Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tego typu projekty kończą się często spadkiem współczynnika konwersji i wzrostem współczynnika odrzuceń. W przypadku Skąpiec.pl już na etapie wprowadzania zmian zadbano, aby współczynnik konwersji był większy bądź taki sam jak na poprzedniej wersji serwisu. Wszystko za pomocą testów A/B.
"Nie było żadnych wątpliwości, że nasz serwis wymaga odświeżenia, zarówno pod względem szaty graficznej, jak i funkcjonalności. Obawialiśmy się jednak projektu redesignu. Chcieliśmy mieć pewność, że nowy serwis jest przyjazny dla naszych użytkowników, jeszcze przed wdrożeniem wszystkich zmian - mówi Jacek Górski, Marketing Manager w Skąpiec.pl. - Postawiliśmy sobie ambitny cel: wzrost współczynnika konwersji w całym procesie redesignu. Brzmi nieprawdopodobnie. Ale okazało się możliwe".
Proces obejmował projektowanie makiet nowego serwisu na podstawie danych ilościowych i jakościowych oraz przeprowadzanie testów A/B poszczególnych obszarów. Stawiano hipotezy i rekomendacje, które testowane były do skutku.
Proces optymalizacji współczynnika konwersji pozwolił stworzyć całkowicie innowacyjne podejście do redesignu: bez ryzyka.
Test strony departamentu zakończył się sukcesem. Ruch, który trafiał do serwisu przez stronę departamentu, zanotował 8,5% wzrostu współczynnika konwersji oraz 4% spadku współczynnika odrzuceń.
"Redesign bez spadku współczynnika konwersji? Jak widać na przykładzie Skąpiec.pl, jest to możliwe - podsumowuje Jacek Górski. - Dzięki wdrożeniu ciągłego procesu optymalizacji współczynnika konwersji zyskaliśmy nie tylko wymierne efekty w postaci udanej zmiany wyglądu serwisu. To także inwestycja w przyszłość: zdobyty know-how i odpowiednio zaprojektowany proces będą przynosiły efekty w dłuższej perspektywie. Dzięki testom A/B mamy możliwość optymalizować i doskonalić nasz serwis, wprowadzając małe zmiany - bez konieczności podejmowania ryzykownych przedsięwzięć w postaci redesignu".
Chcesz przeczytać dokładny opis przebiegu procesu redesignu na serwisie Skąpiec.pl? Pobierz darmowe case study: http://www.conversion.pl/lp-skapiec-redesign/?utm_medium=partner&utm_source=notka&utm_campaign=20141312_Skapiec-redesign
Zdjęcie nr. 1: Wersja oryginalna strony głównej Skąpiec.pl.
Zdjęcie nr. 2: Wersja alternatywna: dodano element unikalnej wartości oferty i wyczyszczono widok witryny poprzez usunięcie rozpraszających elementów. Testy potwierdziły wzrost współczynnika konwersji, a zwycięska wersja została wdrożona w serwisie.
KONTAKT:
Elżbieta Brzóz
e-mail: elzbieta.brzoz@conversion.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.11.2014, 17:35 |
Źródło informacji | Conversion Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Qair Polska w 2030 r. będzie oferować odbiorcom w Polsce ponad 5 TWh energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych PAP
Qair Polska sprzedaje zieloną energię elektryczną głównie poprzez umowy corporate PPA, czyli długoterminowe kontrakty na dostawy energii do klientów końcowych. Do końca roku 2027 ma w planie osiągnięcie poziomu 1 GW mocy zainstalowanej w źródłach w Polsce, a w perspektywie do końca roku 2030 aż 3 GW – zapowiada Remigiusz Nowakowski, wiceprezes zarządu Qair Polska.- 18.06.2025, 13:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ERGO Hestia po raz kolejny najlepszym ubezpieczycielem majątkowym dla firm
Brokerzy ubezpieczeniowi ponownie wybrali ERGO Hestię na „Najlepszego ubezpieczyciela majątkowego dla firm”. Jest to już 17. takie wyróżnienie w 34-letniej historii sopockiej firmy. W tym roku, po raz pierwszy, konkurs Fair Play został rozszerzony o dodatkowe kategorie produktowe.- 18.06.2025, 13:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ERGO Hestia
-
Image
ORLEN: po raz pierwszy Polak awansował do ścisłej czołówki w wodnej Formule 1 (F1H2O) PAP
Bolid F1H2O z silnikiem 500 KM rozpędza się na wodzie do 250 km/h, w dwie sekundy przyspiesza do setki, w sześć do 200 km/h, a w zakrętach generuje przeciążenia znane kosmonautom. Bartłomiej Marszałek, pierwszy Polak w historii najbardziej prestiżowego sportu motorowodnego, który w barwach ORLEN startuje od 2020 r., 12 czerwca na jeziorze Żarnowieckim demonstrował zarówno możliwości swojej >>łódki<<, jak i potencjał widowiskowego sportu.- 18.06.2025, 13:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ