Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowym sponsorem Lechii Gdańsk została międzynarodowa firma Lyoness, której przedmiotem działalności jest obsługa i rozwój programu lojalnościowego pod marką Lyoness. W ramach wspólnego projektu Lechia Gdańsk i Lyoness już wkrótce zaprezentują kibicom i sympatykom klubu program lojalnościowy pod nazwą Lechia Gdańsk Cashback Card.
Dzięki temu programowi fani klubu przeznaczą 1% wartości zrealizowanych przez siebie zakupów na wsparcie rozwoju młodych talentów Lechii, a przy tym otrzymają zwrot pieniędzy przy zakupach w ponad 8 500 punktach sprzedaży w Polsce i ponad 54 000 na całym świecie.
Wspólny program Lechia Gdańsk Cashback Card został zaprezentowany 09.02.2016 r. podczas konferencji prasowej w Gdańsku. Ale to nie jedyna informacja przekazana podczas tej konferencji. Logo Lyoness przez najbliższe trzy lata będzie widniało na biało-zielonych koszulkach zawodników Lechii. "Ogromnie cieszymy się, że będziemy współpracować z tak renomowanym i ambitnym klubem jakim jest Lechia Gdańsk" - mówi Silvia Kelemen Weihs, Head of Public Relations w Lyoness.
Lyoness
"Lyoness działa w Polsce od 2008 roku - mówi Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland. - Fani Lechii Gdańsk mają do dyspozycji tysiące partnerów handlowych, u których mogą korzystać z karty Cashback klubu i oszczędzać pieniądze przy zakupach". Start programu Cashback planowany jest na maj 2016 roku.
Lyoness jest międzynarodową wspólnotą zakupową, a także programem lojalnościowym dla regionalnego, krajowego i międzynarodowego handlu. Firma reprezentowana jest obecnie w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z programu korzysta już 5,3 mln uczestników robiących zakupy u 54 000 partnerów handlowych na całym świecie. Więcej informacji na: www.lyoness.com.
Lechia Gdańsk
Klub sportowy Lechia Gdańsk został założony w roku 1945. Swój największy sukces piłkarski świętował w 1983, zdobywając Puchar Polski oraz Super Puchar Polski. Od sezonu 2008/2009 występuje w najwyższej polskiej piłkarskiej klasie rozgrywkowej - Ekstraklasie. Od roku 2011 klub ma możliwość korzystania ze stadionu Energa Gdańsk, który powstał z myślą o mistrzostwach Europy w piłce nożnej w 2012 r.
KONTAKT:
Lyoness
Rafał Pięta
tel. +48 32 353 05 70
e-mail: rafal.pieta@lyoness.pl
-
Lechia Gdańsk
Tomasz Koprowski
tel. +48 58 768 84 701
e-mail: t.koprowski@lechia.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 09.02.2016, 16:29 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ