Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak zauważył jeden z prelegentów Artur Piechocki, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych:
„WebMix był wyjątkowym wydarzeniem: świeżość podejścia do koncepcji konferencji, naturalność i przyjazna atmosfera, dynamika i różnorodność! Warto było się spotkać!”.
Uczestnicy konferencji mieli okazję do wzięcia udziału w różnorodnych formach interakcji. Słuchali wystąpień zaproszonych prelegentów, brali udział w debatach stolikowych oraz mieli wiele okazji do networkingu w trakcie trwania wydarzenia.
„Stawialiśmy na efekt synergii oraz możliwość wyboru interesujących treści i aktywności z różnorodnej agendy spotkania, którą przygotowaliśmy” - komentuje Agnieszka Dryzek, psycholog i współorganizatorka WebMix.
Wśród tematów poruszanych na konferencji nie zabrakło istotnych kwestii dotyczących cyberbezpieczeństwa, o których opowiadała dr hab. Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz z NASK. Z kolei Michał Sadowski z Brand24 pokazał 8 nowych narzędzi i technologii AI, które pomagają rozwijać biznes. O prawnych aspektach prowadzenia biznesu opowiedzieli Rafał Sikora z Sikora & Legal oraz Artur Piechocki z Kancelarii APLAW. Osobistymi doświadczeniami z pracy lidera zespołu IT podzieliła się Krystyna Pietrzykowska, wykładowca AGH.
O narzędziach, pomagających w wyborze idealnej domeny dla firmy, opowiedział Michał Pleban z Aftermarket.pl i dodał już po konferencji:
„Atmosfera była świetna, profesjonalna, ale jednocześnie sprzyjająca luźnym rozmowom i nawiązywaniu wartościowych kontaktów. Świetne połączenie merytoryki i networkingu!”.
„Dzielenie się wiedzą z zakresu e-commerce oraz edukacja zarówno rynku, jak i branż pokrewnych, leży w DNA Grupy Shoper. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w konferencji WebMix. Już nie możemy się doczekać kolejnej edycji” - skomentowała prelegentka Barbara Kaleńczuk, Corporate Communications Specialist w Shoperze, która w swojej prezentacji pokazała, na co należy zwrócić uwagę przy zakładaniu i prowadzeniu sklepu internetowego.
Tomasz Guzik z Oblicze Biznesu zamykał agendę wystąpieniem o marketingu i sprzedaży w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji.
„Udało się zrealizować cel pierwszej edycji konferencji WebMix, jakim była współpraca branży i edukacja rynku. Było dla mnie istotnym, aby pokazać klientom, jakie nowe narzędzia mogą wykorzystać w rozwoju swoich firm” - podkreśla współorganizator Daniel Dryzek.
Głównymi partnerami wydarzenia byli branżowi liderzy: NASK, Aftermarket.pl, Shoper, Brand24 i justjoin.it.
„Fantastyczna okazja do spotkania twarzą w twarz z ludźmi, którzy współtworzą krajobraz polskiego internetu. Dziękuję organizatorom za pomysł, odwagę i serce włożone w organizację konferencji, z niecierpliwością czekam na kolejną edycję!” - komentuje swoje wrażenia po konferencji Przemysław Bojczuk z premium.pl.
Swoją entuzjastyczną opinią podzielił się również Jakub Sergiel z expirki.pl:
„Świetni specjaliści, inspirujące rozmowy i nowe, ciekawe kontakty biznesowe - to była prawdziwa wartość konferencji. Organizacja eventu na najwyższym poziomie”.
Z kolei Jan Bim z Domeny.tv podsumował:
„WebMix to wyjątkowe wydarzenie, które umożliwiło nam osobiste spotkanie z innymi profesjonalistami z branży”.
W przeprowadzonej po WebMix ankiecie uczestnicy docenili organizację oraz poziom merytoryczny konferencji. Wyrazili też chęć wzięcia udziału w kolejnej edycji.
Źródło informacji: WebMix
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.10.2024, 11:23 |
Źródło informacji | WebMix |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Przyszłość technologii w rękach kobiet: Huawei wspiera równość i różnorodność w branży technologicznej
W Polsce tylko 15,5% osób zatrudnionych w sektorze ICT to kobiety, z kolei w skali Europy stanowią 19,1% - wskazują badania Eurostatu. Wynik ten pokazuje, że kobietom wciąż nie jest łatwo wejść i odnaleźć się w branży technologicznej. Przyczyną mogą być stereotypy, które od wielu lat narastały zarówno w kulturze, jak i społeczeństwie. Dlatego tak ważne jest, aby zapewniać dziewczętom już na wczesnych etapach życia jak najwięcej pozytywnych inspiracji ze świata nauki, technologii i biznesu. To pozwala na kształtowanie pozytywnych wzorców, które zachęcają młode kobiety do rozwoju w kierunkach STEM i podejmowania kariery w świecie nowych technologii.- 30.10.2024, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Huawei
-
Image
GA Telesis podpisuje ostateczną umowę zakupu 23 statków powietrznych Airbus A320ceo i A321ceo od Spirit Airlines
- 28.10.2024, 08:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire