego poziomu zaangażowania emocjonalnego.

Jednocześnie wprowadzono dwustrefowy klimatyzator PRO przeznaczony do połączonych przestrzeni mieszkalnych i jadalnych. Ten oparty na sztucznej inteligencji system zapewnia kompleksową poprawę komfortu użytkowania opracowaną specjalnie z myślą o potrzebach zintegrowanych przestrzeni.

Spółka zależna Changhong, AI-Link Technology, zaprezentowała również WF-H105-ESA2, najnowszy moduł komunikacyjny dla branż związanych z lotami na niskim pułapie, będący przykładem możliwości firmy Changhong do zapewnienia partnerom branżowym przełomowej technologii w tym rozwijającym się sektorze.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego stylu życia, firma poprawia jego jakość dzięki AI i zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym, które z powodzeniem wdraża w zastosowaniach kuchennych i związanych z praniem, oferując tym samym bardziej spersonalizowaną jakość usług.

Prezentowana lodówka z serii Pure Color imponuje znaczącą pojemnością i systemem szybkiego wytwarzania lodu w 60 minut, również wykorzystującym sztuczną inteligencję. Jej wyjątkowo cienka konstrukcja przypadnie do gustu młodszym konsumentom, przyczyniając się do poprawy estetyki ich wnętrz oraz dopasowując do stylu życia. Podczas wystawy zaprezentowano sprzęt chłodniczy do użytku zarówno domowego, jak i komercyjnego, w tym zestaw do mycia i suszenia Blue Oxygen, który uwydatnia postęp technologiczny firmy Changhong. Na szczególną uwagę zasługują takie produkty, jak M Fresh Life, Frozen Fresh Life, Worry-free Embedded Pro i inne. System inteligentnego domu marki Changhong łączy w sobie inteligentne sterowanie, efektywność energetyczną oraz bezpieczeństwo, gwarantując oszczędność energii i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które doskonale zaspokajają indywidualne potrzeby każdego gospodarstwa domowego.

Bogata oferta produktowa firmy Changhong zaprezentowana na wystawie AWE 2025 pozwoliła zaznaczyć jej odejście od tradycyjnej produkcji urządzeń gospodarstwa domowego na rzecz rozwiązań inteligentnych. Udział aktorów dubbingujących przebojowe filmy animowane Ne Zha wzbogacił stoisko o kulturalny akcent, dodając mu tym samym atrakcyjności i oryginalności wśród wystawców.

Na przestrzeni ostatnich lat firma Changhong współpracowała z międzynarodowymi organizatorami wydarzeń związanych ze sportami zimowymi, prezentując takie atuty, jak żywotność, nowoczesność, dbałość o ekologię i globalny zasięg. Wykorzystując sztuczną inteligencję i nowe technologie, spółka dokłada wszelkich starań, aby poprawić swój wizerunek poprzez współpracę partnerską w dziedzinie sportu i kultury, podkreślając ambicję kształtowania inteligentnej przyszłości i budowania relacji z użytkownikami na całym świecie.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2647025/Changhong.jpg

Źródło: Changhong

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.03.2025, 15:31
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ