Newsletter

POLMED SA informacje dodatkowe o przewodniczącym oraz członkach rady nadzorczej

08.07.2014, 16:10aktualizacja: 08.07.2014, 16:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 30/2014

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 24/2014 z dnia 26 czerwca 2014 r. dotyczącego powołania Przewodniczącego oraz Członków Rady Nadzorczej, Zarząd POLMED S.A. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przekazuje do publicznej wiadomości otrzymane od Pana Krzysztofa Płachty - Przewodniczącego Rady Nadzorczej Polmed S.A. oraz Panów Jacka Dudkiewicza, Bolesława Rutkowskiego oraz Tomasza Polakowskiego - Członków Rady Nadzorczej Polmed S.A. odpowiednie informacje i oświadczenia, których przekazanie wymagane jest przez §28 pkt 4-6 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych [...].

Krzysztof Płachta - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Krzysztof Płachta pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Emitenta od 1 grudnia 2006 r. Pan Krzysztof Płachta nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę.

Pan Krzysztof Płachta posiada wykształcenie wyższe (magister inżynier nawigator morski) - ukończył Wydział Nawigacyjny w zakresie transportu morskiego w Wyższej Szkole Morskiej w Gdyni. Pan Krzysztof Płachta ukończył ponadto następujące kursy i szkolenia: (i) 1994 - Kurs Maklera Papierów Wartościowych - ROTEX z siedzibą w Gdańsku, (ii) 1994 - Kurs dla Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych z Udziałem Skarbu Państwa - Centrum Prywatyzacji, (iii) 1995-1998 - szkolenia z zakresu wyceny i analizy ekonomiczno-finansowej, czytania sprawozdań finansowych oraz aktywnej sprzedaży usług finansowych, (iv) 1997 - szkolenie "Kontrakty terminowe" - Top Consulting Ltd. oraz Gazeta Giełdy Parkiet, (v) 1997 - cykl szkoleń obejmujący zagadnienia z zakresu zarządzania, finansów, bankowości, prawa gospodarczego, podejmowania decyzji i negocjacji, (vi) 1997-1999 - Master od Business Administration (MBA) - Uniwersytet Gdański, (vii) 1999-2000 - Studia podyplomowe w zakresie szacowania nieruchomości na Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, (viii) 2003-2004 - Studium szacowania wartości nieruchomości dla potrzeb sektora bankowego, dla potrzeb skarbowo-podatkowych oraz studium rzeczoznawstwa sądowego dla rzeczoznawców majątkowych, (ix) 2007-2008 - Studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami na Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, (x) 2009-2011 - Studia podyplomowe w zakresie charakterystyki energetycznej i auditingu energetycznego budynków na Prywatnej Wyższej Szkole Ochrony Środowiska w Radomiu.

Pan Krzysztof Płachta jest licencjonowanym maklerem papierów wartościowych (Licencja Maklera Papierów Wartościowych Nr 656). Ponadto Pan Krzysztof Płachta jest wpisany na Listę Syndyków przy Sądzie Okręgowym w Gdańsku (od stycznia 2004), posiada uprawnienia Rzeczoznawcy Majątkowego od lipca 2003 r. (uprawnienia nr 4003) oraz posiada licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami (Nr 17853).

Pan Krzysztof Płachta zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując: (i) w okresie czerwiec 1989 - czerwiec 1992 jako oficer na statkach handlowych PLO, Gdynia; (ii) w okresie lipiec 1992 - grudzień 1993 jako oficer na statkach handlowych obcych bander; (iii) w okresie lipiec 1994 - wrzesień 1995 jako starszy makler w Domu Maklerskim PENETRATOR SA z siedzibą w Krakowie Oddział w Gdańsku; (iv) w okresie październik 1995 - styczeń 2004, maj 2004 - maj 2006 oraz maj 2006 - wrzesień 2006 (1/5 etatu) jako Dyrektor Oddziału w Gdańsku Domu Maklerskiego PENETRATOR SA z siedzibą w Krakowie; (v) w okresie styczeń 2004 - maj 2004 jako Prezes Zarządu Domu Maklerskiego PENETRATOR SA w Krakowie, (vi) w okresie kwiecień 2006 - sierpień 2008 jako Członek Zarządu Plejada Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA z siedzibą w Gdańsku, (vii) w okresie maj 2006 - marzec 2007 jako Prezes Zarządu EUROTEL SA z siedzibą w Gdańsku, (viii) w okresie kwiecień 2007 - do marca 2010 jako Dyrektor Departamentu Inwestycji Kapitałowych Format Investment SA z siedzibą w Gdańsku, (ix) w okresie od lipca 2007 - wrzesień 2012 jako Prezes Zarządu TRADO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA (od października 2009 - TRADO SA), (x) w okresie od marca 2010 - do chwili obecnej jako Prezes Zarządu Corent Sp. z o.o., (xi) w okresie od września 2012 - do chwili obecnej jako Wiceprezes Zarządu VOICETEL COMMUNICATIONS SA z siedzibą w Gdańsku.

Ponadto Pan Krzysztof Płachta był lub jest członkiem organów nadzorczych w następujących podmiotach: (i) BANKIER.PL SA z siedzibą we Wrocławiu - Członek Rady Nadzorczej (kwiecień 2007 - wrzesień 2009), (ii) TRANS POLONIA sp. z o.o. z siedzibą w Tczewie - Przewodniczący Rady Nadzorczej (kwiecień 2007 - czerwiec 2008), (iii) W-H SA - Członek Rady Nadzorczej (październik 2007 - luty 2008), (iv) SOVEREIGN CAPITAL SA z siedzibą w Warszawie - Członek Rady Nadzorczej (kwiecień 2007 - styczeń 2010), (v) TRANS POLONIA SA z siedzibą w Tczewie - Przewodniczący Rady Nadzorczej (czerwiec 2008 - obecnie), (vi) EUROTEL SA z siedzibą w Gdańsku - Przewodniczący Rady Nadzorczej (maj 2007 - obecnie), (vii) GC INVESTMENT SA z siedzibą w Katowicach - Członek Rady Nadzorczej (listopad 2012 - obecnie), (viii) Business Angel Seedfund z siedzibą w Gdańsku - Przewodniczący Rady Nadzorczej (kwiecień 2007 - obecnie), (ix) Pekabex Wykup Managerski SA z siedzibą w Warszawie - Członek Rady Nadzorczej (luty 2008 - obecnie), (x) WMP sp. z o.o. spółka komandytowo-akcyjna - Członek Rady Nadzorczej (kwiecień 2007 - obecnie).

Pan Krzysztof Płachta jest lub był w okresie ostatnich pięciu lat wspólnikiem w spółce kapitałowej lub osobowej: (i) EURO INVESTOR sp. z o.o. z siedzibą w Tczewie (styczeń 2009 - kwiecień 2014), (ii) Corent Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (październik 2009 - obecnie), (iii) VOICETEL COMMUNICATIONS SA z siedzibą w Gdańsku (wrzesień 2012 - obecnie).

Jacek Dudkiewicz - Członek Rady Nadzorczej

Pan Jacek Dudkiewicz pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej Emitenta od 1 grudnia 2006 r. Do dnia 30 czerwca 2009 r. pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Emitenta. Pan Dudkiewicz nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę.

Pan Jacek Dudkiewicz jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Ogrodniczy i posiada wykształcenie wyższe z tytułem magister inżynier.

Pan Jacek Dudkiewicz ukończył studia podyplomowe: (i) 1993 - 1994 - Studia podyplomowe w zakresie finansów i marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Organizacji i Zarządzania, (ii) 1996 - Studia podyplomowe - Dyplom Zarządzania Europejskiego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, (iii) 1996 - 1997 - Studia Master of Business Administration w ESCP Europe w Berlinie.

Pan Jacek Dudkiewicz odbył ponadto następujące praktyki: (i) - wrzesień 1997 - luty 1998 - RETHMANN GmbH & Co - Lunen w Nadrenii Westfalii (Niemcy), (ii) - listopad 1996 - marzec 1997 - Thyssen Stahl AG Duisburg (Niemcy), (iii) - październik 1995 r. - Izba Przemysłowo-Handlowa w Mediolanie (Włochy) i Dublinie (Irlandia).

Pan Jacek Dudkiewicz zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując: (i) w latach 1991 - 1993 - w Zagranicznym Przedsiębiorstwie MARKIT Zakłady Odzieżowe w Toruniu - jako główny specjalista ds. handlu zagranicznego; (ii) w latach 1993 - 1996 w Izbie Przemysłowo-Handlowej w Toruniu jako Dyrektor Biura Zarządu Izby; (iii) w latach 1996 - 1997 - jako właściciel GOCAR Krajowa Spedycja i Transport; (iv) w latach 1998 - 1999 - w RETHMANN Recycling sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako Dyrektor ds. rozwoju; (v) w latach 1999 - 2000 - w VINPOL sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu jako asystent Zarządu; (vi) od roku 2000 i obecnie - w RHENUS DATA Office Polska Sp. z o.o. z siedzibą Piasecznie k. Warszawy jako Prezes Zarządu, (vii) od roku 2013 i obecnie w RHENUS Office Systems Hangary Kft. z siedzibą w 2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u 30. Węgry jako Prezes Zarządu, (viii) od roku 2013 i obecnie w Rhenus Office Systems Austria GmbH z siedzibą w Kasernstraße 5, 2301 Groß Enzersdorf Austria jako Prezes Zarządu.

Bolesław Rutkowski - Członek Rady Nadzorczej

Pan Bolesław Rutkowski pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej Polmed S.A. od 29 maja 2007 r. Pan Bolesław Rutkowski nie jest zatrudniony w Spółce na umowę o pracę.

Pan Bolesław Rutkowski posiada wykształcenie wyższe - jest absolwentem Akademii Morskiej; posiada następujące specjalizacje: (i) choroby wewnętrzne II stopnia (1983 r.), nefrologia (1992 r.), transplantologia kliniczna (2003 r.), hipertensjologia (2006 r.). Pan Bolesław Rutkowski posiada tytuł naukowy profesora.

Pan Bolesław Rutkowski zdobywał doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując: (i) w latach 1983-1991 Instytut Chorób Wewnętrznych Akademii Medycznej w Gdańsku jako Zastępca Dyrektora, (ii) w latach 1991-1995 Instytut Chorób Wewnętrznych Akademii Medycznej w Gdańsku jako Dyrektor, (iii) w latach 2002-2005 Akademia Medyczna w Gdańsku jako Prorektor ds. Dydaktyki i Spraw Studenckich, (iv) w latach 1991-1999 oraz 2005-2012 jako Konsultant Krajowy w dziedzinie Nefrologii.

Ponadto Pan Bolesław Rutkowski jest: (i) od 1996 r. Członkiem European Society for Artifical Organs, (ii) od 2002 r. Członkiem Rady Fundacji Rozwoju Nefrologii i Transplantologii, (iii) Członkiem Zarządu Głównego (od 2004 r. i obecnie Past-Prezesem) International Society of Uremic Research and Toxicity (iv) od 2005 r. Członkiem Zarządu Głównego i obecnie Past-Prezesem International Society of the History of Nephrology, (v) od 2007 r. Członkiem Historical Committee International Society of Nephrology.

Pan Bolesław Rutkowski w latach 1992-2002 był Przewodniczącym Rady Nadzorczej "Dializa Polska" S.A. Ponadto Pan Bolesław Rutkowski jest Spólnikiem w spółce osobowej: Mazaraki Rutkowski i Syn sp.j. z siedzibą w Gdańsku (od 2005 - obecnie).

Tomasz Polakowski - Członek Rady Nadzorczej

Pan Tomasz Polakowski pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej Emitenta od 1 grudnia 2006 r. Pan Tomasz Polakowski nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę.

Pan Tomasz Polakowski posiada wykształcenie wyższe (magister inżynier rolnictwa) - ukończył Wydział Rolniczy Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy i ukończył następujące kursy i szkolenia: (i) 1993 r. - Studium Marketingu Menadżer w Fundacji Polskiej Międzynarodowej Szkoły z siedzibą w Warszawie, (ii) 1997 r. - INSEAD w Fontainebleau we Francji Advanced Management Training.

Pan Tomasz Polakowski zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując: (i) w okresie 1990 - 1991 - na Akademii Techniczno-Rolniczej w Katedrze Fitopatologii, jako asystent; (ii) w okresie 1991 - 1993 - w Central Soya Rolpol Holding sp. z o.o., jako specjalista ds. marketingu; (iii) w okresie 1993 - 1995 - w Central Soya Rolpol Holding sp. z o.o., jako Kierownik Działu Marketingu; (iv) w okresie 1995 - 2002 - w Central Soya Rolpol Holding sp. z o.o., jako Dyrektor Marketingu (później Provimi Polska Holding sp. z o.o., później Provimi-Rolimpex SA, obecnie Provimi Polska sp. z o.o.); (v) w okresie 2002 - 2005 - jako Członek Rady Nadzorczej Rolimpex SA; (vi) w okresie 2005 - 2010 - w Provimi-Rolimpex SA , (później Provimi Polska) jako Członek Zarządu i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu; (vii) od 2010 do chwili obecnej jest właścicielem Agencji Pracy i Doradztwa Personalnego "ISLA TOMASZ POLAKOWSKI". Ponadto Pan Tomasz Polakowski był lub jest członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych w następujących podmiotach: (i)PRACOWNICZE TOWARZYSTWO INWESTYCYJNE Sp. z o.o. (2002-2004); (ii) PRACOWNICZA GRUPA INWESTYCYJNA Sp. z o.o. (2003-2004).

Nie istnieją powiązania rodzinne pomiędzy powyższymi osobami a członkami Zarządu i Rady Nadzorczej Polmed S.A.

Zgodnie z otrzymanymi oświadczeniami, żadna z powyższych osób nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej przez Polmed S.A., nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej do spółki Polmed S.A. jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami żadna z powyższych osób nie figuruje także w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Szczegółowa podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami państwa niebędącego państwem członkowskim - § 5 ust. 1 pkt 22

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi mra

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.07.2014, 16:10
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ