Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Green, blue, pink, rainbow i wiele innych – w XXI wieku „washing” może mieć różne kolory. Jak przejrzyście, odpowiedzialnie, zgodnie z wizją i misją firm włączać ważne dla konsumentów wartości do swoich strategii, kampanii i projektów?
Organizatorzy spróbowali wspólnie określić, jakie kroki pomogą budować zaufanie konsumentów do informacji o kosmetykach i zadali pytania ekspertom, przedstawicielom firm kosmetycznych, reprezentantom Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego – autorom Kosmopedii – i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Źródło informacji: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 13.11.2024, 14:35 |
Źródło informacji | Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |