Pobierz materiał i Publikuj za darmo
II edycja Tygodnia Znanych Ekspertek odbędzie się w dniach 23-29 listopada br. W tym czasie kobiety będą gościły w mediach częściej niż zwykle. Z myślą o dziennikarzach i organizatorach konferencji branżowych powstała baza skupiająca specjalistki z różnych dziedzin - www.znaneekspertki.pl. W programach informacyjnych, audycjach radiowych, artykułach prasowych i serwisach internetowych pojawiać się będą specjalistki w charakterze komentatorek, opiniodawców, bohaterek wywiadów czy reportaży.
W ramach obchodów II Tygodnia ZE odbędą się także 3 debaty, organizowane we współpracy z firmą MasterCard, która jest partnerem strategicznym kampanii oraz pod patronatem Centrum Prasowego PAP. Dyskusja dotyczyć będzie m.in. przełomowych innowacji, obrotu bezgotówkowego oraz współpracy na rzecz wyzwań współczesnej Europy.
Jak wynika z cyklicznego raportu Global Media Monitoring Project, na całym świecie kobiety stanowią zaledwie 20% mówców i ekspertów, cytowanych w przekazach mediowych. Również w polskich mediach w roli komentatorów częściej występują mężczyźni, zwłaszcza w tematyce gospodarczej i finansowej. Dlatego właśnie powstała inicjatywa "Znane Ekspertki" zrzeszająca doświadczone top-specjalistki z różnych dziedzin. Projekt został zainaugurowany 16 czerwca 2014 i zrzesza obecnie blisko 400 kobiet-ekspertów, w tym ponad 60 CEO, dyrektorów generalnych dużych korporacji, firm, instytucji publicznych, członków zarządu oraz ponad 40 kobiet z tytułem profesora. Głównym jego celem jest zmiana stereotypowego obrazu eksperta w świadomości społecznej, gospodarczej i medialnej.
Miejmy nadzieję, że dzięki takim inicjatywom głos kobiet z roku na rok będzie coraz bardziej widoczny i słyszalny. Organizatorzy zachęcają zainteresowane redakcje do współpracy.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.11.2015, 13:49 |
Źródło informacji | Headlines Porter Novelli |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
FPP: paragonowa biurokracja kontra cyfrowa rzeczywistość
Pracownicy i pracodawcy muszą gromadzić papierowe paragony, by udokumentować wydatki na posiłki w ramach benefitów żywieniowych, mimo że firmy od dawna stosują znacznie prostszy i nowocześniejszy mechanizm kontroli. Ten zbędny – zdaniem FPP, wymóg szczególnie kontrastuje z podejściem państwa do innych świadczeń społecznych, gdzie beneficjenci nie muszą w jakikolwiek sposób dokumentować swoich wydatków. Federacja Przedsiębiorców Polskich apeluje o naprawę tych przestarzałych przepisów.- 23.12.2024, 12:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Przedsiębiorców Polskich
-
Image
Prezes Taurona: dystrybucja to rdzeń biznesowy naszej firmy (komentarz ekspercki) PAP
Osiągnięcie neutralności klimatycznej w 2040 roku, 60 mld zł inwestycji w segment dystrybucyjny i ponad 6 GW mocy zainstalowanych w odnawialnych źródłach i magazynach energii do 2035 roku - to kluczowe elementy nowej strategii Grupy TAURON na lata 2025-2035. „Zainwestujemy bardzo dużo pieniędzy w dystrybucję. To rdzeń biznesowy naszej firmy, który ma ogromny wpływ na rozwój regionów, gospodarki. Mocno stawiamy na ten segment” - podkreślił Grzegorz Lot, prezes TAURON Polska Energia.- 23.12.2024, 12:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom