Newsletter

Nauka i technologie

Wejdź na wyższy poziom dobroczynności z Altroo

17.10.2022, 10:07aktualizacja: 17.10.2022, 10:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PlumResearch S.A.
PlumResearch S.A.
Polski startup PlumResearch stworzył Altroo - pierwszą charytatywną przeglądarkę, która przekierowuje strumień zysków z kieszeni anonimowych korporacji na cele charytatywne.

Choć w dzisiejszych czasach niezwykle łatwo jest pomagać, wielu ludzi zadaje sobie pytanie, czy ich niewielkie wpłaty faktycznie mają jakąś wartość? Dużo łatwiej jest uznać, że prawdziwe znaczenie mają tylko gesty ludzi w rodzaju Melindy i Billa Gatesów, MacKenzie Scott, czy ostatnia decyzja Yvon Chouinarda, założyciela Patagonii.

„Zwykli” ludzie pomagają najbardziej

Zgodnie z doniesieniami raportu Giving USA 2022: The Annual Report on Philanthropy for the Year 2021, wpłaty od indywidualnych darczyńców stanowią zdecydowaną większość funduszy przeznaczanych na NGO w Stanach Zjednoczonych. W 2021 roku było to 326.87 miliardów dolarów, co stanowiło blisko 70% wszystkich wpłat.

Skoro największy wpływ na wspieranie celów charytatywnych mają indywidualni ludzie, warto ich wesprzeć i zaoferować narzędzie, które pozwoli im jeszcze bardziej poczuć swoją sprawczość.

Takim narzędziem jest Altroo - darmowa przeglądarka zbudowana na silniku Chromium. Jest szybka, przyjazna i wydajna. Jednak najważniejszą cechą Altroo jest to, że używając jej, zbiera się fundusze na wybrany cel charytatywny.

Przeglądarka internetowa z Polski

Altroo stworzył polski startup PlumResearch, który jest liderem na rynku analizy danych dotyczących oglądalności i dostarcza informacje w ponad 70 krajach na całym świecie. Z raportów PlumResearch korzystają studia filmowe, agencje talentów czy platformy streamingowe. Co więcej, lata doświadczeń w pracy z danymi pozwoliły PlumResearch na diagnozę sytuacji związanej z pozyskiwaniem danych, a także dały perspektywę na świadomość użytkowników w zakresie bezpieczeństwa i realnej wartości ich danych.

Prawdziwa wartość „klikania”

Każda aktywność online: wyszukiwanie, przeglądanie, oglądanie, czytanie lub klikanie ma wartość dla biznesu. Od branży reklamowej i zakupów online po firmy, które starają się dopasować nowe produkty do potrzeb użytkowników. Można zadać sobie pytanie, skoro aktywności online są tak cenne, dlaczego zwykły użytkownik na nich nie zarabia? - odpowiedź jest prosta: ponieważ zarabia ktoś inny.

„Twoje dane stanowią realną wartość. Twoje dane są walutą. I choć ta wiedza jest dość powszechna, użytkownicy wciąż nie są do końca pewni, co z nią zrobić - mówi Łukasz Jeziorski, założyciel Altroo i PlumResearch. - Wierzę, że istnieje lepsza, bardziej świadoma z perspektywy użytkownika, droga do pozyskiwania danych i badania zachowań. Dlatego stworzyliśmy Altroo - uczciwą przeglądarkę”.

Altroo pozwala przekierować przepływ pieniędzy z anonimowych firm na cele charytatywne. Użytkownicy zwyczajnym, codziennym korzystaniem z internetu mogą mieć wpływ na rzeczy, które mają dla nich prawdziwe znaczenie.

W przypadku, gdy użytkownicy zgadzają się udostępnić swoją aktywność online, 80% przychodów trafia na wybrany przez nich cel charytatywny. Jeśli nie chcą dzielić się danymi, otrzymują darmową i szybką przeglądarkę zbudowaną na silniku Chromium, oferującą funkcjonalności znane i lubiane z innych, popularnych przeglądarek.

Zaangażowana społeczność

Altroo już działa i, jak mówi Marcin Majzner, Business Product Owner Altroo: „Wokół przeglądarki powstała aktywna społeczność. Ludzie ze sobą rozmawiają, dzielą się uwagami i jest sporo miejsca na humor. Nie tworzymy produktu komercyjnego, tworzymy społeczność, nowy sposób myślenia o dobroczynności - i ludzie to czują, chcą być tego częścią”.

W tym momencie wszystko, czego Altroo potrzebuje to użytkownicy.

Wejdź na wyższy poziom dobroczynności i pobierz Altroo!

Źródło informacji: PlumResearch S.A.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.10.2022, 10:07
Źródło informacji PlumResearch S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ