Pobierz materiał i Publikuj za darmo
IWATA, Japan, July 1, 2014 /PRNewswire/ - Yamaha Motor Co., Ltd. announced on July 1 the Japan-market release of the TRICITY, the first in a series of vehicles that offer users new values through Yamaha's "Leaning Multi Wheel (L.M.W.)" mechanism. A highly futuristic three-wheeler motorcycle, the TRICITY extends Yamaha's vision of a growing world of personal mobility filled with highly distinct vehicles.
(Photo: http://www.image.net/ymc_tricity)
Yamaha Motor reaches out to consumers worldwide with innovative concepts, superior technologies and dynamic designs. With its revolutionary new TRICITY, Yamaha has combined a feeling of stability and sporty handling for a whole new kind of personal-motoring enjoyment. Embodying the design concept "Smart for All," the TRICITY will create a brand new world of riders, as well as a new market for personal mobility.
The TRICITY is one of several vehicles to incorporate Yamaha's ingenious Leaning-Multi-Wheel mechanism, which will embrace commuter vehicles and even sport utilities in the foreseeable future.
For media inquiries and if you are interested in further information about Yamaha Motor, please send email so that you will be added to our media list.
Source: Yamaha Motor Co., Ltd.
CONTACT:
Mariko Saito
Global PR Team
Public Relations & Advertising Division
Yamaha Motor Co., Ltd.
phone +81-538-32-1145
e-mail: saitoumar@yamaha-motor.co.jp
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.07.2014, 14:02 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |