Newsletter

Na ile doświadczenia klientów stanowią wyzwanie dla sektora finansowego w Polsce?

15.06.2015, 16:13aktualizacja: 15.06.2015, 16:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sollers Consulting
Sollers Consulting
Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat jesteśmy świadkami rewolucji w świecie biznesu, w  którym wciąż pojawiają się nowe modele, w dużym stopniu oparte na Customer Experience.

Jeszcze nie tak dawno nierealne było korzystanie z aplikacji, które w łatwy sposób łączą klientów z kierowcami i sprawiają, że poruszanie się po wielu miastach staje się łatwiejsze. Teraz mają oni o wiele więcej możliwości, kierowcy natomiast o wiele więcej zleceń, a wartość biznesu firmy UBER wynosi 46 miliardów euro. Firmie udało się  uzyskać wspomniany wynik finansowy już po 6 latach od rozpoczęcia działalności. Jej  wartość stanowi zatem niemal 40% wartości grupy Volkswagen, która rozwija swój biznes od 78 lat.

Nowe innowacyjne modele biznesu powodują olbrzymie zmiany we współczesnym świecie, z  kolei start-upy szybko wypierają starszych konkurentów, którzy są mniej dostosowani do zmieniających się potrzeb i stylu życia klientów. W latach 2002-2012 wymieniono ponad 70% firm na liście Fortune 500. Aby przetrwać w tak konkurencyjnych warunkach, firmy muszą nie tylko dostarczać produkt tanio i w najwyższej jakości, ale również oferować najlepsze możliwe rozwiązania swoim klientom. Warto również zauważyć, że ponad 80% CEO firm uważa, że dostarcza nadzwyczajne Customer Experience, ale niestety nie pokrywa się to z  opinią klientów - jedynie 8% z nich uważa, iż tak jest w rzeczywistości.

Sposoby, w jaki firmy - szczególnie z sektora finansowego - mogą dostarczać najlepsze Customer Experience swoim klientom, mieli okazję poznać uczestnicy drugiej edycji konferencji Multiplatform Customer Experience, organizowanej przez Sollers Consulting 15 czerwca 2015 r. O nieustannie rosnącym zainteresowaniu przedstawianą tematyką, świadczy fakt, że na wydarzenie zarejestrowało się ponad 250 decydentów z branży finansowej, którzy spotkali się, aby wspólnie przedyskutować wyzwania świata 2.0, w tym szybko rosnącą rolę aplikacji frontowych w utrzymaniu, obsłudze i pozyskiwaniu klientów.

KONTAKT:

Edyta Tudruj

PR Manager

Sollers Consulting

tel. +48 22 272 92 82

tel. kom. +48 512 902 502

e-mail: edyta.tudruj@sollers.eu

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.06.2015, 16:13
Źródło informacji Sollers Consulting
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ