Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Property Forum 2015 to dwa dni dyskusji z udziałem ponad 1 000 uczestników i 120 prelegentów, blisko 20 sesji tematycznych oraz gala wręczenia nagród Prime Property Prize 2015. Główne obszary tematyczne obejmują: rynek inwestycyjny, e-rewolucję w branży i focus na inwestora/focus na klienta.
- Zakupy coraz częściej robimy w Internecie, a omnichannel staje się kołem zamachowym ekspansji sieci handlowych - po co iść do galerii handlowej? Czy magnesem stanie się rozrywka?
- Jak zmienia się myślenie o przestrzeni biurowej, jakie możliwości pracy daje wirtualne środowisko?
- W jaki sposób e-commerce wpłynie na popyt na nowe powierzchnie i rozwój nowych formatów w sektorze logistyczno-magazynowym oraz jak internet wszechrzeczy zrewolucjonizuje myślenie o przemyśle hotelarskim?
Szukając odpowiedzi na powyższe pytania, wiedzą i doświadczeniem na Property Forum 2015 podzielą się m.in.:
- Rune Askevold, prezes Puro Hotels,
- Jarosław Bator, członek zarządu PKP SA,
- Gilles Clavie, prezes i dyrektor generalny Orbis,
- Robert Dobrzycki, chief executive officer Europe Panattoni,
- Maciej Dyjas, partner współzarządzający Griffin Real Estate, przewodniczący rady nadzorczej Empik Media & Fashion,
- Franz Jurkowitsch, prezes Warimpex Finanz und Beteiligungs AG,
- Renata Kinde-Czyż, prezes Metro Properties,
- Maciej K. Król, prezes Xcity Investment,
- Przemysław Krych, prezes Griffin Real Estate,
- Wiesław Likus, Holding Liwa,
- Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska,
- Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce,
- Jacek Wojciechowicz, wiceprezydent m.st. Warszawy,
- Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.
Property Forum odbędzie się w dniach 28-29 września br. w hotelu Sheraton.
Zapraszamy do akredytowania się poprzez formularz dostępny na stronie: https://www.ptwp.pl/rejestracja/property-forum-2013,74.html, do 24 września, godz. 15:00.
Po wypełnieniu formularza zostanie wysłane potwierdzenie/odmowa przyjęcia zgłoszenia.
Więcej informacji oraz agenda konferencji: http://www.propertynews.pl/konferencje/property-forum-2015,37595.html
Organizatorem Property Forum2015 jest Grupa PTWP SA, wydawca portalu propertynews.pl.
KONTAKT:
Imago Public Relations
Marta Stach
tel. kom. +48 609 808 119
e-mail: m.stach@imagopr.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.09.2015, 14:43 |
Źródło informacji | Grupa PTWP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Sieci Gazowe to ważny element transformacji energetycznej w Polsce PAP
Znaczenie paliwa gazowego w Polsce będzie rosło, a ambicją Polskich Sieci Gazowych (PSG) jest to, aby udział biometanu w miksie energetycznym był jak największy – to konkluzja konferencji „PSG ważnym elementem transformacji energetycznej w Polsce”.- 02.10.2025, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Green Gas Poland 2025 - VII Konferencja Biogazu i Biometanu: sektor biogazowy to przyszłość polskiego rolnictwa i przemysłu rolno-spożywczego PAP
Biogaz i biometan to przyszłość polskiego rolnictwa i przemysłu rolno-spożywczego. Mimo problemów legislacyjnych i wyzwań finansowych, branża nadal się rozwija - uważają uczestnicy Green Gas Poland 2025 - VII Konferencji Biogazu i Biometanu.- 02.10.2025, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
„Otwórz firmę na internet” - nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet
Pod hasłem „Otwórz firmę na internet” wystartowała nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy WeNet - partnera technologicznego dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Kampania jest elementem nowej strategii mającej na celu uplasowanie WeNet na pozycji partnera technologicznego małych i średnich firm. Wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma strony internetowej, wizytówki online czy profili w social mediach, co negatywnie wpływa na zaufanie klientów do firmy i jej wiarygodność. WeNet alarmuje - brak obecności Twojej firmy w necie oznacza realną utratę klientów na rzecz konkurencji.- 02.10.2025, 12:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ