Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak zauważył jeden z prelegentów Artur Piechocki, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych:
„WebMix był wyjątkowym wydarzeniem: świeżość podejścia do koncepcji konferencji, naturalność i przyjazna atmosfera, dynamika i różnorodność! Warto było się spotkać!”.
Uczestnicy konferencji mieli okazję do wzięcia udziału w różnorodnych formach interakcji. Słuchali wystąpień zaproszonych prelegentów, brali udział w debatach stolikowych oraz mieli wiele okazji do networkingu w trakcie trwania wydarzenia.
„Stawialiśmy na efekt synergii oraz możliwość wyboru interesujących treści i aktywności z różnorodnej agendy spotkania, którą przygotowaliśmy” - komentuje Agnieszka Dryzek, psycholog i współorganizatorka WebMix.
Wśród tematów poruszanych na konferencji nie zabrakło istotnych kwestii dotyczących cyberbezpieczeństwa, o których opowiadała dr hab. Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz z NASK. Z kolei Michał Sadowski z Brand24 pokazał 8 nowych narzędzi i technologii AI, które pomagają rozwijać biznes. O prawnych aspektach prowadzenia biznesu opowiedzieli Rafał Sikora z Sikora & Legal oraz Artur Piechocki z Kancelarii APLAW. Osobistymi doświadczeniami z pracy lidera zespołu IT podzieliła się Krystyna Pietrzykowska, wykładowca AGH.
O narzędziach, pomagających w wyborze idealnej domeny dla firmy, opowiedział Michał Pleban z Aftermarket.pl i dodał już po konferencji:
„Atmosfera była świetna, profesjonalna, ale jednocześnie sprzyjająca luźnym rozmowom i nawiązywaniu wartościowych kontaktów. Świetne połączenie merytoryki i networkingu!”.
„Dzielenie się wiedzą z zakresu e-commerce oraz edukacja zarówno rynku, jak i branż pokrewnych, leży w DNA Grupy Shoper. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w konferencji WebMix. Już nie możemy się doczekać kolejnej edycji” - skomentowała prelegentka Barbara Kaleńczuk, Corporate Communications Specialist w Shoperze, która w swojej prezentacji pokazała, na co należy zwrócić uwagę przy zakładaniu i prowadzeniu sklepu internetowego.
Tomasz Guzik z Oblicze Biznesu zamykał agendę wystąpieniem o marketingu i sprzedaży w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji.
„Udało się zrealizować cel pierwszej edycji konferencji WebMix, jakim była współpraca branży i edukacja rynku. Było dla mnie istotnym, aby pokazać klientom, jakie nowe narzędzia mogą wykorzystać w rozwoju swoich firm” - podkreśla współorganizator Daniel Dryzek.
Głównymi partnerami wydarzenia byli branżowi liderzy: NASK, Aftermarket.pl, Shoper, Brand24 i justjoin.it.
„Fantastyczna okazja do spotkania twarzą w twarz z ludźmi, którzy współtworzą krajobraz polskiego internetu. Dziękuję organizatorom za pomysł, odwagę i serce włożone w organizację konferencji, z niecierpliwością czekam na kolejną edycję!” - komentuje swoje wrażenia po konferencji Przemysław Bojczuk z premium.pl.
Swoją entuzjastyczną opinią podzielił się również Jakub Sergiel z expirki.pl:
„Świetni specjaliści, inspirujące rozmowy i nowe, ciekawe kontakty biznesowe - to była prawdziwa wartość konferencji. Organizacja eventu na najwyższym poziomie”.
Z kolei Jan Bim z Domeny.tv podsumował:
„WebMix to wyjątkowe wydarzenie, które umożliwiło nam osobiste spotkanie z innymi profesjonalistami z branży”.
W przeprowadzonej po WebMix ankiecie uczestnicy docenili organizację oraz poziom merytoryczny konferencji. Wyrazili też chęć wzięcia udziału w kolejnej edycji.
Źródło informacji: WebMix
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.10.2024, 11:23 |
Źródło informacji | WebMix |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
WeNet i WebWave po raz kolejny partnerami mityngu Korzeniowski Warsaw Race Walking Cup
Finałem tegorocznego weekendu majowego będzie czwarta edycja zawodów Korzeniowski Warsaw Race Walking Cup. Wydarzenie to odbędzie się 4 maja i po raz kolejny będzie częścią cyklu o najwyższym poziomie międzynarodowej rywalizacji w chodzie sportowym – Race Walking World Tour Gold. Grupa WeNet ponownie ma zaszczyt wspierać tę prestiżową imprezę, a podobnie jak w ubiegłym roku, WebWave, firma należąca do Grupy WeNet, pełni rolę partnera technologicznego. To dzięki WebWave powstała nowoczesna strona internetowa wydarzenia, na której uczestnicy mogą dokonać rejestracji oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje.- 23.04.2025, 13:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
Nowy rekord Polski ustanowiony. Największa Lekcja Ekologii - nauka i zabawa z misją dla planety
- 23.04.2025, 12:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PreZero
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ