Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Obowiązują 4 kategorie konkursowe:
- Choroby serca - rosnące zagrożenie,
- Depresja - przełamać tabu,
- Cukrzyca - wygrać z postępem choroby,
- Nowotwór - przełamać strach, wygrać życie.
Kto może wziąć udział w konkursie?
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy dziennikarze mediów ogólnotematycznych, drukowanych i elektronicznych o zasięgu ogólnopolskim oraz regionalnym, których prace zostały opublikowane lub wyemitowane pomiędzy 1 kwietnia 2014 roku a 31 marca 2015 roku.
Konkurs Kryształowe Pióra
Tegoroczna edycja ogólnopolskiego konkursu dla dziennikarzy Kryształowe Pióra jest już dziewiątą.
Ideą konkursu jest promowanie i wyróżnienie aktywności dziennikarzy, którzy zwiększają społeczną świadomość na temat zagrożeń związanych z najpopularniejszymi chorobami cywilizacyjnymi, takimi jak: choroby układu krążenia, cukrzyca oraz depresja, a także choroby nowotworowe. Pragniemy uhonorować dziennikarzy, którzy dzięki swojej pracy przyczyniają się do zdrowotnej edukacji Polaków, propagowania zdrowego i aktywnego stylu życia, a także lepszego zrozumienia korzyści płynących m.in. z profilaktyki i wykonywania regularnych badań kontrolnych.
Jury docenia oryginalny sposób przedstawienia zagadnienia - ciekawy dla czytelnika oraz wartość merytoryczną publikacji.
Patronat nad tegoroczną IX edycją konkursu dla dziennikarzy Kryształowe Pióra
Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Towarzystwo Nadciśnienia Tętniczego oraz Dziennikarski Klub Promocji Zdrowia.
Ubiegłoroczni laureaci
W ubiegłorocznej edycji konkursu, rozstrzygniętej w czerwcu 2014 roku zwyciężyli: Dorota Mirska-Królikowska (VITA) za artykuł pt. "Nadciśnienie - można pokonać, ale pacjent musi tego chcieć", Ewa Podolska za cykl audycji na temat cukrzycy oraz Katarzyna Świerczyńska (Wprost) za artykuł "Między rakiem a depresją". Jury przyznało również 13 wyróżnień.
Laureatem Nagrody Specjalnej został Pan Redaktor Zbigniew Wojtasiński za książkę pt. "Życie z rakiem. Jadowite węże w koszyku", której jest autorem.
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do zgłaszania swoich prac!
Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe są dostępne na stronach: www.servier.pl, www.dbajserce.pl oraz www.forumprzeciwdepresji.pl.
Biuro konkursu:
Natalia Stasiakowska
tel. kom. 664 118 134
e-mail: n.stasiakowska@enees.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.03.2015, 17:09 |
Źródło informacji | Servier Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Ningbo w świetle i cieniu” - wystawa specjalna otwarta w Madrycie
- 30.09.2025, 09:05
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Ningbo International Communication Center
-
Image
Rusza ogólnopolska loteria urodzinowa Carrefour - sieć rozda klientom blisko 330 tysięcy nagród o wartości 2,2 miliona złotych
Carrefour rozpoczyna świętowanie swoich 28 urodzin w Polsce. Wraz z końcem września sieć uruchomiła ogólnopolską loterię urodzinową “Szczęścio MAT2” z pulą nagród o wartości ponad 2,2 mln zł. Wszyscy klienci, którzy do 11 października 2025 roku zrobią zakupy w sklepach Carrefour za minimum 50 zł (z wyłączeniem produktów, które nie biorą udziału w akcji), będą mogli wygrać jedną z ponad 329.000 nagród natychmiastowych przygotowanych z partnerami akcji: Pepsi, Teekane czy Cheetos oraz nagrody finałowe, a wśród nich m.in. samochód, sprzęt AGD czy karty podarunkowe na zakupy.- 29.09.2025, 09:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Carrefour
-
Nowa kampania Kate Spade New York „Spark something beautiful” ponownie prezentuje kultowy duet pokolenia Z, Ice Spice i Charli d'Amelio, a dołączy do nich Laufey
Ta grupa kobiet pokazuje siłę więzi; razem zmieniają codzienność w coś piękniejszego. U ich boku: uniwersalna torebka Duo, zawsze towarzysząca nieskończonym możliwościom, jakie niesie życie.- 24.09.2025, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ