Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spotkanie podobnie jak w latach poprzednich będzie poświęcone email marketingowi - tematom, które się z nim łączą oraz temu jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.
Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.
Od zeszłego roku na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy email marketingowej.
Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PR-owe działania w Internecie, branży e-commerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową.
Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne lecz również pozwalające na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami email marketingu. Konferencja od lat zbiera wiele pochlebnych opinii nie tylko w świecie branżowych ekspertów, ale przede wszystkim samych uczestników.
Ilość miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj i zapisz się już dziś.
KONTAKT:
M@il My Day
e-mail: konferencja@mailmyday.pl
www.mailmyday.pl
www.facebook.com/MailMyDay
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.04.2015, 16:26 |
Źródło informacji | Agencja email marketingowa FreshMail |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |